Ga naar inhoud

Golf V GTI


Beau

Aanbevolen berichten

Golf V GTI :inlove:. Zou m'n mama graag ééntje aanpraten, ideaal keteltje voor een dame op leeftijd die een Golf met automaat wil, neen? :D

 

Denk ik er ook van. Alleen is die van mij nog wat afkeurend tegenover een DSG, ik zeg dat ze het niet kent en eenmaal ze ermee gereden heeft niets anders meer gaat willen. Onbekend maakt onbemind. Komt wel goed, eerst een goed exemplaar vinden. Ze wil persé een zwarte, met open dak en zwart leder met minder dan 100k km. En ik wil er een DSG op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekocht? Proficiat! Ik ben nog op zoek naar een geschikt exemplaar. Hoe zit het eigenlijk met onderhoud en op welke kilometerstanden moeten er dingen beginnen vervangen worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekocht? Proficiat! Ik ben nog op zoek naar een geschikt exemplaar. Hoe zit het eigenlijk met onderhoud en op welke kilometerstanden moeten er dingen beginnen vervangen worden? 

longlife interval, dus om de 30.000 of 2 jaar, tot nu toe (2006 - 95.000 km) heeft mijn moeder alleen nog maar facturen tussen €200-250 gehad + een vervanging van de stabilisatorstang voor een 500-tal euro's. Heb eigenlijk geen idee wat er wanneer kapot zou moeten gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onmogelijk. Die bestaat al 10 jaar niet meer :D.

 

Dat ligt dat aan u. Recent met de A5 (2.0TFSI - 180pk) over en weer naar Gent gereden (200km, waarvan 150 autosnelweg), had een gemiddelde van 8 liter en een beetje. De kunst is om constant te rijden, tijdig CC afleggen zodat er niet moet geremd worden en niet boven de 130 te komen, anders wordt de luchtweerstand te groot.

 

Dit topic staat in het openbaar gedeelte. Ik onthoud mij dan ook van enig commentaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frustratie...

 

Kar staat klaar, en ik heb mijn platen pas overmorgen :(

 

Geduld is een mooie deugd. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frustratie...

 

Kar staat klaar, en ik heb mijn platen pas overmorgen :(

 

Kerel, overmorgen rijd je al. :D But I feel your pain.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid