Ga naar inhoud

Opel Adam


Polygoon

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Dus:

- Belachelijke naamgeving

- 119 g CO2/km met start-stop (veel te hoog)

- Geen dynamische kwaliteiten

- verouderde motor

- Slechte ophanging

- Slechte boite

- Geen klasse

Maar:

- staat qua gadgets op niveau van de andere wagens

He kijk, Opel kan het nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

De Adam Rocks, voor de oudere madammekes die een hogere instap wensen,

69271_461627533893245_1604639867_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dealer hier wat verder heeft een adam als demo staan.

een vuilgele met die zelfde onderbroken striping zoals op het filmpje hierboven.

 

:facepalm:

echt een gemiste kans, wans als je dat bakje ziet staan en je ziet dan welke mogelijkheden er wel zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ben hem gisteren voor het eerst tegen gekomen in het wild. Voorkant valt heel goed mee maar aan de achterkant kan ik niet wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Opel doet oerend hard z'n best en 't ding heeft een pak personaliseringsmogelijkheden en de reclames zijn hip en de auto is au fond niet lelijk ... maar ... is it sexy? Ik vrees: onvoldoende. De MINI en de 500 teren (ook) op hun classic voorganger en het "gevoel van authenticiteit" dat je in huis haalt ... de Adam komt mij een beetje als "hard ons best gedaan om alles minstens 20% beter te doen dan MINI en 500 ... maar vergeten er ziel in te stoppen" over. :oops:  En als je de eerste tests leest, is het geen wonder om mee te rijden, zelfs eerder zeer gewoontjes en saai. Tsjah. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Is dit ding al te koop? Buiten enkele showroommodellen die ze voorzeker uit armoe aan interimkantoren hebben gegeven is dit ding toch nog altijd niet te zien op straat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar :-)

Is dit ding al te koop? Buiten enkele showroommodellen die ze voorzeker uit armoe aan interimkantoren hebben gegeven is dit ding toch nog altijd niet te zien op straat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit ding al te koop? Buiten enkele showroommodellen die ze voorzeker uit armoe aan interimkantoren hebben gegeven is dit ding toch nog altijd niet te zien op straat?

Hier zie je ze toch al dikwijls rijden hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie ik ze ook af en toe rijden.

Vorige week nog verhinderd dat er 1'tje extra zou gaan rondrijden. Homokoppel twijfelde tussen Ford Ka of Opel Adam.

Zijn buiten gegaan met B-Max en Fiesta Sport :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid