Ga naar inhoud

BMW F22 2 Reeks Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

En wat is dat met die "diffusor"? Die is blauw, daarrond dan wat zwart, en dan de blauwe bumper? :facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien vergeet hij die te vermelden? Want ze zijn toch voluit gegaan. Ze hebben zelfs rode M Performance calipers, dus exact dezelfde als de oorspronkelijke M Sport calipers, gestoken (op een blauwe wagen)  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien vergeet hij die te vermelden? Want ze zijn toch voluit gegaan. Ze hebben zelfs rode M Performance calipers, dus exact dezelfde als de oorspronkelijke M Sport calipers, gestoken (op een blauwe wagen)  :roll:

 

 

Nee die steken er niet op. En Harris zou een andere ophanging hebben op die kar en er niks over zeggen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die steken er niet op. En Harris zou een andere ophanging hebben op die kar en er niks over zeggen????

ook waar natuurlijk, en ze staan idd niet tussen het lijstje van het 1e artikel zie ik nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er enig verschil in rijgedrag met een 120d?

Toch wel redelijk wat ja ! Ligt veel lager en staat een pak strakker kwa ophanging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders dus dan 1 (sport)hatch vs. 1 coupé vroeger, want dat reed echt identiek.

Identiek? Daar was het andersom, die coupe was meer dan 125kg zwaarder en de hatch reed veel beter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het over 130i vs 135i ... Verschil was erg groot bij doe wagens.

130i was even snel rechtdoor en pakket sneller en meer Fun in de bochten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Is er enig verschil in rijgedrag met een 120d?

 

Toch wel redelijk wat ja ! Ligt veel lager en staat een pak strakker kwa ophanging.

 

Klopt, rijdt ook veel gebalanceerder.

Echt heerlijke kar :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we stoppen met betalende video's te uploaden? :P

Mensen die betaald hebben zullen ze toch wel kijken en de rest kan ze niet zien.

Ik vind het ok, als het niet lukt om te kijken lukt het niet, maar voor diegene die betaald hebben is het leuk om het te delen en erover te discussiëren :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

What Wax-it said ;)

Waar ik wel verbaasd over ben is hoe verschillend de M235i en de M135i zouden zijn. Toen hij het schreef in zijn pistonheads-review dacht ik dat het een staaltje Britse humor was, maar blijkbaar meent hij het.

De Golf moet toch echt wel een competent beestje zijn, als je ziet dat die de M235i objectief gezien verslaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid