Bocky 8 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Kent er iemand de karting van Aalst ? (Moorsel) Zoals gezegt hierboven maar ook een zeer ongelijke grond. Veel schokken enzo dus... Ook hangt er veel vanaf welke kart je hebt. Vorige keer zat er tussen 2 heats van me een seconde of 1 a 2 verschil op rondetijden van +- 30 sec... Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Misschien dat ik morgenavond even tot in Machelen ga. Wil deze winter wel wat karten om bezig te blijven. Machelen. Mijn ex-thuishaven. Zat daar een anderhalf jaar lang quasi elke zondag. Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Machelen. Mijn ex-thuishaven. Zat daar een anderhalf jaar lang quasi elke zondag. is dat trouwens ook nog altijd met betonplaten daar? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Ik denk het wel ja.... straks eens tot daar, tegen een uur of 8 (20u voor de kommaneukers) Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 U komma staat nochtans juist. Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 is dat trouwens ook nog altijd met betonplaten daar? Ik denk het wel ja. Ondertussen ook al meer dan een jaar geleden dat ik er nog geweest ben. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Zal het seffens weten. Ik herinner me vooral dat het daar enorm vermoeiend is .... Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Vroeger was aalst plezant, tot ze het circuit quasi de helft verkleind hebben. Betonplaten lagen toen al ongelijk. Niet fijn in lange snelle bochten met licht overstuur. Machelen heb ik nog maar 1x gedaan en viel zeker niet tegen. (Recreatief karter, 3x per jaar tegenwoordig) Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Zal het seffens weten. Ik herinner me vooral dat het daar enorm vermoeiend is .... Zo, met Ken gereden. Viel het wat mee? Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Vroeger was aalst plezant, tot ze het circuit quasi de helft verkleind hebben. Betonplaten lagen toen al ongelijk. Niet fijn in lange snelle bochten met licht overstuur. Machelen heb ik nog maar 1x gedaan en viel zeker niet tegen. (Recreatief karter, 3x per jaar tegenwoordig) aalst moet je dan ook zien als een funkarting. niet voor al die profs hier. voor de normale mens die eens gaat karten is dat goed. als er nog eens een meeting is moeten we anders eens naar daar gaan? Quote
GTX 4.954 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Ik ook Lap dat lees ik nu pas Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Zal het seffens weten. Ik herinner me vooral dat het daar enorm vermoeiend is .... Ik was nog fameus aan het twijfelen maar kon er toch niet geraken. Hoe was het? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Ik zat op QOTSA gisteren Zie nu dat de layout in Herselt weer volledig veranderd is, heb het nog nooit op die manier geweten. Benieuwd! Heel misschien ga ik vanavond al. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Ik zat op QOTSA gisteren Zie nu dat de layout in Herselt weer volledig veranderd is, heb het nog nooit op die manier geweten. Benieuwd! Heel misschien ga ik vanavond al. Aan je foto te zien stond je niet zo heel ver van me... Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Aan je foto te zien stond je niet zo heel ver van me... Vlak voor de rechtse toog Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Ik ook. Just op't hoekske. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Ik ook. Just op't hoekske. Kan niet, daar stond ik. Allei gast! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Kan niet, daar stond ik. Allei gast! Er stonden wel een paar #ZZD-gevalletjes, dus mogelijks hield dat m'n aandacht wat van jou... Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Zo, met Ken gereden. Viel het wat mee? Welke Ken. Ik heb eerst met een K. Noteboom (motorijder) gereden en daarna met een K. Tulpinck (local) Tussen de twee K. lag er een rondetijd verschil van 0.5 sec (op 30sec), ook bij de twee K. Heb gisteren meer bijgeleerd dan ooit, de eerste keer dat er iemand me eindelijk een aantal kart kneepjes heeft geleerd en dat merk je direct. Machelen is (als onervaren karter) leuk omdat: - Je krijgt een categorie toegewezen, je kan dus je tijden ook vergelijken met mensen uit dezelfde 'gewichtsklasse' - Die betonplaten zijn nogal glad dus perfect om grip te leren zoeken - Karts lijken allemaal nogal gelijkwaardig (wat niet van elke karting kan gezegd worden). - Er mensen rondlopen die u echt willen helpen (leren), sympathieke ontvangst. - Totaal andere rijstijl dan bv Herselt. Machelen is niet leuk omdat: - ze er regelmatig mest hebben door de multiculturele samenleving (om het mooi uit te drukken) - je de stoelen van de kart niet kan verplaatsen. Machelen op woensdag is te ontdekken: - Elke woensdag is er een open race op een grotere piste (binnen en buiten, ook bij sneeuw en regen) - Op die races zijn er andere karts - Je rijdt de races met lood (maw gewicht wordt gelijk getrokken). - Vrije inschrijving Ik ga er regelmatig terug gaan. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 De Noteboom is een collega van me. Houdt ook wel van alles van naar benzine ruikt. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Toffe pee ! Leuk gevecht gereden met zijne maat die mee was kerel was toen (nog) sneller maar door de race ervaring hem kunnen terugpakken (uitgeremd en kleine tik) en daarna geblokkeerd ondanks zeven pogingen om mij nog nen hernia extra te geven. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Inderdaad. Ken 'm nu toch al enkele jaren. Laatste kartrace met 't werk (1,5u in ploegen van 2) hebben we 'm kunnen pakken omdat hij z'n helm niet had vastgemaakt, en door de baantisten twintig seconden aan de kant werd gehouden. Hij was er niet blij mee. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 - je de stoelen van de kart niet kan verplaatsen. Pfff da's al bijna een no-go voor mij, zoiets... Tenzij je het stuur kan verplaatsen. Pedalen traploos verstelbaar of met van die omklikdingen? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 - Die betonplaten zijn nogal glad dus perfect om grip te leren zoeken - Er mensen rondlopen die u echt willen helpen (leren), sympathieke ontvangst. - Totaal andere rijstijl dan bv Herselt. De reden waarom iedereen Inkart verafschuwt is hier dan een pluspunt ofwat Die hoofdmarshall/mecano van Herselt gaf me toch ook regelmatig feedback. Niet perse over rijlijnen maar vooral over hoe te dealen met tragere rijders, hoe het duel aangaan met iemand die je eigenlijk niet kent (vertrouw je erop dat die fait zal zijn en ruimte geven of niet). Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Ik hou van die betonplaten eigenlijk sorry Pedalen: kan je niet antwoorden ben er gewoon in gestapt en gereden ben iets minder pro als die ander mannen hier. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.