Ga naar inhoud

Volkswagen Golf Sportsvan


Phil

Aanbevolen berichten

:fp:

Ok, jullie zijn rijp voor een Golf Plus :)

 

Ik heb leren rijden en parkeren met een bak van 5m lang in Brussel en ruime omgeving. Mietjes!

Dit louter ter info! :D

 

Ik nodig je uit om dagelijk jouw Volvo te proberen parkeren op Flagey...

 

En  niet te ver van het plein. Want om de 2 uur moet je je schijf verdraaien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die graag hoger zitten of gemakkelijk instappen, maar een Touran te groot vinden om te parkeren of in de stad of die de ruimte niet nodig hebben. Mensen die maar sporadisch iemand op de achterbank meenemen of kleinkinderen maar doorgaans een grote koffer nodig hebben (verschuifbare achterbank is daar enorm praktisch). Zo zijn er genoeg hoor. ;) Dit is reeds de opvolger van een vorig nicheproduct, de Golf 60Plus, en die heeft zijn bestaansrecht al heel vaak bewezen. Modellen zoals een X6 en van die toestanden vind ik meer overbodig, omdat niemand dat echt 'nodig' heeft, dat gaat eerder om design en prestige.

 

Dat hoger zitten, moet ik vaak met lachen. Je moet eens kijken naar de zetelpositie van veel auto's (en in het bijzonder van die wat hogere wagens), die liggen allemaal achter hun stuur, zodat je ze meestal net boven hun stuur ziet kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de touran al wat ouderdom heeft en men nu aan een nieuw design bezig is vandaar de inval van dit model dat he C segment gaat verruimen.

De golf famile wordt gewoon groter.

 

  1. Golf
  2. Golf cabrio
  3. Golf variant
  4. Golf plus (nog steeds verkrijgbaar)
  5. Golf Sportsvan
  6. en straks nog ...?
  7. Golf minivan (zonder ruiten achter)
  8. Golf cross country
  9. Golf coupè
  10. en de Golf enzovoort..

voor ieder wat wils

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die graag hoger zitten of gemakkelijk instappen, maar een Touran te groot vinden om te parkeren of in de stad of die de ruimte niet nodig hebben. Mensen die maar sporadisch iemand op de achterbank meenemen of kleinkinderen maar doorgaans een grote koffer nodig hebben (verschuifbare achterbank is daar enorm praktisch). Zo zijn er genoeg hoor. ;) Dit is reeds de opvolger van een vorig nicheproduct, de Golf 60Plus, en die heeft zijn bestaansrecht al heel vaak bewezen. Modellen zoals een X6 en van die toestanden vind ik meer overbodig, omdat niemand dat echt 'nodig' heeft, dat gaat eerder om design en prestige.

 

toepasselijke naam : naar zijn doelpubliek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid