Stancke 4.650 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Drift0n!!1 Is dat eerste in Oostkamp? Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 @@Stancke Inderdaad! Was toen ik nog avondschool volgde in Syntra West, elke maandagavond als het nat lag kleine detour @@Jokke_vlo Merci! Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Net auto afgespoten bij de lokale Bruno's en samen met @@Denniske en @@quadrifoglio nog aan het nakaarten tijdens een worstenbroodje. Héérlijke dag. Toffe sfeer en veel bijgeleerd! 1 Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Geniale dag!! Zalige organisatie en veel respect tussen de drifters... Heb heel wat volk van het forum meegenomen als passagier, hopelijk hebben zij er ook van genoten.. Het is me een paar keer gelukt om de twee linkse bochten voor de loods in één stuk door te driften, zalig gevoel. @@Alexis was getuige! 3 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Alweer zeer geslaagde scheve dag! 1 Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Vandaag was echt episch, goede organisatie en het parcours Voor mij was het de eerste keer en het is zeker voor herhaling vatbaar!Ook goed gelachen, een schitterende ervaring 2 Quote
Momenol 367 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Die naturisten zijn toch een plaag tegenwoordig hé... 4 Quote
Philken 154 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 ik heb me goed geamuseerd, heb 3(lange) stints op gopro, ik probeer ze deze week op joetoep te krijgen en post de link hier dan Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Zalig dagje gehad. Twas een korte nacht en het mocht wat warmer geweest zijn, maar dat zijn dan ook al de nadelen. Knappe karren aanwezig. Wat mensen leren kennen, babbelen over auto's . Dit alles met constant bwap, bwap, bwaaaap op de achtergrond, zaaalig ! Bedankt aan iedereen waarmee ik eens heb mogen mee meerijden, heel veel van genoten. Allemaal met imo goede drifters meegegaan. Proberen een beetje te stelen met m'n ogen . Ferm verschoten van @@Denniske . Kerel kan een serieus potje driften. Geen sper, weinig vermogen en toch schakelen tijdens drifts, tijdens een overgang van links naar rechts, aan de radio prutsen en met een hand vlotjes driften. Nice kerel. Anyway, zeer geslaagd. Volgende keer als ik kom zal het wel met een eigen kar mee. Na 20 minuten wil je toch liever gewoon zelf rondjes knallen. Alleen nog zien hoe die kar daar geraakt zonder naar daar te moeten rijden ( in geval van de volvo ) 2 Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Bijna @@CAS nog vergeten. Bedankt dat ik kon meerijden met u e Quote
Populair bericht GDV007 16 Geplaatst: 23 november 2013 Populair bericht Geplaatst: 23 november 2013 Hier zijn de luchtbeelden! 15 Quote
mafiacoureuro 8 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Ik heb superleuke dag gehad. Het was de eerste keer voor mij dat ik kon driften zonder de kans om afgevlagd te worden of te moeten verschijnen voor de rechtbank ! Het driften verliep goed en beterde ook op het einde van de dag! Passagieren was ook tof ... leer je ook wat bij ! Verschoten van Dennis en Jerain ! Dat Sint Malaise kon driften wisten we al . Oude bekenden terugzien van men E30 periode was ook tof ! Nu maffen want men zinsbouw trekt op de zak 4 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Het is me een paar keer gelukt om de twee linkse bochten voor de loods in één stuk door te driften, zalig gevoel. @@Alexis was getuige! Echt he! Mij is het niet gelukt, na een paar pogingen hield ik het voor bekeken. Zalig om u zo te zien spelen met die MX5! 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Alweer zeer geslaagde scheve dag! Jammer dat je in dezelfde groep zat als mij. Heb u een paar keer voorbij zien komen of voor mij zien driften. Prachtig gewoon! Zeer zuiver en soepel, volledige controle. Denk dat ik nog veel zou kunnen leren van u! 1 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 het was plezant! super. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Het was een zalig dagje! Al moet ik Dave gelijk geven en is zo'n dag heel vermoeiend. Nu was het niet aan de orde, maar volgende keer ga ik een hotelovernachting toch eens goed overpeinzen. Die vorte omleiding langs Breda was er voor mij teveel aan. Hollandse snelwegen zuigen al even hard als de Belgische, al liggen ze er wel wat beter bij. Het drifen zelf lukte goed, aantal deelnemers vond ik ideaal. Meer had rendabeler geweest voor de organisatie maar als deelnemer was dit prima! Toen ik eens mee reed in de andere groep, zag ik wel dat daar meer beginners tussen zaten. Ik wil niet in hun plaats spreken maar ik denk dat voor sommigen wel goed zou zijn om op een apart stuk eerst de basis te leren. Sommige delen van het parcours zijn niet zo simpel als beginner en ik kan me voorstellen dat het als beginner niet zo leuk is om daar steeds rond te staan of het gevoel te hebben dat je "in de weg rijdt". Als ik terug denk aan de eerste lessen die ik genomen heb. Dat begon met een J-turn, dan de rotonde en dan de 8. Was al moeilijk genoeg 't is maar een voorstel. Ofwel de groepen (rood en blauw) indelen volgens ervaring? In ieder geval, veel gedrift, veel geleerd (merci Bwati voor de tips!), veel fun gehad! Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Hier zijn de luchtbeelden! Cool initiatief! Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Jammer dat je in dezelfde groep zat als mij. Heb u een paar keer voorbij zien komen of voor mij zien driften. Prachtig gewoon! Zeer zuiver en soepel, volledige controle. Denk dat ik nog veel zou kunnen leren van u! Thx! Oefening baart kunst da's alles... Was ook al m'n 5de keer Weeze denk ik. Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Wel 2x klote omleidingen gehad, zowel heen als terug man man. Terugweg was nog erger, in Eindhoven viel gewoon niet richting Antwerpen te rijden... Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Zag er de max uit ! Quote
GDV007 16 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Hier nog enkele beelden van mij! Nog altijd even tevreden over de auto Bedankt voor de geweldige dag en goede organisatie! 1 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Fuck dit topic.Massa's spijt natuurlijk 2 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Wel 2x klote omleidingen gehad, zowel heen als terug man man. Terugweg was nog erger, in Eindhoven viel gewoon niet richting Antwerpen te rijden... Ik denk dat ik nog het geluk heb gehad. Stond pas op terugweg aangegeven met de vermelding "avond". Vager kan niet. Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Wat een topdagje alweer! Dikke merci aan Sega, gio, manos, etc, en de helpende dames.... het was schitterend! S2000 deed het heerlijk, en dit jaar nam ik in 3e zelfs de laatste en 1e bocht in één drift, zot gevoel Kist blijft gewoon zo'n perfecte feedback geven en blijft maar gaan. Paar zalige ritjes kunnen meepikken met oa Mafiafietspeet in z'n GT86, Asserti z'n 520i, en Mayo z'n Starslet. In die laatste zelf ook potje kunnen sturen, en man man zelden zo gelachen tijdens het driften, het zicht alleen al om zo'n kar scheef te zien gaan Dat van die putten kan ik me ook wel in vinden. Kleine moeite om daar iets van vulling terug in aan te brengen... 10cm is idd iets anders dan een halve meter. Op naar de volgende! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.