Ga naar inhoud

1978 Leyland Mini 1275


www.gasolinephoto.be

Aanbevolen berichten

Bij deze verkoop ik dus mijn klassieke mini.

Deze wagen heeft 195000km op originele kilometerteller, maar tijdens de (volledige) restauratie is de wagen voorzien van een 1275 MG metro motor met 40000km.


Kleur is, volgens originele waarden, Old English White, interieur is beige met bruine strepen met recent volledig gerestaureerd dashboard en houten Mountney GT stuur (ook volledig gerestaureerd).


De wagen heeft onlangs nog een groot onderhoud gekregen met nieuwe oliefilter, carburator afgesteld, 4 nieuwe banden, rondom nieuwe remplaten, nieuwe remblokken en nieuwe trommels, overal zijn de harde leidingen vernieuwd, perfect uitgelijnd, verse koelvloeistof, nieuwe V-Riem, enzovoort... 


Tijdens restauratie zijn kosten nog moeite gespaard om de wagen perfect te maken. 
De wagen beschikt ondermeer ook over mooie 10" nieuwe velgen, hi-low kit, volledig maniflow uitlaatsysteem met spaghetti collector en nog veel meer


Mijn vraagprijs is 7500 euro en is bespreekbaar, hier word ik niet rijk van maar ik hoop uit de kosten te raken.

Reden van verkoop is echter dat ik alleen ga wonen en er wat geld nodig is, nog een reden te meer is dat wij geen plaats meer zullen hebben om dit beestje binnen te zetten, en dat wil ik het niet aandoen!

 

Het is met spijt in het hart, maar er moeten keuzes gemaakt worden in het leven!

Omdat fotos meer dan woorden zeggen:

Heel wat meer fotos, ook van het restauratieproces, zijn te verkrijgen via mail!

tumblr_mnrcyjLPDg1qh4o4fo1_1280.jpg

tumblr_mnrcywrwYf1qh4o4fo1_1280.jpg

tumblr_mm2drlwwKP1qh4o4fo1_1280.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid