Ga naar inhoud

F1 GP van Monza (Italië) 2013


gTa

Aanbevolen berichten

De impact van de nieuwe motoren is niet te onderschatten: kleiner maar er is meer keeling nodig. Ook is de krachtontplooiing van turbo totaal anders dan een atmosferische. De inbouw zal dus anders zijn tenopzichte van de huidige, extra gewicht voor koeling, andere sidepods, invloed op de banden etc...

 

 

Geen lower beam wing en smallere voorvleugel en de uitlaat zal niet meer geleid kunnen worden zoals nu het geval is.

Edit: hier staat het redelijk duidelijk samengevat http://scarbsf1.com/blog1/2013/07/08/2014-rules-first-look/

 

2014_draft.jpg

 

Hopelijk een einde hierdoor aan de dominantie van RB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk een einde hierdoor aan de dominantie van RB.

 

Newey heeft al vele winnende auto's getekend, ook bij andere teams, dus waarom zou hij het nu niet meer kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid