Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Geplaatst: 2 juli 2013 BTW opletten met die uren van de heats. Vorige keer was de laatste om 19:45. Ze rijden maar zoveel heats als er volk opdaagt, dus toch 18:30 daar zijn best. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Desnoods rijd ik maar alleen dan. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Desnoods rijd ik maar alleen dan. @@Jokke_vlo Het ziet er naar uit dat het vanavond droog wordt, dus ik kom wel langs en rij misschien een heat mee. Rond welk uur zijt gij daar? Quote
jayv 40 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ik zou graag ook eens meerijden, maar vanavond heb ik al plannen. Wie gaat er volgende week? Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 @@Jokke_vlo Het ziet er naar uit dat het vanavond droog wordt, dus ik kom wel langs en rij misschien een heat mee. Rond welk uur zijt gij daar? Tot welk uur kan je er terecht want 18u kan ik bv ONMOGELIJK halen, eerder 19u Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 Tot welk uur kan je er terecht want 18u kan ik bv ONMOGELIJK halen, eerder 19u Inschrijvingen worden om 18.45 afgesloten dacht ik... Best eens en telefoontje plegen naar daar om er niet voor niks te staan. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ik zou graag ook eens meerijden, maar vanavond heb ik al plannen. Wie gaat er volgende week? Here, here! Ik kan dat volgende week wel halen. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 Bij mij volgende week nog afhankelijk van op uitstap gaan of niet. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Schoon mannen gijle eerst iedereen oproepen en toen stonden ze daar met........twee. Qua prestaties een toontje minder dan met de auto Gelukkig was de kwaliteit van het gezelschap dik (bij de after en voor) ok Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 'k Ga 3 juli misschien nog eens rondjes draaien. Kwestie van een slag achter de arm te houden Tijden? @ gezelschap: Ja, zeepkistmannen ondereen zeker? Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Tijden waren niet vermeldens waard Ti's brood doos by the way Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 Tijden waren niet vermeldens waard Ti's brood doos by the way Hoeveelste van de 38 dan Is binnenkort weer een 100miles gepland zeker? Misschien daarom, sterk deelnemersveld. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Was zeer gezellig, maar volgende keer (aka volgende week) meer volk. Tijden, nja... less important/impressive En hoewel ik geen zwarte zou kiezen: Exige irl Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Nog net een top 10 van de maand .......... Die pas bezig is wat dus niets zegt Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 Nog net een top 10 van de maand .......... Die pas bezig is Waar klaag jij over Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Qua prestaties een toontje minder dan met de auto Gelukkig was de kwaliteit van het gezelschap dik (bij de after en voor) ok Hehe, en leuk circuit? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 Hehe, en leuk circuit? Ik vind dat jij volgende keer gewoon eens 1 heat in die huurdingen moet rijden Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ik vind dat jij volgende keer gewoon eens 1 heat in die huurdingen moet rijden ik had het kunnen denken hé. Maar 1 heat is echt niet genoeg, ik ben al maanden bezig om op Genk de laatste tienden eraf te rijden (rempunten, rijlijnen, ...) dus ik moet dat allemaal overboord gooien voor da wrak van een huurkart. Kan dus even duren Mij 1u file laten doen voor 1 heat zeker Wanneer zouden jullie de volgende keer gaan? Anders probeer ik het te combineren, 's middags trainen met m'n eigen kart en dan blijf ik gewoon tot 's avonds om eens met jullie te huurkarten. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Nen "die hard" rijdt met alles wrak of topmachine. Ge gaat me toch niet zeggen als je daar zoveel traint je ook niet snel bent met een huurkart he ! 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Nen "die hard" rijdt met alles wrak of topmachine. Ge gaat me toch niet zeggen als je daar zoveel traint je ook niet snel bent met een huurkart he ! kerel, je kan dat echt niet vergelijken met elkaar. Het verschil is dat ik misschien 1-2 seconden trager ga zijn maar omgekeerd zou je 5 sec trager zijn met mijn kart. Wat hebben jullie vandaag gereden van tijd? alé 25 EURO om af te gaan, olé Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 kerel, je kan dat echt niet vergelijken met elkaar. Het verschil is dat ik misschien 1-2 seconden trager ga zijn maar omgekeerd zou je 5 sec trager zijn met mijn kart. Daar ligt 'm net de fun Je mag geen tijden vergelijken, je moet racen! Quote pas nog langsgekomen in een topic van Jokke, ahum Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Daar ligt 'm net de fun Je mag geen tijden vergelijken, je moet racen! Quote pas nog langsgekomen in een topic van Jokke, ahum lol, maar da huurkarten is geen race hé of mag je samen vertrekken? Ik zie dat het op 10 & 17 juli is dus zeg maar, moet wel droog zijn want als ik ga trainen met eigen kart is het vooral voor de conditie. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 lol, maar da huurkarten is geen race hé of mag je samen vertrekken? Ik zie dat het op 10 & 17 juli is dus zeg maar, moet wel droog zijn want als ik ga trainen met eigen kart is het vooral voor de conditie. Samen vertrekken kan je zowat regelen he Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Nen "die hard" rijdt met alles wrak of topmachine. Ge gaat me toch niet zeggen als je daar zoveel traint je ook niet snel bent met een huurkart he ! kerel, je kan dat echt niet vergelijken met elkaar. Het verschil is dat ik misschien 1-2 seconden trager ga zijn maar omgekeerd zou je 5 sec trager zijn met mijn kart. Wat hebben jullie vandaag gereden van tijd? alé 25 EURO om af te gaan, olé Waarom trager dan mensen die geen 5 keer per jaar karten of zelfs amper 2 kwartierkes op het circuit hebben gereden?Iemand die snel is op Spa of zolder is dat met elke auto als je een circuit door en door kent heb je sowieso enkele seconden bonus. Zie je ook bij karten.... Enfin iedere ervaring is anders maar dat is de mijne. En schrik hebben om af te gaan daar moet je je overzetten. We hebben allemaal onze eer maar ik bekijk dat als leren. Slechter wordt je er niet van......en voor de anderen is het leuk als ze sneller zijn dan nen wedstrijd rijder etc..... Ik ben er trouwens van overtuigd dat je 95% van ons naar huis rijdt . Beetje vertrouwen mag en we weten allemaal dat badminton geen tennis is of omgekeerd Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.