Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We werken eraan :P

Die nieuwe S zie je hier trouwens bijna dagelijks. Wat me opvalt is... hoe weinig hij opvalt. Je ziet haast het verschil niet met de oude.

Zag gisteren een oude en nieuwe achter mekaar geparkeerd in Monaco, beide in dezelfde kleur, en je moest echt twee keer kijken om te gaan van "há, een nieuwe S!".

Op zich geen slechte zaak. Mooie evolutie :)

Die nieuwe ziet er toch volledig anders uit...

Geplaatst:

Pas op... heb de nieuwe ook al zien rijden, en hoewel hij inderdaad volledig anders is, lijkt dat toch niet zo... eerder een evolutie van de vorige generatie...

Geplaatst:

Dan moet je ze echt eens in het echt zien rijden want zelfs als je ze samen ziet, gelijken ze echt zwaar op elkaar. Zoveel zelfs dat ik op dit ogenblik niet zie waarom ik 100K zou willen uittrekken om een nieuw exemplaar te hebben. Hij zou alvast een heel stuk beter moeten rijden dan de oude daarvoor.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Wow, een mooie achterkant! Dat is iets nieuws :-)

Geplaatst:

Even wennen ook. Ik zie er nog geen Mercedes in langs achter.  :)

En de optionele Swarovski steentjes in de koplampen zijn er los over. :lol:

Geplaatst:

De kleinste facelift van variant 37 van de F30 krijgt een eigen topic, en een S-klasse coupe niet? Die kist verdient beter!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Het barokke (kris-kras stitching, patchwork aan materialen, ...) is nog altijd een tikje te ver naar m'n smaak, en ja dat stuurwiel is even lelijk IRL als op foto. Maar fuck wat een auto. :inlove: Die twee TV's voor je neus: stoort voor geen meter. De rijdende modellen buiten, bij zo'n soort driving experience: yum. :inlove: De facelift A8 is nog altijd even doodsaai en de '7 wordt (erg) oud: Benz heeft niks te vrezen.

Ik vind dat ze eindelijk een mooi stuur hebben ipv al de voorgaande draken.

Geplaatst:

02-2014-Mercedes-S-Klasse-Coup--fotoshow

wat een spritzmobiel!!!
Geplaatst:

Zeer schone poep, heeft veel weg van da oud Peugeot coupé geval van vroeger, wat nie meteen een slecht iets is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Beetje pug 407, beetje renault laguna...

Ik wil da...

Geplaatst:

een 6 zie ik er niet in. eerder een laguna coupé. en ook wat SLS.

heel mooi ook van zijaanzicht. hij staat gespannen en oogt daardoor jonger van aard dan bv zijn voorganger.

Geplaatst:

Ik zie er zelfs alfa gt in... Maar de inspiratie zal wel van de sls komen zeker...

Geplaatst:

Ik zie er momenteel nog een beetje te veel Renault in. Tzal in het echt wel beter zijn.

Geplaatst:

De achterkant doet aan meer andere auto's denken, ik zie er zelfs een beetje Audi in :oops:.

Ferme bak in elk geval maar toch niet 100% mijn smaak.

Geplaatst:

Ik zie er momenteel nog een beetje te veel Renault in. Tzal in het echt wel beter zijn.

Na motoren gebruiken ze bij Mercedes nu ook Renault achterlichten.
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Vandaag voor de eerste keer irl zo'n nieuwe S500 coupé met AMG-pakket gezien. Het was de eigenaar van groep JAM die bij ons in Dilsen een nieuwe vestiging aan het bouwen zijn. Wat een zalig machien is me dat. Moest money not the issue zijn, ik kocht voor mij als daily onmiddellijk zo'n S63 AMG coupé.

Geplaatst:

S-klasse coupé is gewoonweg het einde :inlove: Ben er ook he-le-maal weg van. Oké, de neus kon nog wat karaktervoller en dat interieur is te barok qua stijl, maar ... fuck :inlove:

Voor mij graag de S 500 met achterwielaandrijving en Magic Ride. Zonder AMG addenda. Met een AMG uitlaat (eventueel visueel teruggetuned tot de stock uitlaatpijpjes, zoals je ook op de E 63 kan krijgen). En de fijnspaak 20".

Geplaatst:

500 zonder AMG uitlaat klinkt ook al goed genoeg voor mij hoor.

Geplaatst:

Dit weekend AMG-testdagen bij m'n werkgever. S63 coupé heeft iig veel aantrek..

Geplaatst:

500 zonder AMG uitlaat klinkt ook al goed genoeg voor mij hoor.

Onlangs zo'n nieuwe S500 Coupé zien en vooral horen passeren. Geen idee welke uitlaat het was, maar klonk echt zeer mooi ! 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid