Ga naar inhoud

BMW 640d GC versus Range Rover sport SDV6


tuscani

BMW 640d GC --- RR Sport sdv6  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke verkies je?

    • BMW 640d GC
      29
    • Range Rover Sport sdv6
      15


Aanbevolen berichten

goh, jullie begrijpen me verkeerd denk ik. :D

de sport is in mijn ogen mooier dan de gewone RR. sportiever gelijnd, mooiere lichten,....

dus daarmee de keuze voor een sport. een 6GC is dan ook weer een sportief gelijnde wagen, maar met 4 deuren.

 

heb het daarnet ook geschreven, zoek het eerder in de trend van sportief gelijnd en vlot en comfortabel cruisen, zonder een stoplichtsprinter of circuitbeest te hebben.

beetje zoals men A4 misschien? (iets anders qua stijl) Maar een  vlotte wagen ,die iets specialer is qua lijn, zonder te verliezen in functionaliteit.

 

 

Voila tuscani, wij verstaan mekaar!! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrik niet, dat weet ik sowieso...

 

Ik heb al SUV gereden en die was toen superieur aan de RR sport (vorig model) en rij nu iets gelijkaardig aan de 6GC en ik weet dus goed het verschil...

 

Zie maar naar de reactie van ICM die nu ook SUV knalt...

 

Ik ken je niet, maar puur afgaande op wat ik de laatste tijd lees lijk je een bijzonder verwaande kerel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet beide te appreciëren, al zie ik wel liever een echte RR boven de Sport (en al is die laatste voorkeur ook weer kleiner geworden sinds de nieuwe generatie RR/RRS).

 

Hangt er gewoon van af voor wat je het nodig hebt, zo'n 6GC is schitterend maar zou voor mij te onpraktisch zijn als enige auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De range, al zou ik eerder de SDV8 kiezen (is dat niet ong even duur als een mooie 6GC?)

En ik vond de plaats achterin een 6GC tegenvallen en ook kwa looks geen wauw gevoel, een 7 zegt me dan meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het gaat goed in de brillen industrie!!!

 

 

 

:D

:lol:

ik heb nog geen maand de audi. :lol=

 

neen kwam gewoon in mij op, mocht ik nu mogen kiezen (en centen geen rol speelden (maar wel betaalbaar natuurlijk)), vroeg ik me waf welke ik zelf zou nemen.

de 6gc is een mooie stijloefening en de nieuwe RRS had ik dit weekend zien staan op een parking.

ik twijfel zelf nog steeds, welke voorkeur ik ga aanvinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 6GC is de knapste wagen vh moment. Mooi laag en breed.

De RRsport heeft zo'n lelijk afhangend dak zoals de Evoque, en blijft een vierkante bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me onmogelijk voorstellen dat je als autoliefhebber die Range verkiest boven een 6GC.

 

 

 

 

Kan me moeilijk voorstellen dat je als autoliefhebber uberhaupt een BMW kiest :ninja:

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het. Zijn. Twee. Verschillende. Wagens.

Iemand die z'n huis verlaat en zegt: 'ik ga eens kiezen tussen deze twee wagens', heeft duidelijk een slechte behoefteanalyse gedaan bij zichzelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het. Zijn. Twee. Verschillende. Wagens.

Iemand die z'n huis verlaat en zegt: 'ik ga eens kiezen tussen deze twee wagens', heeft duidelijk een slechte behoefteanalyse gedaan bij zichzelf...

 

Eisenpakket:

 

Iets waar de anderen "waaw" over zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als de keuze dan toch moet vallen: 640d

 

Gelet op het budget nodig voor de aankoop van die 640d GC zou ik wel de keuze maken voor de echte Range.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we vitten op de topicopener omdat hij geen bmw gekocht heeft ofzo?

 

 

Waarom moeten 2 keuzes in dezelfde lijn liggen?

Ik kijk naar wat IK mooi vind. Ik heb geen behoefte aan een jeep, mocht dat zo zijn kocht ik een G of oude defender. Hoeveel suv's zien ooit eens een modderpoel in hun leven?

mocht ik racepiloot zijn en de 24u van lemans meedoen kocht ik ook geen 6GC

 

Laat nu gewoon deze 2 wagens voor mij momenteel mooie modellen zijn, en die betaalbaar zijn.

Wat kan mij het schelen dat de ééne een plat geslagen 5 serie is en de andere een flauw afkooksel van een verkrachting tussen een evoque en de RR.

het zijn beide wagens die mij aanspreken qua lijn en die praktisch zijn.

 

ik heb bij mijn huidige keuze ook niet echt een vaste lijn getrokken.

ben de viano gaan bekijken, de allroad, de evoque en die nieuwe lexus.

zijn ook 4 uitéénlopende modellen, maar dat stoort mij niet. ik kijk naar wat ik mooi vind, en waar ik men ding mee kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim, als iemand bij jou binnenkomt en zegt: ik twijfel tussen een zonnebril en een gewone bril, ik vind beide wel mooi.

 

Ga jij dan niet proberen ontdekken wat die klant echt juist zoekt en wilt? Wedden dat je dan op 1 model uitkomt...

 

Same story.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je moeilijk vergelijken hé.

met een rr of bmw geraak je zowel overdag als 's nachts ergens ter plaatse en met een zonnebril niet. :D

maar ik heb idd klanten die bv. twijfelen tussen een zwaar kunststofmontuur en een glasbril (zonder montuur)

Dan kiezen ze gewoon wat ze het mooiste vinden. En is het niet aan mij om te zeggen dat ze thuis eerst eens een analyse moeten maken, welke stijl ze nu eigenlijk willen.

 

het gaat hem over mooi en praktisch, het verschil tussen suv of sedan, mag geen rol spelen in mijn ogen.

ik schreef het al, voor hetzelfde geld kon hier evengoed een Q5; evoque of misschien zelfs een 3GT gestaan hebben.

 

ik kijk naar wat ik mooi vind, waar ik men plan mee kan trekken de komende 5j, en wat ik kan betalen.

het laatste komt eigenlijk als eerste :D, dan zoek ik echt de volledige markt af gaande van suv naar sedan en break. dan komt een schifting wat mooi is, en dan of het bruikbaar is. komt er als eindresultaat dan een sedan tegenover een suv van een ander merk te staan, dat is goed mogelijk, en dat stoort me niet. zo'n koop gebeurd op het emotionele gevoel en de looks spelen daar een grote rol in. niemand koopt een wagen omdat hij hem eigenlijk niet graag ziet, maar 't is bv. wel de zuinigste of de goedkoopste

Link naar reactie
Delen op andere sites

noem me moeilijk, je hebt misschien mensen die heel hun leven trouw zweren aan 1 merk, of die steeds in dezelfde genre shoppen, maar zo ben ik niet. ik smijt alles op 1 hoop zonder onderscheid te maken tussen merk en model en kies gewoon wat mij aanstaat.

van alle wagens die ik al gehad heb, was er geen enkele van hetzelfde merk of model (de mondeo en de allroad gaan wel naar elkaar qua lijn)

 

 

 

maar 't ging hier niet over mij persoonlijk.

't gaat over welke keuze je zou maken tussen 2 wagens. :D

maak gerust van de 640GC een xdrive, dan zijn het beide al 4wd. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

RR sport als gezinswagen staat op nummer 1 voor mij .

De 640d is verre van praktisch als je op reis gaat . 

 

Ik ken de cijfers niet, maar als je bij de Range het nuttige laadvermogen (onder de afdekking) vergelijkt met de kofferruimte van de 6, ga je volgens mij niet veel verschil hebben.

Zo een 6GC heeft een gigantisch grote koffer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid