Rabbit 3.131 Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Met twee auto's dan? Ik ging de rit eerst alleen testrijden omdat ik geen zin had om iemand te zoeken. Maar als je wilt stevig gaan raggen, met de Clio, dan kan ik u wel helpen om co te zijn. Dus met 1 auto. Zal hopelijk dan beter lukken dan die Polderrit. (het is maar een optie e) Ik twijfel nogmet welke auto ik zou gaan. Clio of de volvo v50. Is crisis voor iedereen he lol. Ik ging dan proberen te volgen met die volvo Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Ik twijfel nogmet welke auto ik zou gaan. Clio of de volvo v50. Is crisis voor iedereen he lol. Ik ging dan proberen te volgen met die volvo Ok. Twas maar een optie he Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Ik twijfel nogmet welke auto ik zou gaan. Clio of de volvo v50. Is crisis voor iedereen he lol. Ik ging dan proberen te volgen met die volvo pak maar de clio, zal veel leuker zijn op die baantjes!! Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 pak maar de clio, zal veel leuker zijn op die baantjes!! De rit gebeurt zowiezo per clio. Ik had het over de eerste verkenningsrit Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 De rit gebeurt zowiezo per clio. Ik had het over de eerste verkenningsrit Like I said, pak maar de clio Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 De rit gebeurt zowiezo per clio. Ik had het over de eerste verkenningsrit Rabbit met de witte Clio met Apec stickers? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 26 maart 2013 Auteur Geplaatst: 26 maart 2013 Beste deelnemers en fans,Nog 19 keer slapen en het is zo ver, dan gaat de Zeeland Classic 2013 van start. Voor zij die hadden gehoopt er nog bij te zijn is er goed nieuws: na de eerste inschrijvingsronde zijn er 6 plaatsen vrij gekomen.De tijd is dus gekomen om deze plaatsen nu eindelijk te gaan invullen. Om het zo eerlijk mogelijk te houden en discussie uit te sluiten heb ik besloten de website even niet meer te gaan gebruiken, deze keer kies ik voor inschrijven via E-mail. Een E-mail heeft immers een tijdstempel die kan gebruikt worden om aan te tonen wie de snelste was (de website had dit niet, en dat is ook de reden van de vertraging geweest. Er was namelijk een geschil).Wat is jullie opdracht: Je stuurt een E-mail naar [email protected] met daarin:- Je volledige naam (dus voornaam en naam)- Je eventuele forum-nickname- De wagen waarmee je zou deelnemen (als dit nog niet vast ligt, geen probleem, verzin gewoon iets die zou kunnen kloppen)- Het aantal passagiers die u meeneemt (voor de meeste is dat dus 1 passagier)Belangrijk: de 6 deelnemers waarvan hun E-mail het dichtste bij 20.00 op Vrijdag 29/3/2013 aankomt, doen mee. Valt er daarna een inschrijving weg dan neem ik de 7e plaats enz enz. Waarom doe ik dit? Zo heeft iedereen een eerlijke kans om in te schrijven want iedereen heeft voldoende tijd om dit bericht nog te lezen voor het moment aanbreekt Succes met je inschrijving en tot op 14/4/2013 in Maldegem PJH 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 Jullie mogen stoppen met mailen Gedurende 16 minuten zijn er 46 mails binnen gekomen. Aan de trafiek op de site te zien wist ik dat de rondrit vrij populair was, maar dit had ik toch niet verwacht De plaatsen zijn dus reeds ingenomen en met de reservelijst kan ik eigenlijk al een 2e rondrit maken Toch bedankt voor al jullie interesse De betalingsgegevens zijn reeds onderweg naar de "winnaars", de rest krijgt ook een antwoordje uit beleefdheid maar dat zal voor morgen zijn mvg,PJH Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Ik vermoed dat dat niet alleen via autominded vermeld stond dan ? Dan mag je al blij zijn dat je 20 man hebt op een meeting Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Geplaatst: 29 maart 2013 Ik vermoed dat dat niet alleen via autominded vermeld stond dan ? Dan mag je al blij zijn dat je 20 man hebt op een meeting E30.be Bimmerboard Autominded Autoforum Maar vooral veel mensen die het via via weten ps: jij bent bij de 6 gelukkige Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 E30.beBimmerboard Autominded Autoforum Maar vooral veel mensen die het via via weten ps: jij bent bij de 6 gelukkige Maar vooral mensen die graag rijden, en da's het voornaamste Nice Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Geplaatst: 31 maart 2013 ach waarom ook niet, tijd voor nog een verkenningsritje 1 Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Ik zoek nog een co-piloot. Met die stomme Parijs Roubaix is er geen hond beschikbaar Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Ik wil/ kan wss wel, ik hou je op de hoogte. (indien voor u ok) Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Dat is voor mij voorlopig ok. Maar ik zie net dat ik me van datum heb vergist. het is pas de week na parijs roubaix Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Ik wil/ kan wss wel, ik hou je op de hoogte. (indien voor u ok) Oorspronkelijke co kan nu wel mee, omdat we dachten dat he de 7e was, Zit dus voorlopig nog safe Quote
Stoffn 21 Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Met dit weer krijg ik er volledig goesting voor! 1 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Zin in! Wel nog op zoek naar een copiloot! Iedereen aan wie ik denk rijdt al zelf mee Is een co strikt genomen noodzakelijk, of kan je ook gemakkelijk meerijden en volgen? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 Zin in! Wel nog op zoek naar een copiloot! Iedereen aan wie ik denk rijdt al zelf mee Is een co strikt genomen noodzakelijk, of kan je ook gemakkelijk meerijden en volgen? Ik denk dat je cas wel zal kunnen volgen. De boeren zijn op de baan nu met het betere weer. Toen ik de datum plande dacht ik dat alles al zou gezaaid zijn en de banen terug proper door de regen, maar met de langdurige winter is dat niet zo :-/ Hopelijk valt het toch nog wat mee op 14/4. Quote
Thebiemerke 5.382 Geplaatst: 8 april 2013 Geplaatst: 8 april 2013 Heb al leuk speelgoed voor zondag Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 8 april 2013 Geplaatst: 8 april 2013 Ik denk dat je cas wel zal kunnen volgen. De boeren zijn op de baan nu met het betere weer. Toen ik de datum plande dacht ik dat alles al zou gezaaid zijn en de banen terug proper door de regen, maar met de langdurige winter is dat niet zo :-/ Hopelijk valt het toch nog wat mee op 14/4. Ik denk dat mijn straat een goeie maatstaf is voor de boerenactiviteit gezien het rurale landschap vol koeien in weides. Mijn straat ligt vol aarde en kak Ja Rob volgen zal geen probleem zijn, maar das misschien net iets té traag (no offense CAS ). Nuja, we zien wel.. Ik probeer nog wel een co te zoeken tegen volgend weekend.. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 april 2013 Geplaatst: 8 april 2013 ik laat m'n winterbanden/velgen erop liggen tot na de rondrit, is veiliger als je eens moet uitwijken (veel putten) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.