walter 3.848 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 De impact van de nieuwe motoren is niet te onderschatten: kleiner maar er is meer keeling nodig. Ook is de krachtontplooiing van turbo totaal anders dan een atmosferische. De inbouw zal dus anders zijn tenopzichte van de huidige, extra gewicht voor koeling, andere sidepods, invloed op de banden etc... Geen lower beam wing en smallere voorvleugel en de uitlaat zal niet meer geleid kunnen worden zoals nu het geval is. Edit: hier staat het redelijk duidelijk samengevat http://scarbsf1.com/blog1/2013/07/08/2014-rules-first-look/ Hopelijk een einde hierdoor aan de dominantie van RB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.302 Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Hopelijk een einde hierdoor aan de dominantie van RB. Newey heeft al vele winnende auto's getekend, ook bij andere teams, dus waarom zou hij het nu niet meer kunnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.