Ga naar inhoud

Golf V GTI


Beau

Aanbevolen berichten

Heb er net eentje gelezen (2e link), lijkt me al bij al een betrouwbare auto, als je dat vergelijkt met de buyers guide voor sommige BMW's :D

 

Ook mijn conclusie. Gaat gelijk weinig mee mis. :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die prijsklasse shopt zorg dan dat je een mid-2007 of later hebt met de BWA motor in. Dat is de laatste motorupdate en die heeft 220pk en veel meer potentieel dan de vorige motor.

De mijne (mid-2007 met BWA motor) is echt bullit proof geweest ... nog niets mee voorgehad behalve door een stomme fout van de dealer (verhaal staat hier wel ergens ...).

Het ding draait nu op 250+ pk's zonder hem helemaal open te draaien. DSG werkt nog steeds als dag 1.

 

Het enige wat mij wat stoort nu is het geluid bij koudstart en de manier waarop de wang van de zetel versleten is. Maar anders eigenlijk niets op aan te merken ... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is voor mama! En uw Bora is ook FWD en kijk hoeveel plezier je daar mee maakt!

 

Ik zwijg al :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die prijsklasse shopt zorg dan dat je een mid-2007 of later hebt met de BWA motor in. Dat is de laatste motorupdate en die heeft 220pk en veel meer potentieel dan de vorige motor.

De mijne (mid-2007 met BWA motor) is echt bullit proof geweest ... nog niets mee voorgehad behalve door een stomme fout van de dealer (verhaal staat hier wel ergens ...).

Het ding draait nu op 250+ pk's zonder hem helemaal open te draaien. DSG werkt nog steeds als dag 1.

 

Het enige wat mij wat stoort nu is het geluid bij koudstart en de manier waarop de wang van de zetel versleten is. Maar anders eigenlijk niets op aan te merken ... :)

 

Vanaf mid 2007 220pk? Die eerste advertentie die ik hier zette is er een uit 2008 en er staat dat ie 200pk heeft... Ik dacht dat enkel de Edition 30 en Limited Edition 240 meer pk's hadden.

 

Is die DSG echt zo betrouwbaar? Het enige wat ik zowat lees is dat je veiliger bent met een manuele. Persoonlijk vind ik zo'n DSG wel wijs rijden (nog niet als bestuurder meegemaakt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die na mid 2007 hebben op de bank meer vermogen dan opgegeven, op papier nog altijd gewoon 200PK.

Een DSG is in principe onverwoestbaar, echt superbakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die na mid 2007 hebben op de bank meer vermogen dan opgegeven, op papier nog altijd gewoon 200PK.

Da's fijn om te horen. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beau.  Heb je anders misschien interesse in een Leon Cupra ?  't Is wel een gele.. Op papier 240PK.. Is wel een handbak.

 

Geel is een dikke no no, en denk dat ook het model mijn moeder niet aanstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja man, dan rijden de meeste daar toch echt wel rustig mee.

Ik haal de 8,5 of 9l pas als ik echt rustig rij over langere afstand.

 

Mijn normaal verbruik ligt op 11 tot 12l. Ik doe wel weinig autostrade en dat is allemaal sportief tot erg sportief gereden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit mee gereden, en ben toch eens zwaar benieuwd naar zoiets. Zelfs nog nooit een DSG-bak kunnen aanvoelen :noparty:

 

Eens langskomen en vragen hé ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overlaatst had ik bv. last om zo eentje af te schepen :D Hij zat achter me van zo'n 90-140km/h, en loste niks.

 

Wss gechipt icm DSG. Spijt dat er daarna geen open stuk was, vanaf dan begint die 3.2 maar te tellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit mee gereden, en ben toch eens zwaar benieuwd naar zoiets. Zelfs nog nooit een DSG-bak kunnen aanvoelen :noparty:

Heb eens een Golf V GTI met DSG uitgebreid kunnen testen en was een zeer leuke auto om mee te rijden 

Madam wou wel geen Golf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid