Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Maxime S zei:

Had nog niet de tijd gevonden om hier een woordje te schrijven na de rally van Monteberg.

Helaas voor ons is de wedstrijd niet zo goed verlopen. We waren zeer goed vertrokken, zonder pushen of overdreven risico's te nemen.
In de helft van de wedstrijd stonden we derde in de categorie op meer dan 15 wagens in de klasse. 
Maar dan helaas het noodlot... De exacte reden weet ik nog altijd niet en zal ik vermoedelijk nooit weten: heb ik de nota mis begrepen, verkeerd geïnterpreteerd of heeft mijn Co ze misschien te laat gezegd,... ? Feit is dat we snel aan een links 4 kwamen aangereden, ik te laat in de remmen ben gegaan waardoor we de bocht niet meer konden halen met een stevige sortie tot gevolg. Wedstrijd onmiddellijk over. 

Heel erg jammer, want we waren echt goed bezig! Ik had een zeer goed gevoel in de auto, eigenlijk lang geleden dat ik me zo goed had gevoeld in de Fiesta! Zonder pushen, zonder risico's waren we toch goede tijden aan het rijden. Soms heb je van die dagen dat alles 'goed' zit, tot dat ene moment natuurlijk... 
De ontgoocheling was bijzonder groot. Ik was vooral kwaad op mezelf. De schade aan de auto valt mee, maar vormt toch een domper op het budget dat ik nog voor Ieper wou gebruiken... Helaas zijn sorties part of the game in de rallysport. Echt jammer, maar achteraf gezien ben ik al blij dat mijn co en ik er zonder kleerscheuren zijn uitgekomen. Dat is nog altijd het allerbelangrijkste. 

Gelukkig voor jullie stond er net op dat moment een cameraman op die plaats die alles mooi heeft gefilmd. (vanaf 3.28)
Het moment zelf had ik geen flauw idee dat de sortie zo spectaculair was geweest! :o  

 

 

Nieuwe co?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het 'grappige' is, dat je dat het moment zelf totaal niet door hebt. Ik dacht dat we gewoon een sprongetje gemaakt hadden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kameraad stond de volgende bocht.

Het was opeens heel lang stil op de kp zei hij. [emoji3]

 

Gingen jullie zondag meerijden in Oostrozebeke?

 

Het is precies of je dicht bij de vooruit komt.

 

818f9458330fc278c216f5fa413b89b8.jpg

 

ea97b061017594a93e53727f66aba2d9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Gixxer zei:

Kameraad stond de volgende bocht.

Het was opeens heel lang stil op de kp zei hij. emoji3.png

 

Gingen jullie zondag meerijden in Oostrozebeke?

 

 

Nee Oostrozebeke stond niet op het programma.

Volgende rally is Ieper. Daarna zien we wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

“Citroën Racing heeft donderdagavond aangekondigd dat de samenwerking met Kris Meeke en Paul Nagle wordt stopgezet. Dat is het rechtstreekse gevolg van zijn crash in Portugal. De samenwerking gaat meteen in.”

https://www.autosport.be/news/breaking-citroen-dankt-meeke-voor-bewezen-diensten.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

“Citroën Racing heeft donderdagavond aangekondigd dat de samenwerking met Kris Meeke en Paul Nagle wordt stopgezet. Dat is het rechtstreekse gevolg van zijn crash in Portugal. De samenwerking gaat meteen in.”

https://www.autosport.be/news/breaking-citroen-dankt-meeke-voor-bewezen-diensten.html

Heeft veel te lang geduurd , op dit niveau moet je er vroeger uit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 24/5/2018 om 09:42, Maxime S zei:

 

Nee Oostrozebeke stond niet op het programma.

Volgende rally is Ieper. Daarna zien we wel...

Hou het nr 108 maar in de gaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, dragonfly zei:

Neuville heeft het toch maar gedaan, petje af :party: 

Inderdaad chapeau! Echt geen makkelijke rally en Ogier een mooi slagje toegediend. Top!

Wel straf dat als hij wint de reactie na 3 dagen komt, en als hij crasht de stuurlui hier al onmiddellijk komen roepen dat 'ie Duval 2 is.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad chapeau! Echt geen makkelijke rally en Ogier een mooi slagje toegediend. Top!
Wel straf dat als hij wint de reactie na 3 dagen komt, en als hij crasht de stuurlui hier al onmiddellijk komen roepen dat 'ie Duval 2 is.
 


Weer typisch Vlamingen zeker?
Net zoals bij Simeon en in het voetbal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Lotuzzz zei:

Inderdaad chapeau! Echt geen makkelijke rally en Ogier een mooi slagje toegediend. Top!

Wel straf dat als hij wint de reactie na 3 dagen komt, en als hij crasht de stuurlui hier al onmiddellijk komen roepen dat 'ie Duval 2 is.

Klopt, ik kwam naar hier om te antwoorden op de bestaande comments maar ik was dus de eerste :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toegegeven, hij heeft het al een paar keer verprutst hé. Misschien uit geleerd want nu zo pushen zonder fouten te maken was 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid