Ga naar inhoud

Ferrari 360 Challenge Stradale of Ferrari F430 Scuderia


Speedhunter

  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke leuke Ferrari?

    • Ferrari 360 Challenge Stradale
    • Ferrari f430 Scuderia


Aanbevolen berichten

Daar is volgens mij juist niks aan gehermonteerd?

Dat stuk waar de GT3 en 360 met elkaar racen met Luca Badoer achter het stuur van de 360?

Er zijn ook stukken waar je normaal alleen de motor hoort, daar zetten ze dan ook een nieuw streepje muziek onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide zijn lelijk, en de V8 heeft mij nooit geboeid. Als ik dan toch moet kiezen, dan zou ik voor de 430 gaan. Een goede vriend van mij heeft zo'n rode. Het interieur is wel heerlijk strak mat al dat carbon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kies voor de Scuderia, het geluid is net dat tikkeltje mooier dan van de CS. Qua design vind ik ze allebei even knap. Even een filmpje om het geluid te illustreren:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel al om omstaanders te laten schrikken en bompakes met hun armen te laten zwaaien zou ik zo'n ding willen hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo'n type auto zou kopen als echte drivers car, dan zou het een Porsche GT3 RS zijn.

Als ik zo'n type auto zou kopen omwille van z'n looks, dan zou het een Maserati Stradale zijn.

Als ik een Ferrari zou kopen, dan zou het een V12 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij ook niet, heb het origineel nog ergens op mijn externe, als het echt moet wil ik wel eens vergelijken :D

Doe eens, will ya? Volgens mij is niets van de soundtrack nog origineel omwille van distributierechten, en dat doet toch ook al een pak aan de beleving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eens, will ya? Volgens mij is niets van de soundtrack nog origineel omwille van distributierechten, en dat doet toch ook al een pak aan de beleving.

vlug eens gekeken, muziek is hetzelfde maar het origineel is vier minuten langer. Het stuk met de ferrari testrijder dat martini al vermeldde ontbreekt idd, zat normaal ergens in het midden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide zijn lelijk, en de V8 heeft mij nooit geboeid. Als ik dan toch moet kiezen, dan zou ik voor de 430 gaan. Een goede vriend van mij heeft zo'n rode. Het interieur is wel heerlijk strak mat al dat carbon.

<_< <_< <_< Ferrari en lelijk do not communicate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die twee modellen nu ook niet het mooiste wat Ferrari gemaakt heeft. Voor mij is er dan ook geen keuze op basis van looks of motorgeluid (ik hoor niet zo graag dat hoge geluid) : er zijn er die veel mooier zijn en klinken.

Nuja smaken en kleuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, smaken en kleuren...

Ik vind dat geluid van de V8 ook niet zo geweldig knap. Bij de 430 vind ik het wel 'dik' als bij het wat dieper induwen van het gaspedaal die kleppen in de uitlaat opengaan. Als je wil dat mensen hun hoofden draaien, dan is dit de kar to have.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, smaken en kleuren...

Ik vind dat geluid van de V8 ook niet zo geweldig knap. Bij de 430 vind ik het wel 'dik' als bij het wat dieper induwen van het gaspedaal die kleppen in de uitlaat opengaan. Als je wil dat mensen hun hoofden draaien, dan is dit de kar to have.

Bij een Ferrari heb je de sound niet eens nodig als je de hoofden wil doen draaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, smaken en kleuren...

Ik vind dat geluid van de V8 ook niet zo geweldig knap. Bij de 430 vind ik het wel 'dik' als bij het wat dieper induwen van het gaspedaal die kleppen in de uitlaat opengaan. Als je wil dat mensen hun hoofden draaien, dan is dit de kar to have.

Als Ferrari fan niet geheel objectief maar ik kan geen enkele auto bedenken die een mooiere sound produceert dan een F430.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een M3 CSL al veel mooier klinken.

Vooral intake is prachtig en als je in de wagen zit en de wagen opschakelt die korte onderbreking :inlove: Maar toch vind ik de sound van een F430 nog mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een California nog steeds een van de best klinkende moderne wagens. Voor de rest heb ik het meer voor oudere V8en. De Shelby Cobra van David Hart op Spa 6 Hours dit jaar gaf iedere keer dat hij passeerde kippenvel :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een California nog steeds een van de best klinkende moderne wagens. Voor de rest heb ik het meer voor oudere V8en. De Shelby Cobra van David Hart op Spa 6 Hours dit jaar gaf iedere keer dat hij passeerde kippenvel :inlove:

FF klinkt ook magnifiek. Beter dan een 612.

En wat is dat toch een prachtige wagen ook zo een FF :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Ferrari fan niet geheel objectief maar ik kan geen enkele auto bedenken die een mooiere sound produceert dan een F430.

²²²²²²²²²²²²²
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid