Ga naar inhoud

F1 GP van Brazilië 2012


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Alonso gaat hem pakken, ik voel het in mijn kleine teen.

Alonso die Vettel met de vingers in de neus inhaalt dat zou pas vet zijn. Maar helaas ik vrees er een beetje voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel heeft dat hier proper gedaan, verdiend kampioen!

Wat een zalige race weeral, klasseer heel 2012 maar hoog in de geschiedenisboeken :inlove:

Enige jammere voor mij, Lewis die eruit werd geknikkert door Hulkenberg :fp:

Als we nu eens zouden als als alsen en we doen alsof dat Hamilton niet was uitgevallen en er niet werd uitgereden dit jaar. En we doen dat voor de andere rijders ook, dan was Hamilton wereldkampioen... Majaa, als als alsen hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuuuuck. :(

Wel heerlijke race.

Kimi die vast zat en dan maar even ging offroaden. :lol:

Alonso gaat hem pakken, ik voel het in mijn kleine teen.

Kan die beter laten amputeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar was dus een poort waar hij door wou, maar die was gesloten. Op duitse sky hadden de commentatoren het meteen door.

Goed zichtbaar in HD.

Wel nog fijn driftje in het terugkeren ook :P

edit

KR: It was a busy race and we didn’t have the pace we wanted all the time. There was certainly a lot going on. I went off at the last corner on lap 52 as I couldn’t see well with my visor being dirty and fogged up. Where I went off you can get back on the track by going through the support race pit lane, but you have to go through a gate. I know this as I did the same thing in 2001 and the gate was open that year. Somebody closed it this time. Next year I’ll make sure it’s open again.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste filmpje was van de Duitse Sky, dat jij plaatst is van de Finse televisie denk ik.

Ik vind Vettel toch wel verdiend wereldkampioen. Enkel door pech geen punten gepakt, net zoals Alonso een pak sneller dan zijn ploegmaat en ook in 2 races goed teruggevochten vanuit een zo goed als verloren positie. Dat hij af en toe eens zijn speelgoed uit de koets gooi vergeef ik hem nog wel. Het toont alleen dat hij absoluut altijd wil winnen.

Normaal gezien als de betrouwbaarheid van de auto's echt was zoals men in de afgelopen seizoenen kon zien en Maldonado niet meedeed was Hamilton met de vingers in de neus kampioen geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien als de betrouwbaarheid van de auto's echt was zoals men in de afgelopen seizoenen kon zien en Maldonado niet meedeed was Hamilton met de vingers in de neus kampioen geworden.

Zo zijn er nog voorbeelden natuurlijk.... met name bij McLaren, dat wel. Kimi in zijn McLaren tijd had minimaal 1 en misschien 2 titels gehad zonder al die fragiliteit. Vettel in 2009 idem, en in 2010 was het enkel spannend door materiaalpech bij Vettel.

Interessanter is dat Alonso straks nog de titel van Prost gaat erven (of al overgenomen heeft?) van meeste 2e plaatsen in de eindstand van een WK :-)

Edit: Beeldvorming dus... Alonso is pas 2 keer runnerup geweest

Edit 2: Over beeldvorming gesproken... in hun 3 jaar als teamgenoten is het Button die meer punten gescoord heeft dan Hamilton... 672-657 ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan het aantal ronden aan de leiding opzoekt denk ik wel dat Hamilton met een veelvoud van Button wint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan het aantal ronden aan de leiding opzoekt denk ik wel dat Hamilton met een veelvoud van Button wint.

Zonder twijfel.

Kan volgend jaar toch weleens een kanshebber worden. Als ik McLaren zou 'runnen' dan zou ik volgend jaar die wagen rond Button bouwen... en dan kan hij weleens bijzonder sterk voor de dag komen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button, Webber en Massa zijn alle drie maar een heel klein beetje minder snel dan hun teamgenoot. Maar het nu toegegeven wordt of niet, de teams kiezen voor de snelste (Hamilton) of de meest consistente (Vettel, Alonso).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht ik McLaren runnen, dan had ik Maldonado gecontracteerd ipv Perez.

Hülkenberg vergeten? Lijkt mij stukken volwassener en net zo snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hülkenberg vergeten? Lijkt mij stukken volwassener en net zo snel

Liever Maldonado eigenlijk.

Velen vinden dat Alonso trouwens het meer verdiende, maar had hij de snelheid van Massa tijdens de race, dan kon hij wel voor de overwinning (en daaraan verbonden titel) gaan imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button, Alonso en Massa zijn alle drie maar een heel klein beetje minder snel dan hun teamgenoot. .

Does not compute

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid