Ga naar inhoud

Rally Nieuws

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals gewoonlijk was de vrijdag weer een waar slagveld!

Niet normaal hoe die eerste KP's al een schifting zijn voor dag 2.

Geplaatst:

Foto van 3 uur geleden. Auto dus terug gemaakt? Knap werk van die mecaniciens dan!

2f3198e2f5c62cc4217ac4fc6e5655d5.png

Geplaatst:

Yep hij rijdt terug rond maar eerste plaats mag hij uiteraard vergeten

Gisteren idd zeer veel zware crashes gebeurd

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 23-6-2017 om 14:46 zei Vanni:

Zouden het geen oorlogsinvaliden van race2recovery zijn?

Idd Vanni.

Geplaatst:

DJI + WRC = Awesomeness

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Knappe Ypres rally en verdiende winnaar. Al verdiende Bouffier het evenzeer! Toch weeral effe geleden dat het zo spannend was tot de laatste KP! Genieten!

Geplaatst:

Is er ergens een overzicht van de wegen die in de rally van ieper gebruikt werden? Ik heb een aanvraag gekregen gisteren voor een rondrit met als thema rally van ieper... ik vind dat precies niet zo eenvoudig terug :o

Geplaatst:
11 minuten geleden zei PJH:

Is er ergens een overzicht van de wegen die in de rally van ieper gebruikt werden? Ik heb een aanvraag gekregen gisteren voor een rondrit met als thema rally van ieper... ik vind dat precies niet zo eenvoudig terug :o

Allez gij! Al die kp's enzo zijn toch te vinden.

Afbeeldingsresultaat voor kp ieper 2017

Geplaatst:
1 uur geleden zei PJH:

https://www.rally-maps.com/Ypres-Rally-2017

Geplaatst:

Echt zottenwerk daar in die omstandigheden. Zal spannend worden.

Wat sfeerbeelden

Wat me ook opviel, hier in België moeten de toeschouwers op 10m staan. Daar in Polen jumpen ze en staan de toeschouwers 50cm verder. Als er daar één slecht neerkomt zijn er meteen 10 dood. Was niet in de video hierboven maar op SS02 (RedbullTV)

Geplaatst:

Zo proper dat dat neerkomt telkens. Als ik dat zie denk ik , nee, ik heb inderdaad geen rallydempers.

Geplaatst:

Vanmorgen verslag gezien op MotorsTV. Grave omstandigheden! Neuville liet blijken dat hij nog redelijk op reserve zit. Ik hoop het maar :)

Geplaatst:

't Zou mooi zijn als ze met 3 kunnen verdergaan. NEU nu 2de op 3,1sec van Tanak

Geplaatst:

Tanak heeft een fout gemaakt dus winst is normaal binnen voor Neuville.

Paddon volgt op 1:03

Geplaatst:

waarschijnlijk geen mogelijkheid om de schade te repareren voor tänak. dus opgave en ogier naar P3.

Geplaatst:

Klopt. En na NEU zijn lekke band van gisteren werd het duidelijk dat hij idd op marge reed. Gat van 20sec dicht gereden :D 

Bij Citroën weer een ramp.

Ook jammer van Latvala zijn issues :( 

Geplaatst:

Spijtig van Neuville's resultaten in Monaco en Zweden.

Geplaatst:

Beetje spijtig weer dat de anderen het zo flauw deden want zo blijft Ogier punten sprokkelen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 uur geleden zei The Swede:

Beetje spijtig weer dat de anderen het zo flauw deden want zo blijft Ogier punten sprokkelen.

Klopt :( 

Geplaatst:

Knap werk van Neuville. De domper in Ieper lijkt geen sporen te hebben nagelaten!

Maar wat is er aan de hand bij Citroën? Waar is het dreamteam van weleer gebleven??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid