Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Regen akkoord maar een natte (gladde) beton piste is wel vrij frustrerend vind ik. Pfffff

+1000. Op FKI is het buiten leuk, maar binnen een Russische Roulette

Geplaatst:

Als het enkel voor karting is zal OMP wat goedkoper uitkomen dan Speedwear, hier heb ik al veel gekocht

http://www.rpower.be/

Ik ben ook altijd daar geweest voor m'n (weinige) gerief. Is ook wel vlakbij m'n werk dus makkelijk.

Geplaatst:

ik vind dat juist anders om , op een moment komt er een baan commisaris voor mij rijden omdat die zag dat ik echt aan het sukkelen was buiten , wel binnen kon ik die zogoed als full speed volgen maar eenmaal buiten ik kreeg niet ene bocht deftig genomen , het was voor mij gans dat stuk driften , is wel is leuk maar dikke shit om deftige tijden te rijden

Ja maar ik had het over onze wetrace in de Open [emoji6]

Geplaatst:

Ja maar ik had het over onze wetrace in de Open [emoji6]

Miljaar die bocht aan de cafeteria, dat was meer hoovercraften, en als je dan een kart hebt met hard opgeblazen voorbanden :D

Geplaatst:

het was plezant , maar ofwel had ik een enorme slechte kart, ofwel moet ik mijne tactiek nog bij schaven want op het nat reed ik steeds rechtdoor.

Is normaal. Zodra je iets van input geeft aan zo een kart in het nat (gas of rem) wil dat niet meer draaien. Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe het snel moet, maar oefening baart kunst :D

Geplaatst:

Meestal gaat het bij mij in het natte wat beter dan in het droge, maar dat was afgelopen woensdag niet het geval. Zal wel aan de kart gelegen hebben :P:lol:

De gevechtjes met Mich maakten natuurlijk veel goed :up:

Maar ik amuseer mij telkens enorm in de regen., Hoe frustrerend het ook is dat je soms precies niet vooruit gaat, ik blijf het leuk vinden.

Vond daar precies geen info over op de site.

http://www.fkiracing.behier vind je de klassementen en wat meer info. Ten laatste om 19u30 inschrijven voor de welcome race, ten laatste 20u30 voor de open race.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

was heel plezant Cash... jammer dat ik moest afhaken wegens een fout, maar het was idd een lichtpunt in een sombere koers ;)

Geplaatst:

Wat kost de welcome? En dat is ook voor knoeiers? :D

Geplaatst:

Wat kost de welcome? En dat is ook voor knoeiers? :D

€39. Ja. Kom volgende woensdag maar gewoon mee.

Geplaatst:

http://www.fkiracing.behier vind je de klassementen en wat meer info. Ten laatste om 19u30 inschrijven voor de welcome race, ten laatste 20u30 voor de open race.

Super die site, geeft een heel andere dimensie aan het karten. Mis alleen nog de rondetijden. 

en een verse CSS zou niet misstaan  :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

€39. Ja. Kom volgende woensdag maar gewoon mee.

We zullen dat dan maar eens doen. In de dag salon. Top combo, nog eens goeiedag gaan zeggen bij de GF en dan in de weg komen rijden :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

en een verse CSS zou niet misstaan  :)

Goh ja. Het trekt idd op ni veel esthetisch gezien. Langs de andere kant: het werkt en nog geen uur na de wedstrijd staan alle uitslagen en klassementen online. Werkt wel goed, hun systeem.

Geplaatst:

Amai in de regen/ijs is FKI echt nog wel next-level... :D Serieus aanpassen (had nog nooit in de regen gereden)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

M'n eerste keer FKI, voelde me al snel meer op 't gemak buiten in 't gladde dan binnen. Motortje trok niet bijster goed, maar na al die verslagen van Jokke leek me dat 'gebeurlijk'. Bij de start 3 rondjes +- aan kunnen klampen bij Polygoon, waarbij ie op de rechte lijnen wegreed en ik het buiten een beetje terug dichtreed. Maar van zodra die z'n lijnen vond was 'ie weg en sukkelde ik verder. De eerste die me kwam dubbelen was Mich, top gereden man! Heel de race met iemand op z'n achterbumper. Dan Fille, die hing toen vijfde ongeveer maar werd nog derde, super! Fuel had ik niet herkend maar ook Daann kwam me nog dubbelen. En zo ging dat door, echt wel chronisch gebrek aan vermogen. Gelukkig kon ik me buiten op het nat een beetje amuseren. 5 minuutjes van het eind viel m'n kist echt stil en kreeg ik een verse. Wooooaaaah powerrrrr! 4 secondjes af m'n tijd gepitst :)

Revanche moet er dus echt wel van komen. Vandaag was 6 man van de 17 van AM, best leuk zo!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Voor mij was het ene om rap te vergeten. Een motor die voor gene meter trok. Bij de start trokken de mannen voor mij (Fille stond 1 plaats voor mij) gewoon direct  allemaal weg, na 2 bochten lag ik al een bocht achter ofzo, en ik had er natuurlijk direct een paar in mijn gat hangen, met zo een kart die niet marcheert. Vechten heeft dan ook geen zin, heb nergens zitten knokken en gewoon iedereen doorgelaten die zich liet zien. Aan het tempo dat ze dan van mij wegvlogen was het toch te zien dat het geen zin had van mijn positie te beschermen een half uur lang. Als kers op de taart is Fille me dan in de laatste ronde nog komen dubbelen (en was zijn snelste ronde zomaar eventjes 3 seconden sneller dan mijn snelste ronde ...).

Al goed dat het buiten nat en glad lag, zodat er toch een paar bochten waren waar het vermogen geen rol speelde, want anders was het helemaal een ramp.

Zaterdag net hetzelfde meegemaakt in een endurance. 2 keer op 1 week is genoeg geweest. Hopelijk volgende week meer chance.

Geplaatst:

Ik ga morgen stijf zijn en op sommige plekken blauw. Maar het was plezant!

Note to self: handschoenen meenemen als het buiten vriest en de helft van het circuit buiten is. Die race had toch geen 5 minuten langer moeten duren.

Geplaatst:

Was leuk vandaag, en redelijk wat volk van AM! Tof!

Parcours lag me vandaag super, had een goeie kart, al vreesde ik dat met deze lage temperaturen er veel onderstuur zou zijn. Niet dus :)

Als p7 gekwalificeerd, Fuel net achter me op p8 en Daan p11 ofzo. Mich stond op p2 of,p3 denk ik bij de qualif.

Vrij snel kunnen opschuiven naar p6 en door een foutje voor me dan doorgeschoven na P5.

Kon de hele tijd vrij dicht blijven volgen achter p3 en p4, handig bij het dubbelen! :D

In de laatste 10 minuten komen p3 en p4 dan in contact tijdens het dubbelen en heb dan men kart gewoon binnenkant gesmeten en p3 kunnen pakken.

Moest het enkel nog een 5 minuten zien vol te houden, maar ik kon het gat nog groter maken op de achtervolgers en heb er dan in de slotminuten ook nog de snelste ronde van de race kunnen uithalen.

Uiteindelijk op een seconde of 7 van mich (p1) gefinisht.

Knappe race van iedereen en er werd heel sportief gereden, was leuk!

Enkel een blauwe linkerknie van tegen die stuurkolom gvd..

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Leuk om jullie daar te kunnen ver-Welcome-n ;) ... voor herhaling vatbaar hopelijk! Knap gereden mannen!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Twee blauwe plekken zijn al een feit :lol:

Ik heb niks, maar goed, was niet echt een wild ride in die trage kart.

Geplaatst:

K08: Daann

K06: Polygoon

K02: Lotuzzz

d1079bc239cdb259a122cc3cf297d2b2.jpg

Mijn allereerste ronde met die nieuwe kart was 63.35, wuuuut [emoji38]

Geplaatst:

Ja die karts bepalen daar meermaals je klassement in vrij extreme mate :)

Daann reed vrij stabiel, mooi. Maar paar domme foutjes of te lang oponthoud ? Leek me potentie te hebben wat hoger te eindigen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid