Ga naar inhoud

Audi Sport quattro concept


Spillies

Aanbevolen berichten

Klopt. De E36 op zich was best wel een mooie compacte BMW en je kon er echt knappe exemplaren van vinden.

 

Spijtig genoeg zijn die allemaal door de handen van kleuter-boyracers en zogenaamde "autoliefhebbers" gegaan die die dingen helemaal vergald hebben met allerhande aftermarket rommel.

 

Eigenlijk is Zuid Frankrijk daarvoor nog geen slechte plek om te zoeken. Er zitten hier heel wat oude rijkaards met een tweede verblijf waar ze een auto laten staan. Doorgaans gebruiken ze die dingen bitter weinig, worden ze tip-top onderhouden en de meeste zijn redelijk "zuinig" (vandaar ook dat ze rijk zijn) en vervangen die auto maar om de 20 jaar.

Gisteren reed ik zo achter een oud koppel in een 320i E36 die eruit zag alsof hij net uit de fabriek was gerold.

 

Corrado's zijn iets moeilijker te vinden, evenals een ongemolesteerd Audi Quattro trouwens :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is hier nog nergens melding gemaakt van het andere concept?

 

Anyway: Audi nanuk quattro concept

 

Audi steelt op de IAA in Frankfurt de show met de nanuk quattro concept. Deze tweezits crossover combineert de dynamiek van een sportwagen met de veelzijdigheid van quattro vierwielaandrijving, niet alleen op de weg, maar ook op het circuit én in het terrein. De concept car is ontwikkeld in samenwerking met Italdesign Giugiaro, een onderdeel van Audi AG. De nanuk quattro concept wordt aangedreven door een 544pk (400kW) sterke V10 TDI-motor.

 

459a211a12ce6d5a0c0d4883f2b48db4afb9776b

 

7b3305e2dd5b896e30d694152a86cc461cba5ca2

 

2a9244ee3b596285579816d43d1071520fdd02ae

 

8862d3431579c635cb1498336621a5ad8e64168a

 

3be48a0abefcf209fcc029802ce62a00863fc095

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Nanuk is affreus.

De Sport quattro is wel nice, maar niet blow your socks off nice.

De concept die mij 't meest kon bekoren was de S-klasse coupé concept.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Nanuk is affreus.

De Sport quattro is wel nice, maar niet blow your socks off nice.

De concept die mij 't meest kon bekoren was de S-klasse coupé concept.

Because Benz

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid