Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bobo ... :(

Lap, daar gaat mijn enige reden om nog op AF te lezen ... :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 hours ago, RRD said:

When in Southern France always 2 buttons too far.

Dude! :sick:

Kan iemand ons weer on topic brengen?

Geplaatst:

Wat vind jij van W222 vs. W221? Ik rij nu sinds een dag of 2 met een W222 en ik vind het verschil precies eerder klein.

Geplaatst:

Goei vraag. 

Ik kan niet direct een vergelijking maken die "fair" is want de enige W221 die ik reed is de mijne en de enige W222's die ik reed waren S350d. Wel in andere W221's als passagier gezeten.

Wat me opvalt als voornaamste verschil, is dat de W222 nog een stuk comfortabeler en zachter is. En dat hij ondertussen ook nog 'lichter' rijdt.

In dat opzicht hebben ze de S dus nog net iets beter gemaakt, zonder revolutie.

De standaard afwerking is wel iets "luxueuzer" qua gevoel, ook op de standaardmodellen (bepaalden noemen het meer kitch, ik vind het meevallen). 

Bij de W221, was de afwerking zelfs met frivole binnenkleuren veel 'serieuzer' qua indruk. Je moest al een S65 met zijn bestikt leder nemen om enig gevoel van 'exclusiviteit' te hebben. 

Geplaatst:

Het is die blauwe verlichting die het kitsch maakt

Geplaatst:
38 minuten geleden zei Jules_W:

Het is die blauwe verlichting die het kitsch maakt

Idd. En ik begrijp ook niet waarom dat ze altijd dan ook dat blauw laten zien ipv een meer neutralere kleur.

Geplaatst:
22 minuten geleden zei d_s:

Idd. En ik begrijp ook niet waarom dat ze altijd dan ook dat blauw laten zien ipv een meer neutralere kleur.

Idd past totaal niet.

Geplaatst:

Kan je instellen, ik heb hem op wit gezet. Met dat blauw reed ik precies in een bordeel rond.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
40 minuten geleden zei RRD:

Kan je instellen, ik heb hem op wit gezet. Met dat blauw reed ik precies in een bordeel rond.

Weet ik, op de B kunnen we dat zelfs dacht ik dus daarom vind ik het vreemd dat als je 10 advertenties ziet er in 9 er van dat blauw op staat. Moet dan toch zijn dat velen dat wel mooi vinden.

Geplaatst:
1 hour ago, d_s said:

Weet ik, op de B kunnen we dat zelfs dacht ik dus daarom vind ik het vreemd dat als je 10 advertenties ziet er in 9 er van dat blauw op staat. Moet dan toch zijn dat velen dat wel mooi vinden.

Komt "dynamischer" over en trekt de kleuters aan tot het merk Mercedes (niet de S klasse. Geen kat die een S klasse koopt omdat er een advertentie stond).

Dat probleem met die verlichting komt ook bij de BMW 7 voor.

Ik zet in al die wagens die kleur direct op een amber of iets "zacht" en warmer. Ook geen fan van rond te rijden in een disco. (itt @RRD heb ik weinig ervaring met bordelen)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
22 uur geleden zei bobo:

waarom koop je een s...owv het comfort, ook als chauffeur...langere wielbasis én hoger gewicht geven per defenitie een hoger comfort en betere rechtuitstabiliteit, ook als chauffeur is dat aangenaam

wat is het nadeel ? behalve dat je je plekje 13 cm groter moet voorzien...dat de draaicirkel groter is, is dan wél weer een echt nadeel

Bobo! :inlove:  :shock:  :party: 

Geplaatst:
7 uur geleden zei The Swede:

bepaalden noemen het meer kitch, ik vind het meevallen 

Ik noem het geen kitch maar eerder barok :D (alhoewel dat ook niet correct is). Ik vind het ook wel nog (net) meevallen, het is maar in de versies met het duurste interieur (met al die cross stitching, zelfs op het dashboard) en met een hout/lederen stuurwiel. Dan wordt het toch wel erg ... mjah ... opulent. Bianca Castafiore zal er zich zeker wohl in voelen. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden zei gTa:

Bianca Castafiore zal er zich zeker wohl in voelen. :D

Rococo? Want da's frans, gelijk Gounod, hetgeen Bianca Castafiore zong.

Ze zong geen Wagner eh.

Geplaatst:

Sometimes you are weird, maar nu zit je er pal op! :D 

Geplaatst:
16 minuten geleden zei gTa:

Sometimes you are weird, maar nu zit je er pal op! :D 

Ik ben weird als ik daar zin in heb. uw post was trouwens ook een beetje in Rococo stijl.

Maar aparte woordkeuzes zoals hier 'opulent' worden alhier wel gesmaakt dus ge moet u niet inhouden.

Geplaatst:

Voordeel is wel dat je een S kan spec'en zoals je wil. Van triest zwart tot Arab-kitch. Dus er zit voor iedereen wel eentje tussen.

Geplaatst:

Wij Europeanen met onze gesofisticeerde smaak zijn ook allerminst de grootste afnemer van zo'n karren. Nogal wiedes dat ze zich dus sterk richten op de klanten in 't oosten (midden en ver) die zo'n rococo wel smaken.

Geplaatst:

Vind je dat wij een betere smaak hebben?

Geplaatst:
13 hours ago, gTa said:

Wij Europeanen met onze gesofisticeerde smaak zijn ook allerminst de grootste afnemer van zo'n karren. 

Dit ging ik net schrijven, en daarom eerder Liberace voorstellen.

Geplaatst:

Het feit dat wij de beste smaak hebben, is ook alleen gebaseerd op ons eigen oordeel. Ben er zeker van dat de Chinezen en Indiers een andere mening hebben... (en statistisch gezien hebben zij gelijk). ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 minutes ago, The Swede said:

Het feit dat wij de beste smaak hebben, is ook alleen gebaseerd op ons eigen oordeel. Ben er zeker van dat de Chinezen en Indiers een andere mening hebben... (en statistisch gezien hebben zij gelijk). ;)

Niet als je op de correcte manier met gewogen stemming werkt.

Bij mijn weten staat 1 Europese smaakstem nog altijd tegenover 0.2 units Indiër en 0.1 Chinees.-_-

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 hours ago, Porker said:

Niet als je op de correcte manier met gewogen stemming werkt.

Bij mijn weten staat 1 Europese smaakstem nog altijd tegenover 0.2 units Indiër en 0.1 Chinees.-_-

Vind je dan ook dat er zo moet worden gewerkt bij het stemmen voor regering/president in België/West Europa + VS?

• 4 weken later...
Geplaatst:

S350d 4M 5.8s 0-100

S400d 4M 5.2s 0-100

Nice.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid