PJH 21.017 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 I hope so, de F1 goedmaken is een zware opdracht. Radio's uit en vanavond de race downloaden, dubbel genot :-) 1 Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Volgend jaar toch eens proberen om van de partij te zijn. Quote
nls 74 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Net terug thuis van een heerlijke dag vol rijplezier. Heerlijke baantjes, goede sfeer, schitterend weer en weer super georganiseerd. Tom & PJ, nogmaals enorm bedankt voor deze topdag! 1 Quote
Mercedeske 14 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Superdag! Roadbook vergde iets meer concentratie als vorig jaar maar uiteindelijk toch goed op tijd op het eindpunt terechtgekomen. Enorm leuke baantjes, goed weer en een heerlijke BBQ als afsluiter, big thanks voor PJ en Tom (die een hele dag in een diepvries heeft rondgereden om ervoor te zorgen dat zijn gasten heerlijk vers vlees en koud bier konden nuttigen)! 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Ook net thuis, superdag gehad met msxx als co-piloot. Hij heeft dat uitstekend gedaan en veel samen gereden met wax-it & co. Echt superbaantjes dus dikke pluim aan PJH & TomT voor de organisatie! En aan wax-it + miss wax-it to prepare the food + al de rest die ik vergeten ben op de terugweg martini racing & wouterr nog tegengekomen. 2 Quote
fille001 23 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Terug thuis van fantastische dag. Veel tof volk leren kennen en veel knappe auto's aanwezig Thx Tom en PJ om deze rit tot in de puntjes zo perfect te regelen. Volgende keer zeker terug van de partij 1 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Toffe rit Miss wax-it heeft dat super gedaan samen met Bert Het rare is dat ik een autorit doe en met een stuk verbrande buik thuis kom Merci Tom en PJ 1 Quote
W201 416 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Het was inderdaad een topdagje. Het weer, de rit, het zat allemaal mee. Verdorie, dat stukje Luxemburg was echt de max. Dank je PJ en Tom, dit smaakt naar meer! 1 Quote
Fréderic Louis 20 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Enkele sfeerbeelden van vandaag. Topdag geweest, mooi weer, prachtige rondrit, knappe wagens. Chapeau aan de organisatoren! Eens verkeerd rijden heeft ook soms zo z'n voordelen. 4 Quote
Phil 12.482 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Inderdaad een topdag, dikke merci aan PJ, Tom & co! (en Tim voor saus van den draak!) 1 Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 super dagje Gopro uitgevallen 54 seconden na de tankbeurt in Luxemburg Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Voor mij was het de aangenaamste Ardennenrit totnogtoe. Het weer was fantastisch zodat we de ganse weg cabrio hebben kunnen rijden. Ook lagen de wegen mooi droog zodat het veilig bleef bij een wat hoger tempo door de bochten. Het was een zeer mooie rit met zalige wegen door de fantastische natuur. En dan mijn zoon die vandaag bewezen heeft dat hij als copiloot zo'n roadbook volledig onder de knie heeft. Het was echt genieten met mijn zoontje. De laatste 25km was z'n kaars uit en viel 'm de ganse tijd in slaap. Als sadistische vader heb ik 'm telkens wakker geduwd zodat 'm zich bij de les kon houden. De pannekoeken op een terrasje waren lekker, alsook de overheerlijke BBQ op het einde. Nogmaals bedankt aan iedereen die geholpen heeft om dit te organiseren. Toppie!!! En eens we de snelweg op reden richting thuis, lag er eentje onmiddellijk van giet... 2 Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 A-mai Wát een route was het weer. Dat stuk Luxemburg --> Absurd vet, ik waande me zowaar op de nurburgring. 130i heeft dat goed gedaan 2 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Ik vind dat we volgende keer naamkaartjes moeten maken die we ons opspelden. Telkens opnieuw vind ik het na zo'n meeting spijtig dat ik niet iedereen heb leren kennen. 1 Quote
Svenio_g 11 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 En dan mijn zoon die vandaag bewezen heeft dat hij als copiloot zo'n roadbook volledig onder de knie heeft. Het was echt genieten met mijn zoontje. haha, we waren ons aan het afvragen hoe je dat op je eentje deed, of je zoon moest wel een genie zijn door het roadbook te kunnen lezen. Blijkt dat die gewoon een genie ís. Ik vind dat we volgende keer naamkaartjes moeten maken die we ons opspelden. Telkens opnieuw vind ik het na zo'n meeting spijtig dat ik niet iedereen heb leren kennen. vond ik ook een goed idee, eens we toekwamen was iedereen uit de auto en had ik geen flauw idee meer wie wie was. Mooie rit, zoals ook bij mijn vorige deelnames! Quote
Lefty 19.510 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Puike wegen, puike mensjes, puik eten - thanks @ all! 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Vandaag eens kennis gemaakt met het fenomeen navigeren vanaf passagiersstoel. Dat is eigenlijk nog verbazingwekkend goed bevallen. De rijstijl van dragonfly zal daar ook wel in meegespeeld hebben. Ervoor gaan zonder het onveilig te maken. Organisatoren en helpers: Bedankt! De rest: thx voor de babbels en de leuke dag! 2 Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Bedankt voor de foto! Kar heeft dat fantastisch gedaan Mijn vriendin en ik hebben zwaar genoten vandaag, de baantjes waren ideaal en alles was perfect geregeld. Dikke merci daarvoor aan PJ en Tom en de mensen die hielpen bij de BBQ Leuke treintjes met de mensen van Gent ook ('s avonds al iets meer op 't gemak dan 's middags ), foto's volgen nog. Nu slapen 3 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 't was de max Abnormaal hard voor herhaling vatbaar, wat een dagje... 4 Quote
stradge 447 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Heerlijk dagje gehad, afgeklokt op 645 schitterende kilometers Met verschillende groepen meegereden, was qua tempo vaak erg vlot maar nooit kreeg ik het gevoel dat we erover aan het gaan waren en zolang het niet te veel bergop ging kon ik telkens nog vrij goed volgen met m'n platte diesel, wel goed moeten werken (blauwe smoor uit de remmen) maar m'n karretje deed dat schitterend Wat een zot wagenpark was daar trouwens aanwezig zeg, impressive! Enkele keren goed fout gezeten met het roadbook, maar zo ook andere mooie plekken gezien. Enorm lekkere bbq ook weeral, knuffel aan TomT om de hele dag in een frigo rond te rijden En dikke merci aan heel de organisatie, daar moet enorm veel moeite ingestoken hebben en het was de moeite! 1 Quote
Fréderic Louis 20 Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Bedankt voor de foto! Leuke treintjes met de mensen van Gent ook ('s avonds al iets meer op 't gemak dan 's middags ), foto's volgen nog. Nu slapen Heb nog wat snapshots van de Alpina vanuit Mayo z'n kar ook. Blijft echt prachtig, zo'n Alpina! 3 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Geplaatst: 30 juni 2013 Zo, om 23u naar huis vertrokken, een dikke 2u later eindelijk thuis! Eerst en vooral bedankt aan iedereen die spontaan en van begin tot eind heeft mee staan draaien op de BBQ-plek om alles geregeld te krijgen, zodat PJH en ik een beetje het overzicht konden behouden op de situatie, super merci! Daarnaast iedereen bedankt om zo talrijk en enthousiast aanwezig te zijn! Helaas weer veel te weinig tijd om met iedereen uitgebreid te babbelen, maar ik denk dat ik toch met het meerendeel van de deelnemers even heb kunnen praten. Enkele nieuwe gezichten leren kennen en enkele vertrouwde gezichten terug gezien Ook jammer dat ik weer te weinig auto's heb gezien, bij het startpunt direct aan de slag voor de roadbooks, bij de BBQ te druk in de weer om eens een kijkje op de parking te kunnen gaan nemen... De Alpina D5 heb ik wel even van dichtbij kunnen bekijken, kar is wat mij betreft AF, superdikke ketel. PJH en ik waren blij met al die lachende gezichten te zien, blij dat jullie zich geamuseerd hebben, daar doen we het voor! Op naar de volgende! 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.