Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik niks maar ik heb ingebouwde protectie. Nochtans ook enkele keren in de kant gehangen.

10feb ga ik opnieuw, Krokusvakantie dus m'n supportertje komt dan mee.

Geplaatst:

Tis allemaal niet nodig tot het krak zegt natuurlijk. (Tenzij je Kris Cools bent)

Soit ik garandeer 100% slaagkansen als je zonder ribbeschermer blijft rijden op FKI . Vroeg of laat......

Geplaatst:

heb

heb jij gereden woensdag , had verwacht door ijzel en koude dat het niet zou door gegaan hebben, waarde dan niet bevrozen na een half u ?

Het viel mee. Ik had enkel geen handschoenen dus het gevoel in mn handen was wel grotendeels weg het eerste kwartier-halfuur na de race :D

Geplaatst:

Tis allemaal niet nodig tot het krak zegt natuurlijk. (Tenzij je Kris Cools bent)

Soit ik garandeer 100% slaagkansen als je zonder ribbeschermer blijft rijden op FKI . Vroeg of laat......

Zo is het maar net.

Ik heb al 2 keer mijn ribben pijn gedaan MET ribbeschermer zelfs ...

Geplaatst:

heb

heb jij gereden woensdag , had verwacht door ijzel en koude dat het niet zou door gegaan hebben, waarde dan niet bevrozen na een half u ?

Ze rijden daar ALTIJD, zelfs al ligt er 20cm sneeuw.

Geplaatst:

Kga paar weken passen met karten nu, eerst die rib beetje laten genezen.. :)

Rib genezen? Paar weken? Bij mij was dat telkens meer dan 2 maand.

Geplaatst:

Altijd op woensdag he? Dan ga ik eens afkomen binnenkort als er nog wat volk van hier gaat. 

Is toch mijn vrije dag :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Altijd op woensdag he? Dan ga ik eens afkomen binnenkort als er nog wat volk van hier gaat. 

Er zit daar elke week sowieso volk van hier :)

Geplaatst:

De ene race dat ik niet mee rij door ziekte en dan zit het daar vol met gekend volk :)  Al een geluk dat ik nog effe kwam kijken, zo toch nog goeiendag kunnen zeggen ;)

Mich weet jij wat er met de weging van het gewicht gebeurd is? Nadat ze iedereen gewogen hadden en terug binnenkwamen vroeg ik of iedereen aan de 80 kg zat 'neen' was het antwoord. Ik had dus verwacht dat er wat wijzigingen gingen te zien zijn in het uiteindelijke resultaat, maar niet dus.

Geplaatst:

De ene race dat ik niet mee rij door ziekte en dan zit het daar vol met gekend volk :)  

Al dat gekend volk rijdt met de krabbers mee he, die zitten niet in "uw" race :)

Geplaatst:

Er zit daar elke week sowieso volk van hier :)

Fijner als we met een deel gaan imho :D I'm not the most social person in the world! 

Geplaatst:

Rib genezen? Paar weken? Bij mij was dat telkens meer dan 2 maand.

Ik hoop dat het wa hersteld is binnen een maand ofzo.

Geplaatst:

Ik heb al heel mijn leven zonder ribbeschermer gereden ;) indoor en outdoor. Nooit last gehad :)

Geplaatst:

Mijn laatste rib kwetsuur is zonder enig ongeluk gebeurd. Gewoon van met een tweetakt met te breed zitje te rijden MET ribbeschermer. Begin November en de pijn is er nog altijd.

Mijn gebroken rib was in mijn derde race FKI, het was gevrorenen en de kerel voor mij knalt daar op de ingang van de poort, ik op hem en nog iemand anders op mij. Mijn stuur was letterlijk 90 graden geplooid . Zonder goede ribbeschermer .....maar wel met zo een jasje.

Zonder enige protectie had dat er slecht uitgezien.

Geplaatst:

Ik heb al heel mijn leven zonder ribbeschermer gereden ;) indoor en outdoor. Nooit last gehad :)

Den ene mens heeft al wat meer marge rond zijn ribben dan de andere he :D

Geplaatst:

Morgen veel kans op regen. 'k Ga mezelf moeten weerhouden van af te komen! 

Geplaatst:

Het was weer dik in orde :) goed geamuseerd ondanks een dom foutje in race 1 en iets te afwachtend in race 2

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Nieuw circuit in Herselt is plezant. Wel veel volgas :P

34.70

Geplaatst:

Nieuw circuit in Herselt is plezant. Wel veel volgas :P

34.70

Ha, eindelijk :D

Geplaatst:

Zal nog eens op mijn zwart beest moeten gaan rijden.

Gisteren op FKI massa volk waardoor het twee keer teamraces waren. En het was weer zeer nat.

Wreed geamuseerd ! Ook een AM lid of 5-6 aanwezig weer. 

Ze gaven geen regen, dus den deze in de eerste race met een gewoon racepakje aan (te koud voor de klassieke t shirt), na 10 minuten gietende regen, dat bij een temperatuur van 5 graden en na 45 minuten zag ik blauwer dan blauw.

Gelukkig had ik nog een regenpak en reservekledij mee in mijn sportzak (heb altijd reservesetje standaard in de zak zitten). Me omgekleed en afgedroogd maar in race 2 nooit meer warm gekregen, miljaar.

Het amusement op dit superleuke circuit was gelukkig top !

Geplaatst:

Dringende oproep! Zo van die opstrijklogo's voor op raceoverall's, heeft iemand dat liggen? Liefst van BMW of Porsche ofzo, 't is voor m'n zoontje z'n carnaval morgen. Thx

Geplaatst:

Er is maar 1 plaats waar ze dat snel en goed kunnen doen en het is bij u achter de hoek: speedwear. Bel eerst wel om af te spreken, dan maken ze een (gaatje) om dat snel te doen. Ter plaatse hebben ze soms geen tijd. (begrijpelijk)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid