Ga naar inhoud

Klassiekers: Ford Cosworth, BMW E30 M3 of een Lancia Delta Integrale?


Polygoon

  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat moet jij hebben?

    • BMW E30 M3
      17
    • Lancia Delta Integrale Evo II
      29
    • Ford Sierra Cosworth
      9


Aanbevolen berichten

Deze poll gaat een simpele uitslag geven.

De liefhebbers gaan voor de Lancia.
Diegene met oogkleppen voor de Ford.
Diegene met oogkleppen en die er niks van begrijpen voor de BMW.

:D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze poll gaat een simpele uitslag geven.

De liefhebbers die een goede garage met redelijke uurtarieven kennen gaan voor de Lancia.

Diegene met oogkleppen voor de Ford.

Diegene met een beetje gezond verstand voor de BMW.

:D

Correct!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De e30 ben ik ondertussen toch al beu gezien. De Lancia is prachtig maar gaat meer stilstaan dan rijden. Het enige nadeel aan de Ford is dat het een Ford is maar heb er toch op gestemd. Toch altijd wel iets speciaals gevonden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk, de M3 zegt me niet zoveel hoeweel ik zijn eigenschappen niet wil ontkennen. De Cosworth is afhankelijk van de versie, een gewone RS zegt me niet zoveel de RS500 wel. Zelfde verhaal een beetje bij de Delta Integrale. De 8V en de 16V niet, wel een EVO 1 of een EVO 2.

 

Een Ford heeft echter iets marginaals, de Lancia iets onbetrouwbaars.

 

Doe toch maar de Lancia aangezien de keuze een EVO 2 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze poll gaat een simpele uitslag geven.

De liefhebbers gaan voor de Lancia.

Diegene met oogkleppen voor de Ford.

Diegene met oogkleppen en die er niks van begrijpen voor de BMW.

:D

momenteel wel; al zou ik het wel moeilijker gehad hebben met de escort cos ipv de siera. al zou ik uiteindelijk toch nog voor de lancia gegaan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn die zo slecht?

vanni heeft toch nooit problemen gehad?

en van de M3's (alle modellen) die hier vertoeven zijn er verschillende die continue moeten aangepast worden.

dus volgens dit forum  is de lancia procentueel betrouwbaarder :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn die zo slecht?

vanni heeft toch nooit problemen gehad?

en van de M3's (alle modellen) die hier vertoeven zijn er verschillende die continue moeten aangepast worden.

dus volgens dit forum  is de lancia procentueel betrouwbaarder :D

 

Mjah, elektronica en Italië zijn pas de laatste 5 jaar vriendjes geworden ...

 

De olielekkages zijn ook legendarisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, sinds een delta-eigenaar me ooit zei dat ie er nooit mee reed, want dat gaf iedere keer kosten, wil ik die enkel om naar te kijken... En dan wordt 't wel een heel duur meubel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit da's een moeilijke :D

Deze Cosworth spreekt me minder aan, dus die valt al vrij snel af.

De Integrale, je hoort er zoveel verhalen over dat ik twijfel of ik dat wil.

Ik zou met een dilemma blijven zitten tussen de E30 en de Integrale...

Link naar reactie
Delen op andere sites

EN TOCH......moet ik dit tegenspreken...

 

Dat mag, maar een kennis van me had er ook een. Die werd enkel ingezet voor plezierritten, kerel kon er dan wel serieus mee jagen. Samen nog offroad mee gegaan op de ring (Adenauer Forst door het gras). Indrukwekkende ketel wel. Maar op 60.000km een plas olie onder aangetroffen in zijn garage, daar was hij niet content van. (was een waal met voorliefde voor italiaanse wagens, reed toen een 166 3.0 24v en had ook nog een 2-takt kart met italiaanse roots)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf bij mijn keuze. Delta Integrrrrrraleeeeee (EVO II)  :D Had gistere ne mooie 16V gespot, prijs begon op 3.500 pond. Werd vandaag verkocht voor 5.800 pond ofzoiets :(  Ik vind het een heel begeerlijke auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sierra valt sowieso af. Heb 'm nooit echt kunnen smaken. Technisch wel een tof ding, maar als je naar dit soort auto's kijkt gaat het niet enkel om het rijden, looks zijn dan even belangrijk.

 

 

Ik vind een Integrale (wel een EVO graag, zeker geen 'magere' 8v) begeerlijker, charmanter. Maar de meeste exemplaren op het net krijgen rond de 80k km een revisie, en dat geeft al een indicatie. Ik ben er ook nog nooit eentje tegengekomen die echt hard bereden wordt, waarvoor het ding thans eigenlijk bedacht is.

 

Als ik al een collectie leukrijdende zondagskarren heb, een Integrale. Indien het m'n enige weekendkar zou zijn, E30 M3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid