Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laat Fiddy die haarspeldbochtjes in Luxemburg maar niet nemen 's nachts :lol:

Geplaatst:

*zucht*

je zou eens moeten weten hoeveel kronkelwegjes en bergpasjes ik de voorbije jaren al heb afgehaspeld, zowel overdag als 's nachts...

Maar fiddy is een beer en beren kunnen niet rijden, c'est vrai!

Geplaatst:

Ging Door toen het al nacht was hoor. En het is licht tot na 11u!

alleen de terug weg zonder remmen in de civic was wat minder :) (Als je nie meer weet wie ik ben NVA van het forum kom hier bijna nooit ;) )

BTW was wel de max dus ben ik zeker voorstander om dit binnenkort met de 325i nog eens te doen(heeft een beetje beter remmen)

Geplaatst:

Herinner ik me nog :D verdwalen in Brussel enzo

Geplaatst:

Bj? Vanavond?

Geplaatst:

Hebben dat in tijde nog met de jokke gedaan ook.

Een van de meest geschifte rondritjes ooit imo.

Man dat was zalig ! Denk dat je dat nu al bijna niet meer kan doen zonder opgepakt te worden. Dedju herinnering om in te kaderen.

Heb laatste tijd zin om zo eens een tweedaagse uit te stippelen richting Vogezen. Dag 1 doorheen de Ardennen en Luxemburg . Dag 2 Vogezen tot aan de Zwitserse grens. Ergens in oktober .

Klein groepje zonder te veel reclame. Auto of 10 max

Ofwel nog eens zo een ritje als toen, het kriebelt alleszins.

Ja die civic herinner me dat ook nog, had echt niks rem meer in de afdaling naar dat tankstation.

Geplaatst:

Man dat was zalig ! Denk dat je dat nu al bijna niet meer kan doen zonder opgepakt te worden. Dedju herinnering om in te kaderen.

Heb laatste tijd zin om zo eens een tweedaagse uit te stippelen richting Vogezen. Dag 1 doorheen de Ardennen en Luxemburg . Dag 2 Vogezen tot aan de Zwitserse grens. Ergens in oktober .

Klein groepje zonder te veel reclame. Auto of 10 max

Ofwel nog eens zo een ritje als toen, het kriebelt alleszins.

Ja die civic herinner me dat ook nog, had echt niks rem meer in de afdaling naar dat tankstation.

Vogezen, u riep?

Als je een gids nodig hebt... ;)

Herfst en Vogezen zijn sowieso ook een geslaagde combinatie. Niet te veel volk op de baan, sublieme kleuren voor wat foto's, ...

Nuja, lente en zomer zijn dat ook. En winter ook, alleen is het dan wat moeilijker bereidbaar :)

Geplaatst:

De grand ballon (route des cretes) en de colletjes er rond.....niet zo ver van hier en zalig ! Kom Fiddy waypoints man we moeten dat eens op een kaart pinnen. Heb er zelf ook nog wat daar in de streek. We moeten dat echt eens fixen .

Idd enorm rustig en kms lang kronkels op en neer. Heb het in volle regen en sneeuw gedaan en zelfs dan nog gigantisch plezant !

Geplaatst:

Vosjes jagen.:inlove:

Geplaatst:

Vosjes jagen. :inlove:

Dat was tijdens de eerste editie toen nog met de gasdoos :inlove:

Geplaatst:

Zo veel Gopro's zien hangen maar nog geen enkel filmpje zien passeren? Of zie ik iets over het oog?

Geplaatst:

Zo veel Gopro's zien hangen maar nog geen enkel filmpje zien passeren? Of zie ik iets over het oog?

@@dragonfly :)

Geplaatst:

Ja staat nog op de planning maar is enorm veel werk dus nog even geduld :)

Geplaatst:

Gisteren voor het eerst de beelden bekeken. Al enkele fragmenten uitgekozen die ik in een filmpje zal gebruiken, maar dat zal nog enkele weken op zich laten wachten. Wel een 10-tal minuten beeldmateriaal achter elkaar gezet zodat de niet-aanwezigen een idee kunnen krijgen van de rit + een random nummer gekozen dat lang genoeg was om de tijd te vullen :D . Zoals eerder/elders al gezegd zijn de beste stukken van de rit niet opgenomen (batterij GoPro plat), maar toch nog genoeg materiaal voor een goed filmpje te maken.
De eerste fragmenten zijn alvast hier te vinden:

• Vind ik leuk 2
  • 7 maanden later...
Geplaatst:

't is er eens van gekomen, een rustig filmpje, deze mensen komen in beeld en ik ben er zeker vergeten dus tag ze zelf maar als je iemand herkend :D

@@msxx @@Wax-it.be @@Mayonaise

Nog eens bedankt aan @@PJH & @@TomT

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

We zijn erbij :)

...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

AMG sound :inlove:

@@Brunault

idd zalig maar kerel heeft me wel geregeld serieus opgehouden. Kon precies alleen snel rechtdoor rijden :P

Geplaatst:

idd zalig maar kerel heeft me wel geregeld serieus opgehouden. Kon precies alleen snel rechtdoor rijden :P

Of hij reed gewoon voorzichtig op de onoverzichtelijke stukken ... ik vond dat jij nogal dicht op hem reed in de blinde bochten, als hij moet remmen had je toch niet veel uitwijkmogelijkheden :P

Geplaatst:

Of hij reed gewoon voorzichtig op de onoverzichtelijke stukken ... ik vond dat jij nogal dicht op hem reed in de blinde bochten, als hij moet remmen had je toch niet veel uitwijkmogelijkheden :P

excuseer :o

Ben je vergeten hoe jij die dag reed misschien? :D

Neen kerel was gewoon bang of onzeker, heb bijna 40min filmmateriaal achter hem. Zo hebben we er die dag een paar gehad hoor maar die hadden natuurlijk geen AMG power dus kon ik er vlot & veilig voorbij  :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

excuseer :o

Ben je vergeten hoe jij die dag reed misschien? :D

Neen kerel was gewoon bang of onzeker, heb bijna 40min filmmateriaal achter hem. Zo hebben we er die dag een paar gehad hoor maar die hadden natuurlijk geen AMG power dus kon ik er vlot & veilig voorbij  :lol:

Ik reed nooit dicht op iemand !!! (want ik reed vooraan :D)

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in