Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben normaal ook aanwezig op 1ste woensdag van November in Herselt 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Woensdag 4/11 is de eerste van de maand, ik zak dan graag eens af naar Herselt. Heb er nog nooit gereden en wil dus eens op verkenning gaan :)

Nog gegadigden voor die (voordelige) datum?

Als ik kan ben ik er!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb soms het gevoel dat ik teveel met het mes tussen de tanden rij. De kartjes in JPR hielpen daar niet echt bij.

Als ge met die spellen proper wilde rijden (lees: niet schuiven op voor- of achteras) dan kon dat maar op 1 plaats: in de pits tijdens de pilootwissel :D

Geplaatst:

Het zit em gewoon in de kleine dingen. @@Lotuzzz legt me twee bochten uit en m'n PR gaat van 52.3 naar 51.7.

Geplaatst:

ah ik dacht 10.

Soit, 15 lijkt me toch een minimum.

Denk jij elke keer met 30 te zijn?

Geplaatst:

Denk jij elke keer met 30 te zijn?

Ik ben meestal alleen. Jij niet? :D

Geplaatst:

Het zit em gewoon in de kleine dingen. @@Lotuzzz legt me twee bochten uit en m'n PR gaat van 52.3 naar 51.7.

't Zou maar erg zijn.

Geplaatst:

Heb jij het huidige Herselt al eens gereden @@Polygoon ?

Nog nooit in Herselt geweest maar da verandert daar vrij veel dacht ik.

Geplaatst:

't Is alleszins heel bochtig, weinig rechtse stukken en kleiner dan JPR. De karts zouden er wel wijs zijn, heb ik gisteren gehoord. Ik ga daar sowieso belachelijk traag zijn :D Maar ben benieuwd.

Geplaatst:

't Is alleszins heel bochtig, weinig rechtse stukken en kleiner dan JPR. De karts zouden er wel wijs zijn, heb ik gisteren gehoord. Ik ga daar sowieso belachelijk traag zijn :D Maar ben benieuwd.

Wel dat vind ik nu fout. Het is een kleine oppervlakte maar de rechte lijn met zijn aanloop is net wel vrij lang (bocht en vanaf dan de smalle muur voor de helft en de hele lengte van de hal, dat is toch echt veel?)  Ben er gaan sparren met een goed karter en ik moest telkens in de technische zone terug naar zijn bumper gaan, telkens liep hij van me weg op het rechte stuk. 

Geplaatst:

Wel dat vind ik nu fout. Het is een kleine oppervlakte maar de rechte lijn met zijn aanloop is net wel vrij lang (bocht en vanaf dan de smalle muur voor de helft en de hele lengte van de hal, dat is toch echt veel?)  Ben er gaan sparren met een goed karter en ik moest telkens in de technische zone terug naar zijn bumper gaan, telkens liep hij van me weg op het rechte stuk. 

Afgezien van de ene rechte lijn is het toch heel bochtig als ik de layout op hun website bekijk? Ben er nog nooit geweest Jokke, dus moet het alleszins eerst aanvoelen :)

Geplaatst:

Wel dat vind ik nu fout. Het is een kleine oppervlakte maar de rechte lijn met zijn aanloop is net wel vrij lang (bocht en vanaf dan de smalle muur voor de helft en de hele lengte van de hal, dat is toch echt veel?) Ben er gaan sparren met een goed karter en ik moest telkens in de technische zone terug naar zijn bumper gaan, telkens liep hij van me weg op het rechte stuk.

Op JPR alleszins meer rustpunten (= x seconden volgas zonder veel te sturen) en meer hoge toerentallen hoor.

Geplaatst:

Buh, note to self: niet te veel eten op voorhand :D 

Wanneer zouden jullie willen reserveren? 

Geplaatst:

Afgezien van de ene rechte lijn is het toch heel bochtig als ik de layout op hun website bekijk? Ben er nog nooit geweest Jokke, dus moet het alleszins eerst aanvoelen :)

De huidige lay-out in Herselt is toch vrij technisch hoor ;)

Idd, je hebt de lange rechte lijn, maar dan komt het technische deel

Leuk parcours !

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wel ja tov een ok rijder moet daar dan telkens alle bijzetten. Akkoord dat JPR toch meer verschillende lijnen mogelijk zijn zonder daarom veel trager te zijn? Denk oa aan de lange linkse bocht voor die triple chicane

Geplaatst:

Als er zo nog eens over de middag gaan karten, geef eens een seintje.

Geplaatst:

@@wabe straks eens naar BSK tegen 18h? :)

Sorry @@ir_fuel...was namiddag niet in de garage...

Maar ik ben wel van plan de vrijdag of zaterdag te gaan..

Geplaatst:

Heb door gisteren toch zin gekregen om eens vaker te gaan karten! 

Jammer genoeg zie ik net dat 4/11 samenvalt met mijn lascursus. 

Ik ga het topic hier toch verder in de gaten houden vanaf nu :D

Geplaatst:

Sorry @@ir_fuel...was namiddag niet in de garage...

Maar ik ben wel van plan de vrijdag of zaterdag te gaan..

Vrijdag kan ik niet. Zit gij hier zaterdag ook in de streek? zot :)

Geplaatst:

Ferm goesting veel te weinig gekart laatste weken (1x per week) zondagavond kan ik ....

Geplaatst:

Vrijdag kan ik niet. Zit gij hier zaterdag ook in de streek? zot :)

Moet zaterdag avond in de geburen zijn. Dacht effe vroeger te gaan en een toerke te doen op de karts

Nu dat ik me niet kan uitleven met de m4, doet dat kwartiertje wel eens goed.

Geplaatst:

Buh, note to self: niet te veel eten op voorhand :D

Wanneer zouden jullie willen reserveren? 

Zoals Daann al zei, rond 20:00u of mss zelfs wat later. Meestal eet ik zelf pas tussen 19:00 en 19:30u dus :)

Geplaatst:

Zoals Daann al zei, rond 20:00u of mss zelfs wat later. Meestal eet ik zelf pas tussen 19:00 en 19:30u dus :)

Dat bedoelde ik niet, tegen wanneer zou ik moeten bevestigen?

Geplaatst:

Dat bedoelde ik niet, tegen wanneer zou ik moeten bevestigen?

Ha, op die fiets. Ik zal ergens in de volgende week eens bellen om te horen / reserveren, dus tegen dan. Kan er nu moeilijk zelf een datum op plakken, maar bv. volgende week woensdag ofzo?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid