Ga naar inhoud

Animo check rondrit


PJH

Animo rondrit  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Maak uw keuze

    • Maldegem als startplek is te ver voor mij :(
    • Maldegem is ok, ik wil max 1 uur rijden
      0
    • Maldegem is ok, ik wil max 2 uur rijden
    • Maldegem is ok, ik wil max 3 uur rijden
    • Maldegem is ok, ik wil max 4 uur rijden
    • Maldegem is ok, ik wil max 5 uur rijden
  2. 2. De financiële kant van de zaak:

    • Ik wil gratis deelnemen, de benzine is al duur genoeg
    • Ik kan mij verzoenen met €5 inschrijvingsgeld
    • Ik wil gerust meer dan 5€ geven, als de rest van dat geld naar een goed doel gaat.


Aanbevolen berichten

NU moeten we alvast niet gaan.... de boeren zijn buiten gekomen :( overal slijk en zand op de wegen

hangt er nog een touwtje rond je camera of wat flappert er daar? :)

Paar keer goed regenen en dat slijk is weg hé, ze gaan bijna wel alles van hun veld gehaald hebben zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hangt er nog een touwtje rond je camera of wat flappert er daar? :)

De titel van die video is soundcheck, het was dus een geluidstest :) Ik heb nu een externe micro aan de gopro hangen -> geen windruis meer en veel betere kwaliteit (alleen jammer dat ik geen S62 motor heb :D)

Eens ik gevonden heb waar ik de micro's ga plaatsen, zal de bekabeling wel weggewerkt worden :) nu eerst nog vaak verplaatsen en testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De titel van die video is soundcheck, het was dus een geluidstest :) Ik heb nu een externe micro aan de gopro hangen -> geen windruis meer en veel betere kwaliteit (alleen jammer dat ik geen S62 motor heb :D)

Eens ik gevonden heb waar ik de micro's ga plaatsen, zal de bekabeling wel weggewerkt worden :) nu eerst nog vaak verplaatsen en testen.

Moh ik wist zelfs niet dat da kon, ik heb wel geen v2.

Super! :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een Hero 1 is het ook mogelijk, maar dan moet je wel zelf de oude microfoon verwijderen en beginnen solderen enz.

Geluid van de microfoon als ik hem op de plaathouder plaats is wel zeer goed :)

21508950.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefoon gekregen van de geplande drankstop, ze kunnen en willen ons een plaats geven op zaterdag :)

Nu nog een geschikte datum prikken, tenzij er te weinig opkomst is op een zaterdag en een zondag eigenlijk geprefereerd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik genoodzaakt zijn de route aan te passen OF de drankstop te laten vallen, want geen van beide geschikte plaatsen op de route wil op een Zondag ons ontvangen :( iedereen prefereert een Zaterdag vanwege de drukte op Zondag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid