Ga naar inhoud

Karting woensdagavonden Genk FIA circuit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Viel me absoluut niet mee zo eerste keer buiten. Wel gratis massage door de talloze curbs die ik heb geraakt :D Alles mislukte, 2 bochten die ik geen 1x juist heb gereden.

Ook 1x rondgegaan omdat de kerel voor mij rondging toen ik er net achter zat.

Was wel plezant daar niet van!, Zal alleen nog lang duren voor ik het daar op dat circuit onder de knie heb.

Kan je niet volledig leren in je allereerste heat...

In m'n eerste heat plots Quadrifoglio die z'n neus aan 't venster stak, me vlotjes passeerde en gewoon van me wegreed. Dan m'n broer die nog achter me bleek te zitten en me ook passeerde, les in nederigheid!

Geplaatst:

, les in nederigheid!

Dat heb ik bij ELKE karting die ik doe ;)

Geplaatst:

Dat heb ik bij ELKE karting die ik doe ;)

Daar is iets van!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gaan er nog mensen op 7 augustus?

Geplaatst:

Gaan er nog mensen op 7 augustus?

Ben verhinderd deze woensdag :(

Geplaatst:

Veel kans dat ik met ne maat kom als het droog blijft.

Geplaatst:

Hoe zit het eigenlijk bij regen, is het wel open, want volgens wat ik kan zien gaat het morgen heel de dag onweren en lichte regen 's avonds??

Geplaatst:

In de regen wordt gewoon gereden ja. Bij onweer en echte stortvloed weet ik zo niet, maar regen is normaal geen probleem.
Wel totaal niet plezant.

Geplaatst:

In de regen wordt gewoon gereden ja. Bij onweer en echte stortvloed weet ik zo niet, maar regen is normaal geen probleem.

Wel totaal niet plezant.

Niet plezant want het gaat trager of wat? Lijkt me wel nog fun een beetje alle kanten op driften :)

Geplaatst:

Yeah right, is niks driften aan.
Je blijft op slicks staan en dat rijdt voor gene meter, is eerder schaatsen dan karten...

Geplaatst:

Je blijft op slicks staan en dat rijdt voor gene meter, is eerder schaatsen dan karten...

Bij nat weer moet je op slicks nog meer nadenken over de balans van je kart. Ik kon er op 't begin ook geen zak van, maar oefening baart kunst. :)

Geplaatst:

Je hebt bovendien ook mensen die zelfs bij een stralende zon op het terras van de karting blijven zitten... :D

Geplaatst:

Ik rij dagelijks met een kart, ik voel geen nood om nog te betalen om een kwartiertje met een andere te rijden B)

En bol maar al af met uw GT commentaar :D

Geplaatst:

Bedankt, nu moet ik dat zelf niet meer typen :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik doe donderdag aanstaande normaal mee met de 100miles. Nog gegadigden?

• 4 weken later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst:

Als het morgenavond nog regent wel zin om eens mijn regendoop te gaan doen in Genk.

Geplaatst:

Als het morgenavond nog regent wel zin om eens mijn regendoop te gaan doen in Genk.

Laat dan eens weten als er nog altijd zoveel verschil zit op de karts. 't zijn nieuwe :)

Ik kon donderdag nog eens Rotax gaan rijden maar 'k ga passen met zo'n rotweer

10513518_729699900407150_969454253954705

Geplaatst:

@@Lotuzzz Rond welke uren zijt gij daar?

Geplaatst:

@@Lotuzzz Rond welke uren zijt gij daar?

Rond 19u rijden zeker? Maar ik kom enkel als het daar nat ligt :)
Geplaatst:

Gaan er mannen donderdag? (op woensdagen kan ik niet, karten in Machelen dan)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in