Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W201 190

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

27700DEM... 13500 Euries. :inlove:

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik zie op pag 6 wat foto's van bijeenkomsten met enkel Mercedes : iemand een idee welke club dat is ?  Ik heb zelf ook een 190e bijgekocht een aantal weken geleden (uit jeugdsentiment), dus na corona wil ik er wel graag es wat ritjes mee doen

Geplaatst:
ik zie op pag 6 wat foto's van bijeenkomsten met enkel Mercedes : iemand een idee welke club dat is ?  Ik heb zelf ook een 190e bijgekocht een aantal weken geleden (uit jeugdsentiment), dus na corona wil ik er wel graag es wat ritjes mee doen

Da's van een jaarlijkse (september) meeting van 'Mercedes-Benz, mijn passie vzw'. Indien je facebook hebt; er is ook een groep: 'fans van Mercedes-Benz, mijn passie'. :D

De (nog vrij jonge) oprichter is zeer gepassioneerd (heeft zelf een stuk of 8 mooie oldtimer Benzen). Die meeting is ook met rondrit en BBQ, en in de mooie streek van het Brugse Ommeland (Moerkerke-Damme). De ritten zelf zijn ook wel leuk, o.a. eens met stukken door het mooie Zeeland.

Dit is z'n website/blog: http://www.bloggen.be/debaetssven/

Nogal amateuristisch (cringe affiche en logo designs) maar 't heeft z'n charmes. :D
Geplaatst:

ah super, ga ik subiet es bekijken!

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Gezien er geen topic is over de W202, even hier gezet.

Heb ik het mis of is deze een beke rap voor wat hij zou moeten zijn?

Geplaatst:
1 minuut geleden, The Swede zei:

Gezien er geen topic is over de W202, even hier gezet.

Heb ik het mis of is deze een beke rap voor wat hij zou moeten zijn?

Slight mods.. 10/2020

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

"Slight" ? Dat ding hefet 460k km en sleurt er een moderne sportwagen af, vrees ik :lol: 

• 2 jaren later...
Geplaatst:
1 uur geleden, Krikkie zei:

Rechts achteraan mijn ex :D

FB_IMG_1709036903453.jpg.f0156c5533ef7d091c34b759c961f845.jpg

FB_IMG_1709036910848.jpg.d9db32068e08abe3f31df41afd3b1384.jpg

ferm foto's

• Grappig 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, Denniske zei:

ferm foto's

Ben je gaan helpen? (In de kofferbak gaan liggen?)

Geplaatst:
Zojuist, Krikkie zei:

Ben je gaan helpen? (In de kofferbak gaan liggen?)

Dat zijn foto's van mij.

• Vind ik leuk 4
  • Grappig 2
Geplaatst:
51 minuten geleden, Denniske zei:

Dat zijn foto's van mij.

Met 'mijn' 190 gereden? 

Geplaatst:
29 minuten geleden, Krikkie zei:

Met 'mijn' 190 gereden? 

Nope!  

• 5 maanden later...
  • 8 maanden later...
Geplaatst:

(Ook eens hier zetten gezien de overweldigende feedback in het Mercedes-lovers topic)

Vraag aan de Mercedes boys: is dit een correcte prijs voor een 190E 2.6?

https://www.2dehands.be/v/auto-s/mercedes-benz/m2250384872-mercedes-190e-2-6-sportline-automatic-bj-1993?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd

Ik zou geneigd zijn om te zeggen dat die veel te duur is maar er is weinig vergelijkingsmateriaal en ik ken ook niets van dit segment.

(is niet voor mij maar kennis die een 'betrouwbare' oldtimer benzine Merc zoekt)

Geplaatst:

Ik ben geen kenner, maar dit lijkt mij toch een zeer hoge prijs. Ik weet dat de 16 kleppers gewild zijn maar de 6 cil specifiek? In zou het er niet aan geven, maar dat is persoonlijk

• Thanks Friendly 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 5/4/2025 om 15:26, Fr79 zei:

(Ook eens hier zetten gezien de overweldigende feedback in het Mercedes-lovers topic)

Vraag aan de Mercedes boys: is dit een correcte prijs voor een 190E 2.6?

https://www.2dehands.be/v/auto-s/mercedes-benz/m2250384872-mercedes-190e-2-6-sportline-automatic-bj-1993?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd

Ik zou geneigd zijn om te zeggen dat die veel te duur is maar er is weinig vergelijkingsmateriaal en ik ken ook niets van dit segment.

(is niet voor mij maar kennis die een 'betrouwbare' oldtimer benzine Merc zoekt)

Een 190E 2.6 is “vrij” zeldzaam. Ik geloof dat er zelfs minder van gemaakt zijn dan bvb een 16v. Maar die prijs is echt belachelijk imo. Voor dat geld mag hij wel écht dik in orde staan en op de foto’s zie je al dat dat niet zo is. Lijkt me een gevalletje van “ik zet een zotte prijs en zie wel of er iemand voor komt. “ 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
23 minuten geleden, benzfreak zei:

Een 190E 2.6 is “vrij” zeldzaam. Ik geloof dat er zelfs minder van gemaakt zijn dan bvb een 16v. Maar die prijs is echt belachelijk imo. Voor dat geld mag hij wel écht dik in orde staan en op de foto’s zie je al dat dat niet zo is. Lijkt me een gevalletje van “ik zet een zotte prijs en zie wel of er iemand voor komt. “ 

Dacht ik ook, maar er staat wel al een bod van 10k (kan ook fake zijn natuurlijk...)

Wat ziet je kennersoog allemaal dat er niet in orde is of beter kan (op basis van die foto's dan)?

Geplaatst:

Witte pinkers en foute velgen.

en vooraan lijkt me die veel te hoog te hangen voor een sportline 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Op 6/4/2025 om 07:24, saabi zei:

Ik ben geen kenner, maar dit lijkt mij toch een zeer hoge prijs. Ik weet dat de 16 kleppers gewild zijn maar de 6 cil specifiek? In zou het er niet aan geven, maar dat is persoonlijk

Stevige prijs. Ik vond dit een zeer leuke motor, mooi geluid in de hogere toerentallen.

Geplaatst:
23 uren geleden, Fr79 zei:

Dacht ik ook, maar er staat wel al een bod van 10k (kan ook fake zijn natuurlijk...)

Wat ziet je kennersoog allemaal dat er niet in orde is of beter kan (op basis van die foto's dan)?

Wat Carlito al aangaf. In die prijsklasse mag het toch allemaal origineel zijn en kloppen, tenminste toch mocht ik voor zo iets in de markt zijn…

Geplaatst:

Zoekertje intussen weg, heeft die toch verkocht gekregen precies

Geplaatst:
21 minuten geleden, Fr79 zei:

Zoekertje intussen weg, heeft die toch verkocht gekregen precies

Die verkopen vrij vlot, die van mij was (10j geleden) op een paar uur tijd verkocht. 

Geplaatst:

Een originele 190E of 190D zou ik op een dag wel nog es in de garage willen. Dat moet geen « hebt ge mij gezien 16v » zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in