Ga naar inhoud

Set originele CSL velgen


Salokin

Aanbevolen berichten

Hebben ca. 5 trackdays onder mijn CSL gelegen, zijn dus zo goed als nieuw. Drie velgen zonder schade, 1 velg heeft werkelijk zeer lichte schade die op foto's zelfs niet zichtbaar is. Het betreft dus originele styling 127 velgen met achteraan 9,5Jx19 en vooraan 8,5Jx19. Set versleten semi's krijg je er gratis bij.
Prijs 1350 euro
img2528f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

No deal? :noparty:

  

Interesse in uw achterste velgen, ook geen deal veronderstel ik?

Als RRD twee voorste aan 800 euro koopt, moet jij maar 550 opleggen.

Passen deze op een M135i?

Ook geen idee maar welkom op ze te proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Beste topicopener,

 

Vandaag is uw geluksdag! U wint namelijk de prijs voor het langst te koop staande product in de zoekertjessectie van deze webpagina!

 

U mag uw prijs, bestaande uit 4 natuurcaouthouc ventieldopjes, kleur zwart, afhalen aan de balie van het stedelijk zwembad te Oostrozebeke.

 

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste topicopener,

 

Vandaag is uw geluksdag! U wint namelijk de prijs voor het langst te koop staande product in de zoekertjessectie van deze webpagina!

 

U mag uw prijs, bestaande uit 4 natuurcaouthouc ventieldopjes, kleur zwart, afhalen aan de balie van het stedelijk zwembad te Oostrozebeke.

 

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Die gaan schitterend staan onder mijn madame haar 4 reeks :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, een feuilleton is zo een rij soldaten die allen samen nen arme stakker doodschieten omdat hij een homp brood stal uit de bakkerij!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, een feuilleton is zo een rij soldaten die allen samen nen arme stakker doodschieten omdat hij een homp brood stal uit de bakkerij!

:lolz:
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid