Ga naar inhoud

F1 GP van Brazilië 2012


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Hulkenberg heeft vooral in de laatste races laten zien wat hij waard is. Ik weet niet of zijn overstap naar Sauber de meest verstandige is. Maar misschien is er al een voorcontract met Ferrari? Want ja, wie is de manager van den Hulk? Willi Weber...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hulkenberg heeft vooral in de laatste races laten zien wat hij waard is. Ik weet niet of zijn overstap naar Sauber de meest verstandige is. Maar misschien is er al een voorcontract met Ferrari? Want ja, wie is de manager van den Hulk? Willi Weber...

Vergeet niet dat Paul di Resta hoog aangeschreven staat in het F1 wereldje. En Nico heeft hem (met name door heel consistent en goed presteren in de 2e seizoenshelft) serieus afgetroefd. Zeer sterk! Hopelijk maakt hij geen fout met naar Sauber te vertrekken. Anderzijds, hij doet dan ervaring op bij een derde team (na WIlliams en Force India), mocht hij daar ook zijn teamgenoot verslaan dan is dat toch wel een teken aan de wand en een extra ervaring bovendien.

Blijft het feit dat ik hem graag naar McLaren had zien vertrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet dat Paul di Resta hoog aangeschreven staat in het F1 wereldje.

Bij z'n debuut was ik akkoord, maar hij heeft in 2012 het ganse jaar geen bevestiging gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij z'n debuut was ik akkoord, maar hij heeft in 2012 het ganse jaar geen bevestiging gebracht.

Tot en met Singapore was hij de betere van de twee. Degelijk, scorend tussen voldoende en goed maar enkel in Singapore uitstekend. Na Singapore leek Hülkenberg wel in een andere wagen te rijden en reed hij rondjes om Di Resta...

Er wordt gezegd dat hij last heeft van ontgoocheling omdat hij genegeerd is door McLaren en door Ferrari en dat hij mentaal daar een flinke opdoffer van gekregen heeft welke hij nog altijd moet verwerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Di Resta heeft het vooral laten afweten toen Hulkenberg opmerkelijk/opvallend beter begon te presteren. En vooral toen hij als Mercedes protoge toch een beetje aan de kant werd geschoven door Hamilton bij Mercedes in te lijven en McLaren Perez contracteerde. Beetje vergelijkbaar wat bij Heidfeld is gebeurd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet er me nog aan denken: ik vond de drive through van den Hulk eigenlijk wel onterecht. Ok het was optimistisch, maar het wegglijden (vochtig) en de Caterham hebben hier ook hun toedoen aan. Leek me alsof het was om Fernando toch een plaatsje hoger te krijgen (Fiarrari)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Di Resta heeft het vooral laten afweten toen Hulkenberg opmerkelijk/opvallend beter begon te presteren. En vooral toen hij als Mercedes protoge toch een beetje aan de kant werd geschoven door Hamilton bij Mercedes in te lijven en McLaren Perez contracteerde. Beetje vergelijkbaar wat bij Heidfeld is gebeurd...

Als Mercedes-WAT?

976132-bigthumbnail.jpg

Doet er me nog aan denken: ik vond de drive through van den Hulk eigenlijk wel onterecht. Ok het was optimistisch, maar het wegglijden (vochtig) en de Caterham hebben hier ook hun toedoen aan. Leek me alsof het was om Fernando toch een plaatsje hoger te krijgen (Fiarrari)

Vond ik ook enerzijds maar anderzijds was het wel anders geweest als de McLaren had kunnen doorrijden. Omdat Hamilton niet kon doorrijden en hijzelf wel denk ik dat de stewards er voor gekozen hebben om dit niet ongestraft te laten. Dit ook om een voorbeeld te stellen aan andere rijders zodat ze niet te driest te werk gaan in de toekomst als het om de leiderspositie gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup yup, wisten we al na de race, Ferrari laat het zo... Fia zou wrs ook niet de gebruikelijke 20s aan Vettel's broek lappen , maar eerer 10s zodat die toch WK zou blijven.... Ze hadden maar et een betere auto voor de dag moeten komen, nu gaan wenen is de moeite ni meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup yup, wisten we al na de race, Ferrari laat het zo... Fia zou wrs ook niet de gebruikelijke 20s aan Vettel's broek lappen , maar eerer 10s zodat die toch WK zou blijven.... Ze hadden maar et een betere auto voor de dag moeten komen, nu gaan wenen is de moeite ni meer

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat mocht omgekeerd zijn er sprake zou geweest zijn van een uitgekochte boel <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat mocht omgekeerd zijn er sprake zou geweest zijn van een uitgekochte boel <_<

Goh ja, ge moet het ook in perspectief zien he. t is ni alsof em de battle voor de 3e plaats ofzo aan het strijden was op da moment en hij de cruciale overtake gedaan heeft onder geel. t was ofwel dan (100 meter voor het groene licht) ofwel pakweg 2 bochten verder. Had in the end ni veel uitgemaakt. Ik vind het wel sportief dat er nu ni over geneut wordt door protest aan te tekenen.

PS. dat hele formule 1 circus kan me aan mijn reet roesten en ik heb totaal geen voorkeur voor een team/piloot om te winnen. t is maar da ge het weet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ferrari is al genoeg geholpen geweest. Hoe toevallig was het dat Maldonado de voorbije grand prix bestraft werd voor een aantal ondeugendheden zodat Alonso 1 nplaats hoger op de grid EN op de propere kant kon starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ferrari is al genoeg geholpen geweest. Hoe toevallig was het dat Maldonado de voorbije grand prix bestraft werd voor een aantal ondeugendheden zodat Alonso 1 nplaats hoger op de grid EN op de propere kant kon starten?

Hij stond daar toch al? Ze hebben speciaal Massa nog 5 plaatsen moeten aannaaien om hem terug op de propere kant te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat mocht omgekeerd zijn er sprake zou geweest zijn van een uitgekochte boel <_<

Alle aanpassingen vergeten welke Redbull heeft moeten uitvoeren omdat de regels gedurende het seizoen aangescherpt/gewijzigd werden? En dat op voorspraak van enkele (niet met naam te noemen) teams...

In het begin was het hosanna Redbull, maar inmiddels zou het de FIA eerder goed uitkomen als Ferrari of McLaren weer eens een titel zou pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het strafste aan dat verhaal vind ik dat Red Bull dat op het einde van de race al zelf in de mot had en Vergne van Toro Rosso -die achter hem reed- hadden gevraagd 20 seconden te bufferen. Van inzicht en vooruitziendheid gesproken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle aanpassingen vergeten welke Redbull heeft moeten uitvoeren omdat de regels gedurende het seizoen aangescherpt/gewijzigd werden? En dat op voorspraak van enkele (niet met naam te noemen) teams...

In het begin was het hosanna Redbull, maar inmiddels zou het de FIA eerder goed uitkomen als Ferrari of McLaren weer eens een titel zou pakken

Mijn punt precies. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij stond daar toch al? Ze hebben speciaal Massa nog 5 plaatsen moeten aannaaien om hem terug op de propere kant te krijgen!

Massa had hier toch niets mee te maken? In Austin wel, maar hier niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid