Ga naar inhoud

E91 330D houden of tijd voor iets anders


Salokin

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het van 2008 geleden is dat ik nog op Croix geweest ben dus zal een andere CSL geweest zijn. Moet je een BMW kopen ipv een rijstbak dan heb je dat probleem niet. Qualität als maßstab

Want op een BMW verslijten rollagers niet... Efkes nadenken... Pa heeft één keer zo een bucht met wielen gehad: motor, stuurhuis, versnellingsbak, schokdempers, ... wat heeft hij d'r nog aan vervangen op die 170000km? ... Oh ja ! Rollagers ! :D

't Zegt wel veel dat die qualität naar huis werd gereden door een wagen waar de chauffeur voorzichtig mee was om een versleten rollager te sparen. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want op een BMW verslijten rollagers niet... Efkes nadenken... Pa heeft één keer zo een bucht met wielen gehad: motor, stuurhuis, versnellingsbak, schokdempers, ... wat heeft hij d'r nog aan vervangen op die 170000km? ... Oh ja ! Rollagers ! :D

't Zegt wel veel dat die qualität naar huis werd gereden door een wagen waar de chauffeur voorzichtig mee was om een versleten rollager te sparen. :lol:

Eigenlijk mismeesteren jij en je vader wagens van gelijk welke komaf.

Die qualität zal allicht een door je vader ingereden exemplaar geweest zijn waarvan de piloot zijn "motor, stuurhuis, versnellingsbak, schokdempers, ... wou sparen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk mismeesteren jij en je vader wagens van gelijk welke komaf.

Die qualität zal allicht een door je vader ingereden exemplaar geweest zijn waarvan de piloot zijn "motor, stuurhuis, versnellingsbak, schokdempers, ... wou sparen :P

Pa was op pensioen, reed op zijn gemak en heeft met zijn Benzen nooit een probleem gehad. Noch die vóór dat probleemhok noch die ná dienen bazaar... Zoek de fout :lol:

En om op uw vraag te antwoorden: bij deze een sportieve berline voor mevrouw die, itt de BMW ook sportief rijdt en betrouwbaar is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pa was op pensioen, reed op zijn gemak en heeft met zijn Benzen nooit een probleem gehad. Noch die vóór dat probleemhok noch die ná dienen bazaar... Zoek de fout :lol:

En om op uw vraag te antwoorden: bij deze een sportieve berline voor mevrouw die, itt de BMW ook sportief rijdt en betrouwbaar is :D

Ik zie enkel een CSL die die bezig was met een cooldownlap ^_^.

Er zullen genoeg getuigenissen van malcontente BMW eigenaar als Mercedes eigenaars denk ik dan. In ieder geval met al mijn BMW's nog geen echte problemen gehad, tenzij nu met de CSL waarvan vermoedelijk de boite zal moeten vervangen worden. :unsure:

PS je stuur staat verkeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie enkel een CSL die die bezig was met een cooldownlap ^_^.

Er zullen genoeg getuigenissen van malcontente BMW eigenaar als Mercedes eigenaars denk ik dan. In ieder geval met al mijn BMW's nog geen echte problemen gehad, tenzij nu met de CSL waarvan vermoedelijk de boite zal moeten vervangen worden. :unsure:

PS je stuur staat verkeerd

Geef gewoon toe dat de CSL's niet durfden buiten komen als die rijstbak daar rondreed :lol:

Soit, on topic.

Heb je nu al wat ideeen ?

Blijf erbij: Lancer Evo of een Lexus IS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef gewoon toe dat de CSL's niet durfden buiten komen als die rijstbak daar rondreed :lol:

Soit, on topic.

Heb je nu al wat ideeen ?

Blijf erbij: Lancer Evo of een Lexus IS.

Een S63 maar ik zou eerst een willen testrijden :D

Eerlijk ik denk de E91 te houden, ze doet alles wat ze moet doen, ze heeft enkel oorlogsschade. Madame wil een combo van sportief -comfi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een S63 maar ik zou eerst een willen testrijden :D

Eerlijk ik denk de E91 te houden, ze doet alles wat ze moet doen, ze heeft enkel oorlogsschade. Madame wil een combo van sportief -comfi.

Ik dacht dat het voor uw vrouw was die S... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel km's heeft je CSL dan Salokin dat je de versnellingsbak moet vervangen?

Goede 90k, normaal doe ik hem volgende week binnen en zal hem dan ineens iets meer trackminded laten zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een S63 maar ik zou eerst een willen testrijden :D

Eerlijk ik denk de E91 te houden, ze doet alles wat ze moet doen, ze heeft enkel oorlogsschade. Madame wil een combo van sportief -comfi.

Moest ik van u zijn, ik zou er ook verder mee rijden, maar wel de oorlogsschade laten herstellen.

Voor de prijs van de herstelling kan je niet de opleg doen voor een andere auto die even goed presteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Automaat = comfort

Handbak = sportief of goedkoop

Tenzij jij mij een uitleg kan geven hoe een twingo 0.9i met handbak sportief is...

Naaah rijdt nooit aangenaam vind ik. Reageert traag, voelt niet zo "in control" aan en de automaat weet het meestal toch beter.

Met wat heb je gereden met zo'n paddles???

Het is maar dat die in de MB idd op geen kloot trokken want als je daar niet aan 3K toeren aan die paddle trok om op te schakelen ging hij in het rood aan 5K voor hij schakelde :roll:

A7 nu is vliegensvlug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij jij mij een uitleg kan geven hoe een twingo 0.9i met handbak sportief is...

lkmqjdsmfkqjfsmoiajroajfmldklkdfjomiajrmairflkqfdsjomairaoripruezamfjsqflj areur fqdsmiarejf

Aub :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij jij mij een uitleg kan geven hoe een twingo 0.9i met handbak sportief is...

Met wat heb je gereden met zo'n paddles???

Het is maar dat die in de MB idd op geen kloot trokken want als je daar niet aan 3K toeren aan die paddle trok om op te schakelen ging hij in het rood aan 5K voor hij schakelde :roll:

A7 nu is vliegensvlug...

Dat is waar en dat irriteert me wel een beetje bij de mijne.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW verkopers aller landen wat zou ik voor deze kar nog kunnen vangen? Ik heb hier wel een boekje liggen maar t'schijnt zijn de prijzen daarin geen referentie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW verkopers aller landen wat zou ik voor deze kar nog kunnen vangen? Ik heb hier wel een boekje liggen maar t'schijnt zijn de prijzen daarin geen referentie :D

Best eens kijken op autoscout en 2dehands ed naar vergelijkbare exemplaren denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best eens kijken op autoscout en 2dehands ed naar vergelijkbare exemplaren denk ik.

Prijzen zitten daar tussen de 12000 à 20000 euro, dus zal ik maar 20k nemen zeker :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid