Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik reed nooit dicht op iemand !!! (want ik reed vooraan :D)

Klopt maar je verstaat me wel. Die 2 (mayo & alexis?) achter je volgden jou ook vlot en daartussen was er altijd een gat.

Dus vriend of geen vriend van je, moet daar niet over zeveren hé. Hij reed iets kalmer dan ons :P

En die camera bedriegt ook wat, in de auto zelf zie je rechts meer :)

Geplaatst:

@@dragonfly : Hoe pak jij nu die haarspeldbochten of scherpe bochten :lol: ? Bv. 10:25

Dat je zo parkeert kan ik begrijpen, maar toch niet tijdens het rijden?

Geplaatst:

Klopt maar je verstaat me wel. Die 2 (mayo & alexis?) achter je volgden jou ook vlot en daartussen was er altijd een gat.

Dus vriend of geen vriend van je, moet daar niet over zeveren hé. Hij reed iets kalmer dan ons :P

En die camera bedriegt ook wat, in de auto zelf zie je rechts meer :)

Kuch kuch ... Vraag eens aan @@Mayonaise of ie kon volgen ... dat gat was soms vrij groot ... 

Op dat soort banen is die JCW echt insane man! Ik was echt ferm onder de indruk. Ik denk dat je al met zwaar materiaal genre EVO moet afkomen om beter te doen  :o

Het is niet zozeer de power maar vooral de lichtheid van die kar die het daar maakt. Bochtensnelheden lagen absurd hoor en vooral de manier waarop ie de lastenwissels uitvoert is super.

Vraag ook eens aan @morph zijn ervaring op een Mini rondrit  :P

Geplaatst:

@@dragonfly : Hoe pak jij nu die haarspeldbochten of scherpe bochten :lol: ? Bv. 10:25

Haha dat stuurt echt superzacht aan lage snelheden. Ik doe dat wel meer, is gewoon sneller dan armen kruisen.

Met een kart is dat niet nodig want stuurt korter hé maar op een auto :D

Kuch kuch ... Vraag eens aan @@Mayonaise of ie kon volgen ... dat gat was soms vrij groot ... 

Op dat soort banen is die JCW echt insane man! Ik was echt ferm onder de indruk. Ik denk dat je al met zwaar materiaal genre EVO moet afkomen om beter te doen  :o

Het is niet zozeer de power maar vooral de lichtheid van die kar die het daar maakt. Bochtensnelheden lagen absurd hoor en vooral de manier waarop ie de lastenwissels uitvoert is super.

Klopt, die JCW ging heel hard. Dat heb ik meermaals gezien die dag: klein, licht en power :D :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Tis ne camion diesel maar daarom moet je zo nog niet sturen!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Neen kerel was gewoon bang of onzeker, heb bijna 40min filmmateriaal achter hem. Zo hebben we er die dag een paar gehad hoor maar die hadden natuurlijk geen AMG power dus kon ik er vlot & veilig voorbij  :lol:

Zoon zat ook in de auto. Zal veel verklaren denk ik.

Geplaatst:

Was gewoon een heerlijk treintje  :inlove: mijn Gopro is uitgevallen dat deel, dus enorm blij dat daar nog wat footage van bestaat. Was dat van voor of na de tankstop, want ervoor moest ik ecorijden omdat ik nog 0 km range had :D 
Ik had me trouwens 1 bocht ferm mispakt achter jullie, zelfde snelheid als Mayo (op semi-slicks) de bocht in gegaan en plots zwaar onderstuur @@Alexis bleef er gelukkig rustig bij.

Ivm Brunault: achteraf een korte conversatie gehad met hem waarin hij me zei dat ik op sommige stukken te rap doorging en blij mocht zijn dat mijn wagen ESP heeft, misschien niet volledig ten onrechte   :ninja:*

*al waren die stukken misschien net wanneer ik de boel uitzette 

Geplaatst:

klein, licht en power :D :D

...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Net op tijd om de trailer voor 2014 te worden :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Bang?

Misschien wel

Ik heb een kleine 100k ervaring met de moto op deze wegen en heb al een paar keer veeeeeeeeel geluk gehad in blinde bochten

Liever op zijn geheel thuis dan niet thuis

Je moet eens rijden op die baantjes met 487pk en 600nm onder de voet

Ik daag je uit als je de auto zelf betaald hebt

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Was gewoon een heerlijk treintje  :inlove: mijn Gopro is uitgevallen dat deel, dus enorm blij dat daar nog wat footage van bestaat. Was dat van voor of na de tankstop, want ervoor moest ik ecorijden omdat ik nog 0 km range had :D 

Ik had me trouwens 1 bocht ferm mispakt achter jullie, zelfde snelheid als Mayo (op semi-slicks) de bocht in gegaan en plots zwaar onderstuur @@Alexis bleef er gelukkig rustig bij.

Was na de tussenstop en mr. wax-it.be was idd in form   :)

Joepie, ik wil er bij zijn hé dus niet op een zondag ofzo online zetten :)

Bang?

Misschien wel

Ik heb een kleine 100k ervaring met de moto op deze wegen en heb al een paar keer veeeeeeeeel geluk gehad in blinde bochten

Liever op zijn geheel thuis dan niet thuis

Je moet eens rijden op die baantjes met 487pk en 600nm onder de voet

Ik daag je uit als je de auto zelf betaald hebt

Klopt, mijn 295pk/615nM zijn betaald door papa, ik ben hem eeuwig dankbaar  :supercool:

P.S.: Als ik hem plooi krijg ik trouwens een nieuwe.

Geplaatst:

:lolz:

Geplaatst:

Tis ne camion diesel maar daarom moet je zo nog niet sturen!

tjah ik zat op mijn gemak te rijden met @@msxx , geen seconde verveeld :D

Geplaatst:

Ardennenrit filmpjes... Die van 2010 nog eens opgezocht...

Probleem is dat je op zo een banen gewoon niet volgas kan gaan... Ofwel rijdt er iemand voor je, ofwel rij je op de openbare weg met al zijn gevaren en onvoorzienbare hindernissen...

Misschien toch de Z4 houden om te tracken?

Geplaatst:

Probleem is dat je op zo een banen gewoon niet volgas kan gaan... Ofwel rijdt er iemand voor je, ofwel rij je op de openbare weg met al zijn gevaren en onvoorzienbare hindernissen...

Klopt, vooral de kiezeltjes op de baan waren hier en daar verraderlijk.

Als Brunault zegt dat het gevaarlijk is heeft hij uiteraard gelijk maar begin dan niet (tegen mij) te zeveren over die de auto betaald heeft hé  :wanker:

Geplaatst:

Lol

Maar dit is echt iets wat ik altijd in mijn achterhoofd hou

Iets teveel moeten werken om met geld te moeten smijten of dom te doen op de weg

Ik bedoelde niet dat je die auto gekregen hebt maar ik vind het zot om domme dingen te doen met spullen waar je veel hebt moeten voor doen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Rustig mannen, het is een rit voor het plezier, voor autoliefhebbers. Niet voor rallykampioenen :-)

Niettemin was het wel een ultiem leuk treintje met BWS, Mayo en Wax-IT. Zalige dag. En hoe gevaarlijk het was? Om eerlijk te zijn reed dragonfly stevig door, maar in mijn beleving nooit 100%. Of het komt doordat ik min of meer dezelfde rijstijl heb. Tijd genoeg om op mijn gemak de roadbook app te bedienen en te babbelen. Geen zweetdruppels gehad en al helemaal geen angstdruppels.

Ik had wel de indruk dat Alexis en BWS het meeste fun hadden. Zalig hoe die wagen zich 'zette', je zag goed dat het de bedoeling was :-)

Brunault snap ik ook wel, maar ik stel voor dat hij volgende keer dan de Megane RS van stal haalt voor een dergelijke rit. Minder kostelijk, maar volgens mij ook meer op maat gesneden voor dat soort ritten?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Heb je al een datum? :-)

Geplaatst:

Ik paniekeer niet snel als passagier :) 

Leuk om eens wat beelden terug te zien, ik ben hier toch nog niet de traagste wat betreft filmpjes online smijten :D 

Krijg er al weer zin in als ik die beelden zie, hopelijk dit jaar wel met eigen wagen! Al was passagieren zeker ook heel erg fijn.. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Leuk om eens wat beelden terug te zien, ik ben hier toch nog niet de traagste wat betreft filmpjes online smijten :D

Krijg er al weer zin in als ik die beelden zie, hopelijk dit jaar wel met eigen wagen! Al was passagieren zeker ook heel erg fijn.. 

Tegen ik al die beelden eens opnieuw bekeken had :D

Geplaatst:

Valt me wel op dat de banden in de/lux een pak cooler zijn...moet ik rekening mee houden voor editie 2014

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat is met dat (tegen meerprijs) afgeplat stuur he, bij het overpakken zou je er wel eens kunnen naastgrijpen :D

Geplaatst:

Dat is met dat (tegen meerprijs) afgeplat stuur he, bij het overpakken zou je er wel eens kunnen naastgrijpen :D

haha ahja ze moeten toch iets kunnen zeggen hé :P

Voor zo'n zware auto te zijn doet hij dat goed ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Uiteraard! Nog even geduld! ;)

• Vind ik leuk 6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in