Ga naar inhoud

E91 330D houden of tijd voor iets anders


Salokin

Aanbevolen berichten

Handbak in de 330d is wat bruuter, maar de automaat is voortreffelijk, en best makkelijk snel in DS.

Er zijn al tig discussies geweest omtrent verschillende type versnellingsbakken, feit is dat afhankelijk van het moment ik zowel manuele, automatische als sequentiële bak leuk vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handbak in de 330d is wat bruuter, maar de automaat is voortreffelijk, en best makkelijk snel in DS.

Geef mij toch ook maar automaat in een 330d,en de mijne was ook een handbak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

makkelijk snel in DS.

Da's het probleem, ik ben nog graag een beetje betrokken bij het rijden. Helaas moet ik toegeven dat een BMW-handbak meestal niet m'n ding is en dat hun automaten best goed zijn, maar ik prefereer manueel schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Automaat = comfort

Handbak = sportief

Wat je wilt hangt gewoon af van welke type chauffeur je bent of welk type chauffeur je op dat moment wil zijn. Ik durf met de 5 ook al eens driften maar je voelt dat die kar daarvoor niet gemaakt is, de 3 leent zich al iets beter daartoe en de CSL is een ideale kar om scheef te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn al tig discussies geweest omtrent verschillende type versnellingsbakken, feit is dat afhankelijk van het moment ik zowel manuele, automatische als sequentiële bak leuk vind.

Yep.

Geef mij toch ook maar automaat in een 330d,en de mijne was ook een handbak..

Hier in automaat.

Da's het probleem, ik ben nog graag een beetje betrokken bij het rijden. Helaas moet ik toegeven dat een BMW-handbak meestal niet m'n ding is en dat hun automaten best goed zijn, maar ik prefereer manueel schakelen.

Paddles aan het stuur.

Automaat = comfort

Handbak = sportief

Nja. In de Porsche is de automaat toch ook best sportief. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja misschien meer proberen, maar de keren dat ik dat probeerde was ik dat na 2 minuten beu en wist de auto het beter. Na een tijd vergat ik ook te schakelen want het is toch een automaat, op de een of andere manier werkt dat niet aangenaam imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche 924's zeker :D

[Dream mode on] En 911 GT3's [dream mode of]

Veel hangt af van de piloot, maar de E91 stond op het circuit haar mannetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn dieselkrel nam ik Porsches te grazen. Zalig hoe ze haar pootje heft :inlove:

Met mijn rijstbak nam ik op circuit zelfs de BMW CSL's te grazen. (Ook in Croix :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn rijstbak nam ik op circuit zelfs de BMW CSL's te grazen. (Ook in Croix :D )

Afkoelrondes tellen niet. Wist niet dat wij elkaar al ontmoet hadden, welke rijstbak was dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afkoelrondes tellen niet. Wist niet dat wij elkaar al ontmoet hadden, welke rijstbak was dat dan?

Och, een ouwe Mitsubishi. Ne grijzen.

Geen idee of we mekaar ooit op Croix tegenkwamen. Ik was er twee jaar terug of zo. Wel niet superveel gereden gezien één van mijn rollagers het begeven had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, een ouwe Mitsubishi. Ne grijzen.

Geen idee of we mekaar ooit op Croix tegenkwamen. Ik was er twee jaar terug of zo. Wel niet superveel gereden gezien één van mijn rollagers het begeven had.

Was dezelfde dag dat je er was toen Salokin er was ;)

En is denk al 3j geleden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dezelfde dag dat je er was toen Salokin er was ;)

En is denk al 3j geleden ...

Mogelijks. Jij bent toen efkes langsgekomen met een 535d Break, ne zwarten. Just ?

En als ik me niet vergis hebdegij fotos zitten trekken als ik met mijn loempe botten op mijn achterbank lag te slapen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, een ouwe Mitsubishi. Ne grijzen.

Geen idee of we mekaar ooit op Croix tegenkwamen. Ik was er twee jaar terug of zo. Wel niet superveel gereden gezien één van mijn rollagers het begeven had.

Ik denk dat het van 2008 geleden is dat ik nog op Croix geweest ben dus zal een andere CSL geweest zijn. Moet je een BMW kopen ipv een rijstbak dan heb je dat probleem niet. Qualität als maßstab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijks. Jij bent toen efkes langsgekomen met een 535d Break, ne zwarten. Just ?

En als ik me niet vergis hebdegij fotos zitten trekken als ik met mijn loempe botten op mijn achterbank lag te slapen :lol:

Aaaa was ik daar met mijn 535d ? Dan was het een andere dag van Salokin ( want toen had ik mijn E36 M3 mee)

En klopt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid