Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik volg Brunault amper bij openbare weg ritjes, bij mij is het zot er af op de openbare weg, ik sta te veel stil bij wat er allemaal kan fout gaan om nog maar te zwijgen van de dag dat er smurfen eens verdekt gaan opgesteld staan.

Maar dat avondritje staat ook wel in het geheugen gegrift en wil ik wel eens opnieuw doen met een beperkte groep. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het roadbook is 80% klaar B)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Knall0n

Geplaatst:

Eerst de ZLC, dan komt de info voor ARD en misschien ook de info voor een Noord Frankrijk rit (cap griz nez enz). Maar die laatste ben ik nog niet zeker.

Alles komt goed, want ik heb een 4 cilinder en alles is 4 :-]

Geplaatst:

wat is ZLC? :oops:

Geplaatst:

De vorige ardennenrit niet kunnen meedoen, dit jaar wil ik er zeker bij zijn!

Geplaatst:

Ik heb het niet zo met het gerij. Te veel risico. Wel goesting om een stukske te fretten

Geplaatst:

Jij past perfect op een auto forum :D

Geplaatst:

Ik heb het niet zo met het gerij. Te veel risico. Wel goesting om een stukske te fretten

rij dan mee met iemand. Moet ik geen cabrio voor mij laten rijden en af en toe op mij laten wachten om de weg te weten. (merci @@Martini Racing)

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in