Ga naar inhoud

Alfa Romeo Spider / Mazda MX-5


Parsifal

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Ik snap nu wel waarom het een partnership met Alfa geworden is:

 

2016-mazda-mx-5-miata-photo-631654-s-787

 

2016-mazda-mx-5-miata-photo-631653-s-787

 

2016-mazda-mx-5-miata-photo-631655-s-787

 

2016-mazda-mx-5-miata-photo-631656-s-787

 

Misschien is het enkel omdat het om dit type rood gaat want ik herken er ook wel wat S2000, Z4 en F-type in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel lukken. Een paar weken geleden zag ik een paar 100 meter voor mij vanuit de tegenovergestelde richting een grijs sportwagentje de straat indraaien die ik ook in moest. Ik heb wat gas bijgegeven om te weten te komen wat voor iets het was want het zag er enorm exclusief en sportief uit. Ik dacht eerst aan een F430 of zo door de LED-stoplichten bovenaan de koffer en ik wist ook dat die auto te krijgen was in dat ietwat donkergrijs. De auto hield zich aan de verkeersreglementen en was soms zelfs wat overdreven voorzichtig door zijn breedte waardoor ik het relatief makkelijk kon bijhalen. Toen ik uiteindelijk er vlak achter zat bleek het niet om een Ferrari te gaan maar wel om een "simpele" 4C.

Alfa heeft enorm goed werk geleverd en zal waarschijnlijk qua design nog wel goed werk gaan leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet eerlijk toegeven: sinds ik 'm al enkele keren live heb gezien begin ik die 4C ook wel te appreciëren. Ik vind z'n snuit met die afzichtelijke lichten nog altijd zum Kotzen, maar in globo: niet mis. Heb je weet van bijsturingen inzake rijgedrag? In het begin waren daar nog wel wat issues mee dacht ik. En dan ooit eens die pic gezien van een spider-versie ervan, met andere koplampen, dan begint het al wat op iets te lijken. ... Ik denk dat ik daar echt niet mee moet gaan rijden. :oops: Gelukkig nieuw buiten budget.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het enkel omdat het om dit type rood gaat want ik herken er ook wel wat S2000, Z4 en F-type in.

Ik vind het redelijk wat weg hebben van de stance van een Z3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel lukken. Een paar weken geleden zag ik een paar 100 meter voor mij vanuit de tegenovergestelde richting een grijs sportwagentje de straat indraaien die ik ook in moest. Ik heb wat gas bijgegeven om te weten te komen wat voor iets het was want het zag er enorm exclusief en sportief uit. Ik dacht eerst aan een F430 of zo door de LED-stoplichten bovenaan de koffer en ik wist ook dat die auto te krijgen was in dat ietwat donkergrijs. De auto hield zich aan de verkeersreglementen en was soms zelfs wat overdreven voorzichtig door zijn breedte waardoor ik het relatief makkelijk kon bijhalen. Toen ik uiteindelijk er vlak achter zat bleek het niet om een Ferrari te gaan maar wel om een "simpele" 4C.

Alfa heeft enorm goed werk geleverd en zal waarschijnlijk qua design nog wel goed werk gaan leveren.

Spijtig genoeg is het vooral "design" en is men vergeten er een goed rijdende kar van te maken. Toch ook een gemiste kans.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Misschien is het enkel omdat het om dit type rood gaat want ik herken er ook wel wat S2000, Z4 en F-type in.

ik zag er eerder GT86 Z4 en xk in. ben blij dat ik niet alleen ben. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit blijft dat Mazda na de NB (XK8) nu weer wat mosterdgraantjes bij Jaguar gaan halen is voor het design. Beter goed gepikt dan slecht getekend denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid