Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 minutes ago, ex-Mooseman said:

dan zullen we in dezelfde leeftijdscategorie zitten, denk ik.

10 jaar geleden vond ik S-klasses auto's voor oude bedrijfsleiders of misdaadbazen, los van het kleur van het exterieur of interieur.

Gij blijft wel langer jong duidelijk. Ik reed op m'n 27-ste met mijn eerste S (S320 V6 toen). ... ook al in een donkere kleur met licht interieur. 

DSC03563.JPG

DSC03941.JPG

DSC05254.JPG

DSC05255.JPG

DSC06321.JPG

Geplaatst:
2 minutes ago, Carlito said:

Ik ben 10 jaar jonger dan jullie, maar blijkbaar sta ik 10jaar verder qua smaak :ninja:

Een stapje verder dan donkerblauw met creme interieur en een RWD S500L ? 'k Dacht niet dat ge nog meer "ouwemensen" kon in een S (behalve de Maybach).

Geplaatst:

Ik met een grijze A-klasse...

Geplaatst:
42 minuten geleden zei The Swede:

Een stapje verder dan donkerblauw met creme interieur en een RWD S500L ? 'k Dacht niet dat ge nog meer "ouwemensen" kon in een S (behalve de Maybach).

Waarom zou je een L willen als je zelf rijdt? Ik moet dat van mijn leven niet hebben, tenzij ik een chauffeur zou hebben. Voor mij zelfs het grootste nadeel van een S600, niet kort te krijgen.

Geplaatst:

Niets zo mottig als dat bleke interieur imo :lolz: 

Moet het niet hebben in m'n opvolger, spijtig dat het enkel lijkt of bijna elke W209 met zo'n interieur gespecced werd.

Geplaatst:
2 uur geleden zei The Swede:

Sowieso de 300 hybride he. 4 cilinder diesel zal wel genoeg zijn...

Geplaatst:
1 uur geleden zei Polygoon:

Niets zo mottig als dat bleke interieur imo :lolz: 

Moet het niet hebben in m'n opvolger, spijtig dat het enkel lijkt of bijna elke W209 met zo'n interieur gespecced werd.

Jij hebt geen smaak jij.

Zwart is saai

Geplaatst:
6 uur geleden zei RRD:

Waarom zou je een L willen als je zelf rijdt? Ik moet dat van mijn leven niet hebben, tenzij ik een chauffeur zou hebben. Voor mij zelfs het grootste nadeel van een S600, niet kort te krijgen.

Veel mooier en meer uitstraling. W222 is oorspronkelijk ontwikkeld als L en dat zie je. Bij de korte S mis ik altijd iets visueel.

Bij de 7 is het omgekeerd, korte met M-Sport en dikke velg is veel gebalanceerder dan de lange M760 waar mijn ex-collega onlangs mee was. Die is net een tikkeltje te log in profiel.

Maar is persoonlijk uiteraard...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 hours ago, RRD said:

Om de vrouwen mee te pakken die jij zonder achterbank hebt moeten laten staan. En dan zijt ge verwonderd dat ge in Budapest niet scoort... :D (Les 1: vrouwen hebben een lange termijn geheugen :P )

6 hours ago, Carlito said:

Sowieso de 300 hybride he. 4 cilinder diesel zal wel genoeg zijn...

Da's voor Hollanders en VAA'ers ;)

Geplaatst:
16 uur geleden zei Carlito:

Jij hebt geen smaak jij.

Zwart is saai

Geen bleek =! zwart he :) 

Geplaatst:

Erm... dat grijs van MB is ook niet de beste kleur op lange termijn. Spreek uit ervaring. :mellow:

Geplaatst:
Op 20-4-2017 om 21:27 zei William Blake:

Veel mooier en meer uitstraling. W222 is oorspronkelijk ontwikkeld als L en dat zie je. Bij de korte S mis ik altijd iets visueel.

Bij de 7 is het omgekeerd, korte met M-Sport en dikke velg is veel gebalanceerder dan de lange M760 waar mijn ex-collega onlangs mee was. Die is net een tikkeltje te log in profiel.

Maar is persoonlijk uiteraard...

Dit. Je ziet het o zo duidelijk aan de S: als L zijn z'n proporties 't meest evenwichtig. De korte oogt wat gedrongen achteraan.

In tegenstelling tot zo goed als al de rest van de luxeimo's (A8, '7, XJ, Panamera, ...) waar de lange versie echt 'verlengd' lijkt en de korte versie duidelijk de auto is van waaruit men is vertrokken.

De 'te lang' ogende S-klasse nu is de Maybach-versie. (Hoe veel is die nog langer dan de gewone L?)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
25 minutes ago, gTa said:

Dit. Je ziet het o zo duidelijk aan de S: als L zijn z'n proporties 't meest evenwichtig. De korte oogt wat gedrongen achteraan.

In tegenstelling tot zo goed als al de rest van de luxeimo's (A8, '7, XJ, Panamera, ...) waar de lange versie echt 'verlengd' lijkt en de korte versie duidelijk de auto is van waaruit men is vertrokken.

De 'te lang' ogende S-klasse nu is de Maybach-versie. (Hoe veel is die nog langer dan de gewone L?)

Een 20tal cm. Al is zelfs een Maybach nog te doen wegens die zwaardere C stijl en de grote velgen.

Maar ik volg jullie hierin helemaal. 

Estetisch is 1 ding, maar waarom niet die meerruimte hebben? Een korte S is echt niet zo royaal vanachter. En als je met een lange rijdt, dan voel je echt geen verschil.

Geplaatst:

Ik vind een lange 7 een ramp om te parkeren. Fileparkeren in 't Stad is quasi onmogelijk. En aangezien ik altijd zelf rijd heb ik de meerruimte achterin absoluut niet nodig.

Geplaatst:
1 hour ago, RRD said:

Ik vind een lange 7 een ramp om te parkeren. Fileparkeren in 't Stad is quasi onmogelijk. En aangezien ik altijd zelf rijd heb ik de meerruimte achterin absoluut niet nodig.

Als ge er een lange niet inkrijgt, gaat ge er een korte ook niet inkrijgen. Is maar 10cm verschil, dacht ik.

De ruimte achterin gebruik ik ook zelf niet. Maar voor passagiers wel erg aangenaam.

Gesteld... je moet een paar meiden een lift geven naar de Beefbar in MC bvb ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
53 minuten geleden zei The Swede:

Als ge er een lange niet inkrijgt, gaat ge er een korte ook niet inkrijgen. Is maar 10cm verschil, dacht ik.

De ruimte achterin gebruik ik ook zelf niet. Maar voor passagiers wel erg aangenaam.

Gesteld... je moet een paar meiden een lift geven naar de Beefbar in MC bvb ;)

liever zo dan: 

Geplaatst:

Want we hebben allemaal een Ferrari.

Geplaatst:

Want we geven allemaal elk weekend een paar meiden een lift in MC.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik regelmatig.  (De twee anderen heren minder :P )

IMG_6740.PNG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kettingske rond den hals mankeert nog en het is Balthazar Boma.

Geplaatst:

Bobo! :shock:

:inlove:

Welkom terug, kerel!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei bobo:

waarom koop je een s...owv het comfort, ook als chauffeur...langere wielbasis én hoger gewicht geven per defenitie een hoger comfort en betere rechtuitstabiliteit, ook als chauffeur is dat aangenaam

wat is het nadeel ? behalve dat je je plekje 13 cm groter moet voorzien...dat de draaicirkel groter is, is dan wél weer een echt nadeel

Bobo :o 

Geplaatst:
4 uur geleden zei Phil:

Onzen Tim heeft meer inkijk dan de dames. :(

When in Southern France always 2 buttons too far.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid