Ga naar inhoud

BMW F34 3 Reeks GT


Phil

Aanbevolen berichten

Eerlijk is eerlijk, ik vind het wel iets hebben (met de M-pack! :D)

De voorkant met M-pack is echt wel mooi, mooier dan van de F30 imo.

 

Velgen vind ik ook beter dan die van de F30, vooral dankzij meer diepte.

 

Shopke:

 

8451319864_5cbd79d4f6_o.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft veel mooier dan een A7 en minder saai dan een A5 Sportback ... maar nog altijd lelijk. :D

 

De '5 GT oogt veel lomper dan dit, maar allebeid zijn ze niet meteen moeders mooiste. Men zegt altijd "er zal wel een markt voor zijn", maar zoveel '5 GT's zie je toch niet? Wel integendeel... Geen idee wat deze '3 GT moet kosten maar als nen touring niet duurder is, waarom zou je dan dit kiezen? :oops:

 

 

Op de foto's hieronder wisten ze 'm wel mooi weer te geven:

 

M Sport

 

P90113771-highRes.jpg

P90113782-highRes.jpg

P90113791-highRes.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft veel mooier dan een A7 en minder saai dan een A5 Sportback ... maar nog altijd lelijk. :D

 

De '5 GT oogt veel lomper dan dit, maar allebeid zijn ze niet meteen moeders mooiste. Men zegt altijd "er zal wel een markt voor zijn", maar zoveel '5 GT's zie je toch niet? Wel integendeel... Geen idee wat deze '3 GT moet kosten maar als nen touring niet duurder is, waarom zou je dan dit kiezen? :oops:

 

 

Perfect verwoord..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat deze '3 GT moet kosten maar als nen touring niet duurder is, waarom zou je dan dit kiezen? :oops:

Als je geen Touring nodig hebt , en je wil eens iets anders waarom niet ...

Foto's nu al een paar keer bekeken en hij heeft wel "iets" , moet er wel bij vertellen dat ik 1 van de enigste ben denk ik hier op het forum die de 5 GT wel knap vind . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De achterkant met het M-pack vind ik wel mooier, de rest van de auto dan weer helemaal niet. Ik vind een 5GT mooier maar geef mij toch maar een gewone 5 want een gewone 3 is ook geen schoonheid en al zeker het interieur niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen Touring nodig hebt , en je wil eens iets anders waarom niet ...

Foto's nu al een paar keer bekeken en hij heeft wel "iets" , moet er wel bij vertellen dat ik 1 van de enigste ben denk ik hier op het forum die de 5 GT wel knap vind . 

 

 

Heb je weer aan de Bockor gezeten? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dak hoger dan bij de standaard 3?

punt drie

 

Physical:

  • 200 mm (7.87 in.) longer than 3 Series sedan and touring
  • 180mm (7.08 in.) longer wheelbase than 3 Series sedan and touring
  • 81mm (3.18 in.) taller than 3 Series sedan and touring
  • 17mm (0.66 in.) wider (without mirrors) than 3 Series sedan and touring
  • 1,715 kg / 3,780 lb (335i - unladen EU)
  • 1,645 kg / 3,626 lb (328i - unladen EU)
  • 1,615 kg / 3,560 lb (320i - unladen EU)
  • 335i GT is 130kg (286 pounds) heavier than 335i sedan (unladen EU)
  • 328i GT is 140kg (308 pounds) heavier than 328i sedan (unladen EU)
  • 328i GT is 70kg (154 pounds) heavier than 328i touring (unladen EU)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Frameloze zijruiten zijn wel pakken knap  :oops:

 

 

Frameloze ruiten storen mij altijd mateloos.

 

Ik vind het bijzonder knap, maar ze storen mij ook erg vaak. Windgeruis en zo.

 

 

Als je geen Touring nodig hebt , en je wil eens iets anders waarom niet ...

Foto's nu al een paar keer bekeken en hij heeft wel "iets" , moet er wel bij vertellen dat ik 1 van de enigste ben denk ik hier op het forum die de 5 GT wel knap vind . 

 

Ik vind de '5 GT niet "knap", maar 'k vind het wel een vet machien als 'ie goed in de opties zit en door 't feit dat 'ie me dermate charmeerde bij 't rijden, zou ik 'm zonder verpinken in huis nemen. Rijdt voorbeeldig.

 

Zet dat op 20" en klaar.

Zoals die zwarte '5 GT overlaatst in de eerste aflevering van 't nieuw seizoen van Aspe. WTF: lekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afstellen kan veel helpen

 

Hoe moet je dat afstellen ? Want de A5 van mijn vader heeft er ERG veel last van vanaf 140 ...

De windruis komt van de B stijl ongeveer 1/3 van de bovenkant ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moet je dat afstellen ? Want de A5 van mijn vader heeft er ERG veel last van vanaf 140 ...

De windruis komt van de B stijl ongeveer 1/3 van de bovenkant ...

 

Hoe dat bij Audi gaat weet ik niet.

Maar daar kan je dealer je wel bij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dat bij Audi gaat weet ik niet.

Maar daar kan je dealer je wel bij helpen.

 

Idd, dat was een van de punten die we daar bij het volgende onderhoud gingen doorgeven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afstellen kan veel helpen

 

Da's juist, maar dan nog heb je nooit een even winddichte sluiting als met volle deuren met omvatte ramen, vind ik. Da's bij elk model met frameloze ruiten zo, sportwagen, gewone auto's, maakt niet uit welk merk. Vooral nu de auto's steeds beter geluidsgedempt worden, valt dat steeds vaker op vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid