Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W201 190


stradge

Aanbevolen berichten

- geld

- tijd

- plaats

:(

Goede argumenten, maar zo'n oldtimerkas hoeft niet veel te kosten (zeker als de motor het niet meer doet), blok heb je liggen, plaats heb in den hof van uw ouders (?) en je hebt geen deadline ofzo hé een mens moet bezig blijven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede argumenten, maar zo'n oldtimerkas hoeft niet veel te kosten (zeker als de motor het niet meer doet), blok heb je liggen, plaats heb in den hof van uw ouders (?) en je hebt geen deadline ofzo hé een mens moet bezig blijven :D

Allemaal waar. Behalve dat ik geen zin ga hebben om steeds naar stink niklaas te moeten rijden om onder een oud hok te gaan liggen.

Bovendien heb ik hier nog twee stukken ijzer staan waaraan ik nog genoeg werk heb, terwijl ondertussen het koersseizoen begint en ik dus al helemaal geen tijd ga hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weekend!!!

Ik heb een vraag. Ik dien een wiellager links achter te vervangen bij mijn 190d, maar heb niet de special tool om dit er uit te trekken, laat staan er in te persen. En anders moet ik de hele fusee er van onder halen en meepakken naar mijn werk en hier heb ik niet de plaats en de tools voor. Dus als er iemand zin heeft om een cent te verdienen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Die spoiler vanop de foto ziet er van ver een eerste generatie AMG spoilertje uit. Niet mis maar op dat ding hoor da lelijk Mercedes spel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat wel vet inderdaad, maar het is m'n stijl niet. Daar moeten putdeksels op en de originele spoiler is op z'n alleen is een lelijk ding inderdaad, maar het hoort wel op een 16v en ik denk dat hij nog wel functioneel is ook ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke velgen die BBS'en.

 

 

Alleen vind ik die kar 'spoilerloos' een beetje uit proportie.  Voorkant is zo dik/vol/breed, en de achterkant lijkt veel te 'mager' zonder een deftige spoiler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Carlito,

 

Voor een degelijke 3000 maar dan wel een met max 250000 km. Ik wil wel eens een proefrit doen met uw 190d als je nog eens in Bornem bent.

Let me know...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid