Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga om te leren he. Met mijn kartkunde kan dat zelfs op een grasmachine bij wijze van spreken.

Klopt, leren kan je overal :)

Geplaatst:

Of is dat als ge bij het tijdenbord passeert? :lol:

Kijk ik niet op en die dingen hebben laptimers :)

Geplaatst:

Antwerp karting gewoon de huurkarts. Geen idee wat dat is....

ahzo... Zelfde karts als de gemiddelde indoor dan. AK is wel een tof circuitje, afwisseling van het indoor rijden :)

Geplaatst:

Antwerp karting gewoon de huurkarts. Geen idee wat dat is....

grasmachines dus hoop daj tenminste een GK4 krijgt :)

sodiGT.jpg

1017546_494184463993322_1323969560_n.jpg

Geplaatst:

Ge kunt Lynn de groeten doen als ze er is :)

1006270_10151740996468398_1300588841_n.j

Geplaatst:

Vanavond naar Herselt met wat vrienden......

Geplaatst:

1e woensdag van de maand is 3 heats voor de prijs van 2 :D

Geplaatst:

We gaan dan ook voor 3 heats ;), vrees wel dat ik in melaatse toestand ga zijn, had al lang een sessie outdoorkarting (Antwerpkart) geboekt met Verdonck voor de namiddag. 

Geplaatst:

Als ge op antwerp kart de sodi's niet hebt, dan zijt ge gejost. En dan heb ik zelfs geen idee hoe 't zit met de verschillen op de sodi's :)

Geplaatst:

Als ge op antwerp kart de sodi's niet hebt, dan zijt ge gejost. En dan heb ik zelfs geen idee hoe 't zit met de verschillen op de sodi's :)

Als het met Nico is gaan ze misschien wel iets snellers geven hoor, ge kunt daar met een schakel ook rijden hé :D (als je het kan)

Geplaatst:

Volledig volzet vanavond. 

Dan maar naar Groot Bijgaarden daar was nog plaats (nog nooit geweest)

Geplaatst:

Ja ik denk dat je die eerste woensdagen van de maand best tijdig reserveert.

Geplaatst:

Is daar pokkeduur, anders was ik eens afgekomen want passeer er toch :(

Geplaatst:

Als het met Nico is gaan ze misschien wel iets snellers geven hoor, ge kunt daar met een schakel ook rijden hé :D (als je het kan)

Met de schakel op 't circuit in Antwerpen?  :lol:

Dan ga je ongeveer even snel zijn met 'n briggs, denk 'k.

Geplaatst:

Met de schakel op 't circuit in Antwerpen?  :lol:

Dan ga je ongeveer even snel zijn met 'n briggs, denk 'k.

Bwa, wij hebben in poperinge ook nog gereden met een ICA. Toen er één overkop ging en de uitbater bijna een hartaanval kreeg was het wel voorbij :D

1175388_524131120998656_2026512864_n.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ze hebben ooit ook eens 2-takts laten rijden op jpr. Toen er eentje bijna door de muur zat, zijn ze daar ook mee gestopt.

Ge moet al redelijk suicidaal zijn om dat gewoon al te proberen.  :wacko:

Geplaatst:

Ze hebben ooit ook eens 2-takts laten rijden op jpr. Toen er eentje bijna door de muur zat, zijn ze daar ook mee gestopt.

Ge moet al redelijk suicidaal zijn om dat gewoon al te proberen.  :wacko:

't is idd levensgevaarlijk maar gaat wel hoor, vooraan gewoon groter tandwiel steken maar 1 foutje en je achteras is krom hé :)

Het is 10 jaar geleden en denk dat er toen nog beton lag, thv de cafetaria lag een snelle linkse en daar heeft hij de kant mee gehad en gewoon de lucht ingevlogen tegen de muur. Staat op film maar nooit online gezet. Kerel had niets maar de uitbater werd lijkbleek :) Ik maar zeggen da karting veilig was en m'n moeder was toen net eens komen kijken :facepalm:

Geplaatst:

Dat was toen het indoor circuit van Poperinge? Want 10 jaar geleden lag er daar ook een outdoor-piste, hé. :)

Het is in ieder geval wel een leuk circuit. (zeker met de 270cc alpha's)

Geplaatst:

Dat was toen het indoor circuit van Poperinge? Want 10 jaar geleden lag er daar ook een outdoor-piste, hé. :)

Het is in ieder geval wel een leuk circuit. (zeker met de 270cc alpha's)

Ja was indoor, die foto hierboven is met de schakel op Antwerp Karting :)

Outdoor piste is niet lang open geweest en wij mochten er niet rijden (lawaai)

Geplaatst:

Regen, slicks, buitenkart...... Just nen beginneling :) drift ervaring kwam al eens van pas :) wel mijn armen in kramp geschoten vrees dat ik vanavond na 1 stint zal moeten opgeven

Geplaatst:

Regen, slicks, buitenkart...... Just nen beginneling :) drift ervaring kwam al eens van pas :) wel mijn armen in kramp geschoten vrees dat ik vanavond na 1 stint zal moeten opgeven

Bleiter!   :D

Geplaatst:

Mooi zo, met wat heb je gereden? :)

Geplaatst:

Sodi RX7 oid?

@ dragonfly & whispy: er wordt nog steeds met zwaar geweld in poperinge gereden hoor. Meeste donderdagavonden wordt er nog gereden, waaronder dikwijls een Swissauto VT250 en een Vampire R. 2takts wel niet meer toegelaten uiteraard

Geplaatst:

Vandaag 3 sessies gaan rijden op Inkart. Beste was een 27.154. Me is happy na maanden stilgelegen te hebben :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid