Ga naar inhoud

Volkswagen Golf Sportsvan


Phil

Aanbevolen berichten

Ik vind 'm niet lelijk en er is zeer veel vraag naar zo'n auto. Alleen z'n naam vind ik slecht gekozen...

 

Vooral een overbodige auto vind ik. Als je een monovolume nodig hebt kies je toch voor een Touran. Ik zou niet weten waarom je deze zou moeten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis idd zo dat niemand dit model echt nodig heeft, maar als je het aanbiedt zullen er mensen zijn die liever dit hebben dan een touran of golf. Als 1 fabriekant daarmee begint zal de rest mee moeten waardoor ge tegenwoordig wel meer 'nutteloze' modellen tegenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral een overbodige auto vind ik. Als je een monovolume nodig hebt kies je toch voor een Touran. Ik zou niet weten waarom je deze zou moeten nemen.

Mensen die graag hoger zitten of gemakkelijk instappen, maar een Touran te groot vinden om te parkeren of in de stad of die de ruimte niet nodig hebben. Mensen die maar sporadisch iemand op de achterbank meenemen of kleinkinderen maar doorgaans een grote koffer nodig hebben (verschuifbare achterbank is daar enorm praktisch). Zo zijn er genoeg hoor. ;) Dit is reeds de opvolger van een vorig nicheproduct, de Golf 60Plus, en die heeft zijn bestaansrecht al heel vaak bewezen. Modellen zoals een X6 en van die toestanden vind ik meer overbodig, omdat niemand dat echt 'nodig' heeft, dat gaat eerder om design en prestige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat parkeren is toch lulkoek.... (ik bedoel als reden om een bepaalde wagen niet te nemen). Alles raak je gewoon (ok, van een Dodge Ram kan je zeggen dat hij groot is en dat deze auto niet makkelijk parkeert). En 10 cm op een wagenlengte is nu echt niet de wereld.

In elk geval slim dat ze hem niet meer golf plus noemen, de link met 65 plus is te groot geworden, op deze manier trekken ze misschien een iets jonger publiek aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat parkeren is toch lulkoek.... (ik bedoel als reden om een bepaalde wagen niet te nemen). Alles raak je gewoon (ok, van een Dodge Ram kan je zeggen dat hij groot is en dat deze auto niet makkelijk parkeert). En 10 cm op een wagenlengte is nu echt niet de wereld.

 

Als je elke dag op straat in Brussel moet parkeren zeg je zo'n dingen niet meer hoor :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze maakt imo de touran wel compleet nutteloos aangezien ze even groot zijn..

 

Euhm, 7 plaatsen?

 

Als je elke dag op straat in Brussel moet parkeren zeg je zo'n dingen niet meer hoor :D :D

 

Idd, elke cm telt daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze maakt imo de touran wel compleet nutteloos aangezien ze even groot zijn..

 

Huh? De Touran heeft wel een koffer die 5 keer zo groot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? De Touran heeft wel een koffer die 5 keer zo groot is.

 

Deze is toch net wat groter geworden hoor... 

 

In de lengte is hij meer dan 13cm langer geworden... Dat is dus Touran terrein...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral een overbodige auto vind ik. Als je een monovolume nodig hebt kies je toch voor een Touran. Ik zou niet weten waarom je deze zou moeten nemen.

je moet het vooral zien voor iemand die wat hoger wil zitten en niet echt de ruimte nodig heeft volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hey, misschien komt er een nieuwe Touran, die op zijn beurt ook een halve piet langer is?

 

Waarschijnlijk... zou idioot zijn om dat niet te doen.

 

Maar in de tussentijd zie ik geen reden om voor een Touran te kiezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffer sportsvan: 498 liter

Koffer Touran: 695 liter

 

Het is waar je priorieiten liggen. Maar als ik dan toch met een belachelijke auto moet rondrijden, mag die best wat laadvermogen hebben.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je elke dag op straat in Brussel moet parkeren zeg je zo'n dingen niet meer hoor :D :D

 

 

 

 

Idd, elke cm telt daar.

 

 

:fp:

Ok, jullie zijn rijp voor een Golf Plus :)

 

Ik heb leren rijden en parkeren met een bak van 5m lang in Brussel en ruime omgeving. Mietjes!

Dit louter ter info! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb leren rijden en parkeren met een bak van 5m lang in Brussel en ruime omgeving. Mietjes!

Dit louter ter info! :D

20j geleden, dit louter ter info. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit antwoord was ik verwachtend :).

Maar een geluk dat ik in het heden ook nog in Brussel kom en parkeer. Niet dagelijks, dat niet nee. En toegegeven, in sommige straten zie je gaatjes waar je niet in kan en snufdozen wel. Straten genoeg echter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Die Golf Plus was in mijn ogen een onderschatte wagen. Ik heb die bijna een half jaar gehad als inloopwagen en iedereen in mijn omgeving was verbaasd hoeveel praktischer die was dan de gewone Golf. Maar dit vergelijken met een Touran is een brug te ver, dit is een personenwagen met wat extra hoogte. Dit is geen busje of break zonder laaddrempel, je kan geen 7 plaatsen hebben, je kan niet spelen met je zetelconfiguratie en je hebt 200 liter minder in de koffer. Bovendien deelt deze zo goed als alles met een Golf en een Touran deelt onderhuids veel met een Caddy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid