Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W201 190


stradge

Aanbevolen berichten

Kunt gij of iemand anders teweten komen of ze die spoiler al dan niet met koffer verkopen?

Gij kunt dat ook. Men neme de telefoon en belt naar VDV om te vragen of ze die verkopen.

Vraag dan ook eens wat ze voor die motorkap moeten hebben, op voorwaarde dat die roestvrij is. Dat was ik eigenlijk aan't zoeken, maar om half6 is daar al niemand meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gij kunt dat ook. Men neme de telefoon en belt naar VDV om te vragen of ze die verkopen.

Vraag dan ook eens wat ze voor die motorkap moeten hebben, op voorwaarde dat die roestvrij is. Dat was ik eigenlijk aan't zoeken, maar om half6 is daar al niemand meer.

Awel, ik dacht dat VDV ofzo ne maat van u was... weet ik veel maar m'n frank is wa laat gevallen.

Ik ga morgenvroeg eens bellen, zal eens informeren over die motorkap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel, ik dacht dat VDV ofzo ne maat van u was... weet ik veel maar m'n frank is wa laat gevallen.

Ik ga morgenvroeg eens bellen, zal eens informeren over die motorkap.

Op zich is eender welke 190 motorkap ok, zolang ze maar roestvrij is. Spuiten ga ik toch moeten doen dan, mijn blauschwarz is niet exact gelijk aan oem blauschwarz.

Bij Demuynck is het 150€.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is eender welke 190 motorkap ok, zolang ze maar roestvrij is. Spuiten ga ik toch moeten doen dan, mijn blauschwarz is niet exact gelijk aan oem blauschwarz.

Bij Demuynck is het 150€.

Al die 16v'ers hebben precies een ander kleur 199 als ik :/

Denk dat da een ander kleur is gezien de jaren ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat geen prijs bij.

Motor is er iig al uit, dus is nog maar interessant voor een aantal specifieke onderdelen.

Jerred zou de tellerbak al kunnen gebruiken :)

Das ook weer waar.

Nevermind :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt gij of iemand anders teweten komen of ze die spoiler al dan niet met koffer verkopen?

Ge moogt de mijne hebben, ik wil van die spoiler vanaf :D

En ik de velgen van die EVO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moe ne serieuse spoiler hebben :D

Dat pakt teveel wind jom :D

Als je je onbespoilerde koffer weg wil doen, laat iets weten ik zoek al een tijdje naar zo'n koffer in 199. Is hij nog in goede staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur me een berichtje mocht je er eventueel achter gaan morgen.

Ik zit morgen ganse dag bij Luc de auto verder af te werken, ga morgen wel bellen. Zal u iets laten weten als ik het nie vergeet.

Zijn die trouwens open morgen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier nog een setje R129-velgen liggen, zonder band op.

Da's 16" dan? Is een EVO ook 16? Ik zoek eigenlijk 15" Sportline/16v met een deftige band rond voor een schappelijke prijs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals al via sms verzonden: Ik heb gebeld en dat ding wordt niet in z'n geheel noch in onderdelen verkocht, waarom ze er dan met adverteren is me een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's 16" dan? Is een EVO ook 16? Ik zoek eigenlijk 15" Sportline/16v met een deftige band rond voor een schappelijke prijs :D

EVO is ook 16". Zelfde velg als die van een R129, behalve het typenummer op de velg. Een echte EVO-velg begint met w201... en is een pakje zeldzamer.

15" sportline heb ik ook nog liggen, originele 16v's. Maar ik denk niet dat ik die verkoop, toch niet tegen een zacht prijsje :D

zoals al via sms verzonden: Ik heb gebeld en dat ding wordt niet in z'n geheel noch in onderdelen verkocht, waarom ze er dan met adverteren is me een raadsel.

Ik weet ook niet of ze 'm echt adverteren, er staat enkel een foto van op hun frontpage. Maar die laten ze dan idd beter weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EVO is ook 16". Zelfde velg als die van een R129, behalve het typenummer op de velg. Een echte EVO-velg begint met w201... en is een pakje zeldzamer.

15" sportline heb ik ook nog liggen, originele 16v's. Maar ik denk niet dat ik die verkoop, toch niet tegen een zacht prijsje :D

Ahzo, wist ik niet. Moest je ze toch aan een zacht prijsje verkopen, let me know :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Iemand een idee wat mijn 190 nog waard zou zijn?

2.5 Turbo

403.000km

16v exterieur en interieur

Schuifdak

Technisch goed

Optisch goed op foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee wat mijn 190 nog waard zou zijn?

2.5 Turbo

403.000km

16v exterieur en interieur

Schuifdak

Technisch goed

Optisch goed op foto

Pakske Sportlife en een dooske Frisk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik zal mij hier ook maar eens in de discussie mengen. Ik heb bij stradge op school gezeten, maar ben in 2011 afgestudeerd en rijd nog altijd met mijn groene 2.0d 4bak. Is je 2.5 td te koop misschien? Ik ben nu op het punt: kosten maken of verder rijden. Het probleem is dat ik bij BMW werk en het vrij gevoelig ligt om bij de invoerder met een mercedes op de brug te staan:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal mij hier ook maar eens in de discussie mengen. Ik heb bij stradge op school gezeten, maar ben in 2011 afgestudeerd en rijd nog altijd met mijn groene 2.0d 4bak. Is je 2.5 td te koop misschien? Ik ben nu op het punt: kosten maken of verder rijden. Het probleem is dat ik bij BMW werk en het vrij gevoelig ligt om bij de invoerder met een mercedes op de brug te staan:p

Die is te koop ja.

Ik snap dat dat gevoelig ligt, jaloezie etc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vroeger lid op autoforum en rijd nog altijd met die 190D van bij Van den Bergh (Dessel). Ik zal hier eens even een foto proberen posten en hopen dat het nu niet vastloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid