Ga naar inhoud

Testverslag : Een dag in het leven van een BMW F20 116d


Tomski

Aanbevolen berichten

Sportstand merk je heel goed. Je moet maar eens 40 rijden in 2de in Comfort en dan je voet stil houden en 'em in Sport zetten. Wagen versnelt meteen.

 

 

Komt ervan, mannen die na 55km al een testverslag schrijven...

Hebben jullie eentje met M-ophanging? Merk je dat goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sportstand merk je heel goed. Je moet maar eens 40 rijden in 2de in Comfort en dan je voet stil houden en 'em in Sport zetten. Wagen versnelt meteen.

 

 

en wat is daar het praktisch nut van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat is daar het praktisch nut van?

 

Als je vlot wil rijden in eco of comf moet je toch al als een debiel hard gas geven? In sport heb je het gevoel dat je een sterkere motor hebt maar valt het wel tegen als je écht vol gaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vlot wil rijden in eco of comf moet je toch al als een debiel hard gas geven? In sport heb je het gevoel dat je een sterkere motor hebt maar valt het wel tegen als je écht vol gaat :D

 

Dit gaat over de Cayenne diesel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat over de Cayenne diesel.

 

Gaat over elke auto met zo'n stomme knop. Vóór de eco-hype werden alle auto's met een kleine (diesel)motor zo gemapt dat je halfgas best wel het gevoel had dat je poeier had, maar volgas maakt dan amper verschil. Een truc zoals een andere :)

#duwinderug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat over elke auto met zo'n stomme knop. Vóór de eco-hype werden alle auto's met een kleine (diesel)motor zo gemapt dat je halfgas best wel het gevoel had dat je poeier had, maar volgas maakt dan amper verschil. Een truc zoals een andere :)

#duwinderug

 

Ja, en mijn punt is dat je dat zelfs hebt met een niet-kleine-(diesel)-motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt ervan, mannen die na 55km al een testverslag schrijven...

Hebben jullie eentje met M-ophanging? Merk je dat goed?

Niet in demo, maar wel van klanten.

Rijdt hard(er). Maar liefst wel combineren met 225-bandjes, anders is 't vis noch vlees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en mijn punt is dat je dat zelfs hebt met een niet-kleine-(diesel)-motor.

 

Maar bij jou schuilt dat ook achter de knop, nee? Of ook een gaspedaal dat niet echt lineair gemapt is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet in demo, maar wel van klanten.

Rijdt hard(er). Maar liefst wel combineren met 225-bandjes, anders is 't vis noch vlees.

 

M-ophanging met eco-bandjes, dat lijkt me ten dele het succesrecept van de GT-86 wel :D

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom in het post E46 tijdperk:lol:

 

dank u :D

 

Sorry dat ik blijven plakken ben in de tijd dat auto's wel nog met kwalitatieve materialen werden gemaakt :D

Ik wou het net zeggen,m'n E46 in de tijd was qua dashboard enz stukken beter als m'n E93 maar een E36 bv is toch ook niet zo super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat over elke auto met zo'n stomme knop. Vóór de eco-hype werden alle auto's met een kleine (diesel)motor zo gemapt dat je halfgas best wel het gevoel had dat je poeier had, maar volgas maakt dan amper verschil. Een truc zoals een andere :)

#duwinderug

 

Das bij een A140 ook. Soms wel vervelend. Half gas geven, die voor u nog willen inhalen, volgas, geen zak harder vooruit gaan. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs een Touran BMT zou tov jouw A140 aan de einder verdwijnen mvg

 

Ik rij nu X1 he gast. 8)

 

Maar mis men A'tje een beetje. Mijn ma maar eens al de knopjes in die bmw aanleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij nu X1 he gast. 8)

 

Maar miss men A'tje een beetje. Mijn ma maar eens al de knopjes in die bmw aanleren.

 

Kak. Ik moet hoogstwaarschijnlijk dan wel Delft onderspuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

400km al op de teller bijgezet :D

 

Toch best een geinig karretje hoor :inlove:

 

nog een paar puntjes kritiek toch:

- de raamleuning is te hoog, ben gewoon van mijn arm daarop te leggen en het voelt onnatuurlijk aan, moet altijd na enkele seconden een verdieping lager gaan en de armsteun op de deur gebruiken :lol:

- pinkerhendel: irritant plastiekerig kutlawaaierig ding, ik kan het geloven dat bmw's stoppen met pinken. Dat voelt telkens aan alsof het gaat afbreken. En moest dat nu nog es ingesteld kunnen worden dat 1x tikken 3x of 5x pinken is dan valt er nog mee te leven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond mag ik m'n 330 weer gaan ophalen maar durf toch zeggen dat ik dit karretje ga missen.

 

F20 :inlove:

 

en de standaardzetels zitten écht geweldig, wat een verbetering tov vroeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond mag ik m'n 330 weer gaan ophalen maar durf toch zeggen dat ik dit karretje ga missen. Gelukkig heb ik het morgen alweer terug!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

- de raamleuning is te hoog, ben gewoon van mijn arm daarop te leggen en het voelt onnatuurlijk aan, moet altijd na enkele seconden een verdieping lager gaan en de armsteun op de deur gebruiken :lol:

 

1. Dit is een grote mensen auto :D

 

2. Je stoel staat te laag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid