Ga naar inhoud

BMW F34 3 Reeks GT


Phil

Aanbevolen berichten

Daar heb je Maxiem Zoetie toch voor? :)

 

Tenzij je zin hebt om naar het verre Lier, 2 provincies verder, te knallen. En mijn haardos is afwezig, in tegenstelling tot bv. ICM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je Maxiem Zoetie toch voor? :)

Tenzij je zin hebt om naar het verre Lier, 2 provincies verder, te knallen. En mijn haardos is afwezig, in tegenstelling tot bv. ICM.

hij is enkel uit op mijn CSL, de slet.

ICM :inlove: maar ik kom graag met hem tot in Lier. Kan hij met zijn ecokrel taxi spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal voor gepaste ontvangst zorgen. En mijn GT achter de hoek parkeren.
waarvoor dank, achteraf gaan we een bolleke drinken aan het water.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

zopas een uitnodiging gekregen om hem volgend weekend te gaan bekijken. op de brochure staat zelfs dat hij een grotere koffer heeft dan de touring? ik ben volledig het noorden kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dat bij Audi gaat weet ik niet.

Maar daar kan je dealer je wel bij helpen.

@@Carlito Wat valt daar aan af te stellen? Heb daar bij +180 ook last van, als ik de ventilatie afzet is het minder. Ik heb alle rubber omlijsting al eens 'behandeld' maar zonder succes. Precies dat het een beetje openkomt door druk in het interieur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem eerlijk gezegd geslaagd!

Al moest ik niets van de 5GT weten (qua uiterlijk), en des te meer van de 5, de 3 kan me in beide vormen bekoren.

Ik zou dit veeeeel liever hebben dan een X1 bv. Kiezen tussen een 3 touring zou ook moeilijk zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme Bompa, ik had nu efkes de 5GT uit mijn hoofd gezet, grrrr

 

 

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Carlito Wat valt daar aan af te stellen? Heb daar bij +180 ook last van, als ik de ventilatie afzet is het minder. Ik heb alle rubber omlijsting al eens 'behandeld' maar zonder succes. Precies dat het een beetje openkomt door druk in het interieur?

Bij jouw auto kan je de druk die de ruit op de rubber zet instellen. Zowel de hoek die de ruit maakt als de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme Bompa, ik had nu efkes de 5GT uit mijn hoofd gezet, grrrr

 

 

:lol:

kennis van mij heeft gisteren haar 335i in damastrot met styling 315 onder en vanbinnen venetiobeige leder met antraciet maserhout, laten zien. :D

 

aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij jouw auto kan je de druk die de ruit op de rubber zet instellen. Zowel de hoek die de ruit maakt als de hoogte.

Hola, ff checken thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kennis van mij heeft gisteren haar 335i in damastrot met styling 315 onder en vanbinnen venetiobeige leder met antraciet maserhout, laten zien. :D

 

aub

WTF dat moet een beestig ranzige kar zijn! :D

 

(woordkeuze geïnspireerd door @@Mayonaise )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag F34 328i gereden. Wagen rijdt stukken comfortabeler dan een F30/1, heel knap.

Beenruimte is maar een centimeter minder dan in de F07 en de koffer kan 60 liter meer slikken. Zalig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt dus het 5GT verhaal opnieuw? Meer wagen voor minder geld?
Sinds je de 5GT ook in 20d kan krijgen rijden er hier in leuven een PAK meer van rond. Echt ongelofelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt dus het 5GT verhaal opnieuw? Meer wagen voor minder geld?

Sinds je de 5GT ook in 20d kan krijgen rijden er hier in leuven een PAK meer van rond. Echt ongelofelijk.

minder geld? die is toch duurder dan de touring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag F34 328i gereden. Wagen rijdt stukken comfortabeler dan een F30/1, heel knap.

Beenruimte is maar een centimeter minder dan in de F07 en de koffer kan 60 liter meer slikken. Zalig.

noobvraagje, kan je bij die cijfers ook wagens plakken. :D

de enige F's die ik ken zijn de 18 en 16. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid