Ga naar inhoud

Rally Nieuws

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Loeb deed voor de fun mee in de rally du var met een 20 jaar oude (maar wel herbouwde) 306 Maxi tussen al het nieuwe turbo en AWD geweld...tijdje 1e plek en dan 2e plek gehouden :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

306 :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Tijdloos mooie auto en die intakesound :inlove:

AMV8 klinkt ook niet slecht :lol: en de GT3's - uiteraard- ook lekker.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

W.O.W.! Geen woorden voor...
  • Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Korneel, die gast kan niet rijden! Elke bocht die ie kan ronden is pure chance.

Joke, ben wel fan. Awesome! Beetje McRae-style dedication.

Geplaatst:
Korneel, die gast kan niet rijden! Elke bocht die ie kan ronden is pure chance.

Joke, ben wel fan. Awesome! Beetje McRae-style dedication.

Maar lijkt dat zo of heeft hij dit seizoen toch wel wat stomme foutjes gemaakt door zijn allicht agressievere rijstijl?
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Dit weekend naar de Kempenrally in en rond Turnhout gaan kijken. Regularity-rally op 60 of 80 kmh avg, zonder enige verkenning. Verplicht oldtimer, was tof om zien en horen :)

aangepast door dragonfly
Rommel
  • Vind ik leuk 2
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet wat de anderen zien maar bij bovenstaande post zie ik 1 foto en heel wat hash code:

screen.jpg.e81905041aad3c1b574ca3fcb71da9b5.jpg

Geplaatst:
18 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Ik weet niet wat de anderen zien maar bij bovenstaande post zie ik 1 foto en heel wat hash code:

Ik nu ook, heb het weggehaald

• Vind ik leuk 1
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Iemand die de Monte volgt? Wat is er met Neuville gebeurd? 

Geplaatst:

Blijkt dus een stuurfout te zijn op een ongelukkige plaats zonder publiek. Damn! :angry:

Geplaatst:

Ja heel jammer... 4 minuten 30 achterstand op leider Ogier. Aan de wagen kan het niet liggen want Mikkelsen en Sordo rijden 2 en 3

Geplaatst:

Slechte start van het seizoen :( 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
53 minuten geleden, dragonfly zei:

Slechte start van het seizoen :( 

Is er al een uitslag van het eindklassement?

Geplaatst:
7 uren geleden, korneeldebruyn zei:

... Mikkelsen en Sordo rijden 2 en 3.

mikkelsen ook al eruit.

Geplaatst:

Ik vind die site van WRC toch maar brol precies. Ik kan momenteel enkel de tijden per SS zien, maar niet het algemeen klassement. Hoe doet Mévius het trouwens in WRC2? Heb ik dat verkeerd gezien of stond die 12e algemeen? Zou niet slecht zijn!

Geplaatst:

Net verslag op MotorsTV gezien, Neuville toch in redelijk goeie doen buiten die slipper. Iedereen maakt fouten, Ogier ook (en een hele domme). Neuville had gewoon pech dat er bij hem geen toeschouwers stonden...

Geplaatst:
2 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Net verslag op MotorsTV gezien, Neuville toch in redelijk goeie doen buiten die slipper. Iedereen maakt fouten, Ogier ook (en een hele domme). Neuville had gewoon pech dat er bij hem geen toeschouwers stonden...

Net nog eens :( 

Neuville's had a spin and backed his Hyundai up a bank – but has carried on at speed, so suspect he has lost the rear and slapped the snow square on. So, time lost quite dramatically, but no serious damage...it seems.

Geplaatst:

Meeke's gone off at the same place Neuville ended up in a field – unlike the Hyundai driver, Meeke throws the Citroen into a U-turn and rejoins the road where he went off. No harm done, apart from to his time. Chance for Bouffier to close in some more?

Geplaatst:

Zeg ik kan er gemakkelijk naast kijken maar zit daar nu niks van Porsche tussen? Een glimp opgevangen van een 124 Abarth en dat is het qua RWD.

Dan maar eentje van verleden jaar posten. Nem.

Geplaatst:
1 uur terug, Le Capri Mauve zei:

Zeg ik kan er gemakkelijk naast kijken maar zit daar nu niks van Porsche tussen? Een glimp opgevangen van een 124 Abarth en dat is het qua RWD.

Dan maar eentje van verleden jaar posten. Nem.

Er waren enkel touring versies beschikbaar , dus geen enkele aan de start.

Geplaatst:
3 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Ik vind die site van WRC toch maar brol precies.

't is inderdaad niet de meest toegankelijke site. moet ook altijd weer zoeken.

3 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Hoe doet Mévius het trouwens in WRC2?

na KP11 op P13 algemeen en P4 in RC2 (op tien minuten van P1).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

17 KP's op vier dagen ... er wordt toch niet echt veel gereden tegenwoordig. vind het maar niks, die 'sprint-rallies'.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid