Ga naar inhoud

BMW F22 2 Reeks Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Definieer "alles".

 

En uiteindelijk bekijk je het gewoon fout. Had ik hier geschreven dat ik bij mijn bestelling de optionele carbon inlegstukken, het optionele alcantara sportstuur, optionele velgen, de optionele sportuitlaat en de optionele sportophanging had gepakt (ge weet wel, zoals een S line ophanging op een awdi, of basically zoals de optielijst van een deftige gespecte A AMG eruit ziet) had niemand daar raar van opgekeken. Hier zitten we echter met een merk-policy waarbij dat soort stukken in accessoire worden verkocht ipv montage af-fabriek en dan is het precies of je koopt de foute auto en moet hem helemaal "customizen" om er toch maar iets aan te hebben.

 

Was nochtans een oprechte vraag, moest je ermee willen gaan tracken zou ik dat verstaan maar als je een BMW "M" koopt verwacht ik eerder dat het er standaard al op zit en niet dat je nadien nog de helft van je auto moet gaan afbreken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was nochtans een oprechte vraag, moest je ermee willen gaan tracken zou ik dat verstaan maar als je een BMW "M" koopt verwacht ik eerder dat het er standaard al op zit en niet dat je nadien nog de helft van je auto moet gaan afbreken :(

 

Zoals ik zei. Spec eens een A45 AMG.

 

Optioneel:

- kuipzetels

- alcantara sportstuur

- sportuitlaat

- AMG ophanging

 

Is uiteindelijk identiek hetzelfde verhaal, alleen breken ze je auto niet af bij de dealer daarvoor :P

 

 

En het is geen pure "M". Daarvoor staan er te veel cijfers in de type aanduiding.

Oja, en die AMG is dan wel een "echte AMG" ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*zucht*

 

Vind je het zelf dan niet zwak dat BMW dat niet aanbiedt vanuit de fabriek? Dat was m'n punt :P

 

En met "M" bedoelde ik idd geen echte M, met hun speciale titels. Bij Audi is dat veel duidelijker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*zucht*

 

Vind je het zelf dan niet zwak dat BMW dat niet aanbiedt vanuit de fabriek? Dat was m'n punt :P

Tja, wat ga je er aan doen? Ik zie geen 2 alternatieven op de markt momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal 1 factor zijn, anderzijds speelt bv. ook mee dat de marge erop wellicht wat groter is + dat je sommigen ertoe aanzet om er ongepland bijna evenveel geld aan uit te geven als aan een (toekomstige) M2. M135i als 'aantrekkelijke deal', maar nadien sommigen toch zin doen krijgen om er x en y aan te veranderen; slimme zet IMO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Definieer "alles".

 

En uiteindelijk bekijk je het gewoon fout. Had ik hier geschreven dat ik bij mijn bestelling de optionele carbon inlegstukken, het optionele alcantara sportstuur, optionele velgen, de optionele sportuitlaat en de optionele sportophanging had gepakt (ge weet wel, zoals een S line ophanging op een awdi, of basically zoals de optielijst van een deftige gespecte A AMG eruit ziet) had niemand daar raar van opgekeken. Hier zitten we echter met een merk-policy waarbij dat soort stukken in accessoire worden verkocht ipv montage af-fabriek en dan is het precies of je koopt de foute auto en moet hem helemaal "customizen" om er toch maar iets aan te hebben.

Is het dan zoals bij mini waar je een auto koopt en alle opties die je bij neemt dubbel betaalt ,bv als je de jcw zetels wil,

Dan heb je voor zoals ik je gaat de wagen halen en hebt een camionette nodig om de brol dat er standaard instaat en er uit gehaald is mee naar huis te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dan zoals bij mini waar je een auto koopt en alle opties die je bij neemt dubbel betaalt ,bv als je de jcw zetels wil,

Dan heb je voor zoals ik je gaat de wagen halen en hebt een camionette nodig om de brol dat er standaard instaat en er uit gehaald is mee naar huis te nemen

 

Ik had dat met de moto maar niets structureel vervangen, was cosmetisch :)

Want ik wilde niet iets kopen waar je nadien idd een andere vering moet insteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal 1 factor zijn, anderzijds speelt bv. ook mee dat de marge erop wellicht wat groter is + dat je sommigen ertoe aanzet om er ongepland bijna evenveel geld aan uit te geven als aan een (toekomstige) M2. M135i als 'aantrekkelijke deal', maar nadien sommigen toch zin doen krijgen om er x en y aan te veranderen; slimme zet IMO.

Dan nog.

Je gaat zelfs met alle M Performance addenda niet aan de prijs geraken van een M2, als je vertrekt van een M135i. Ga er maar vanuit dat de basisprijs van de M2 60K zal zijn ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal het toch ni voor op circuit zijn :P

 

Klopt, de StreetR zal geen circuit zien en staat al veel te hard afgeveerd voor de Belgische wegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Staat er nu een fiets op die 4?

335i, met M-performance uitlaat dacht ik.

Fiets was voor degenen die het te bont maakten met de M's :D

En maar knallen met dat ding op het dak :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid