Ga naar inhoud

Karting woensdagavonden Genk FIA circuit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Studentenverplichtingen!

Allez gast! Gij zegt niks.

Gij hebt niks beters te doen op vrijdagavond? Is genoteerd voor volgende keer ;)

Geplaatst:
En die iemand was 20kg lichter ? Heb 2 keer de 100 Miles meegereden. Die meiskes van skylimit reden daar ook. In het bochten werk reed ik ze voorbij maar op de rechte lijn kwamen die met hun 60kg over aan een groot verschil. Met de huurkarts rijden de toppers van 75kg ergens in de 1.10.xx

Tijdens de 100 miles zijn er al tijden geregistreerd van 1:09.xx, hoor. :)

Mijn beste tijd daar was iets van een 1:10.4 als 'k mij niet vergis. Het is echter wel een wereld van verschil qua gripniveau's: nu vriest 't nog 's nachts, dus het duurt echt heel lang voor je deftige grip hebt. :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

'k Ga 3 juli misschien nog eens rondjes draaien. Zoontje komt supporteren denk ik :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nu geen zin om iedereen te @mentionen die nog moet komen, morgen op 't werk kan ik beter nadenken :D

@@Salokin !!

Geplaatst:

Nu geen zin om iedereen te @mentionen die nog moet komen, morgen op 't werk kan ik beter nadenken :D

@@Salokin !!

Op 3 juli zit ik met mijn gat in de zon, een andere keer graag.
Geplaatst:

Tijdens de 100 miles zijn er al tijden geregistreerd van 1:09.xx, hoor. :)

Mijn beste tijd daar was iets van een 1:10.4 als 'k mij niet vergis. Het is echter wel een wereld van verschil qua gripniveau's: nu vriest 't nog 's nachts, dus het duurt echt heel lang voor je deftige grip hebt. :)

Ik heb er 2 maanden geleden nog eens gereden. Mijn tijd was 1:14.

Geplaatst:

Veel zin in, maar 175km enkel rit is wel een heel eind in het midden van de werkweek. Ik kan er echt ten vroegste geraken om 20u30 (en dan mag er niks tegenzitten in het verkeer). Twijf0l!

Geplaatst:

ben vrij maar ga me steendood vervelen in die karts dus ik pas

Geplaatst:

No can do op 3 juli. :(

Geplaatst:

Pff, ik kan daar gewoonweg niet geraken in de week kerel... :(  Hoelaat rijden jullie?

Geplaatst:

Eerste heat start om 19u, laatste heat om 20u40 als ik me niet vergis.

Inschrijven kan wel maar tot 18u45....

Geplaatst:

Lap, werken tot 18u30 en dan 2u naar daar rijden, 't zal zonder mij zijn.

Geplaatst:

Damn, dat gaat me niet lukken :-(

Morgenavond vloer leggen en verven. En donderdagavond, en vrijdagavond...  Was er graag bij geweest. Beviel goed vorige keer! Laat zeker weten wanneer het weer de bedoeling is!

Geplaatst:

Was nog onder voorbehoud wat mij betrof, en inderdaad geraak ik er ook niet tijdig (werk...)

Geplaatst:

10de of 24ste gaat er toevallig niemand? Wil daar ook eens karten maar moet ook passen...

Geplaatst:

10de of 24ste gaat er toevallig niemand? Wil daar ook eens karten maar moet ook passen...

Fine by me :)

Geplaatst:

24e zou moeten lukken. Ik zet een reservering.. moet wel mooi weer zijn anders ga ik passen

Geplaatst:

Ik kom ook als het regent. 10 en 24 zijn in pare weken dus dan kan ik makkelijker op tijd zijn :)

Geplaatst:

Jama wie gaat er hier nu nog morgen? Als ik tijd kan stoppen met werken haast ik me naar daar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in