Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mij 'n M3, buitenkleur aegean blue, binnenin ecru. Als 't nog mogelijk is om poplar wood te krijgen, dan graag dat. Anders carbon interieurlijsten.

Ik wou dat je dit kocht, zo kon ik dit eens irl aanschouwen...:inlove:
Geplaatst:

BMW maakt gewoon niet zo'n super handbakken.

En zeker in een M verneukt dat heel de ervaring imo, veel te stroef.

En de M DKG is gewoon super. Sneller, zuiniger en past veel beter bij de auto.

Welk merk heeft wel goeie handgeschakelde bakken? Gewoon open vraag hoor. 

Geplaatst:

Welk merk heeft wel goeie handgeschakelde bakken? Gewoon open vraag hoor.

Veel Japanners.
Geplaatst:

awel ... ik merk het niet... serieus... diegene dat dat hoort ...bravo.

Onderschat me niet! :-)

Je woont wat ver om het op een rapke eens in het echt te beoordelen. Bij gebrek daaraan vorm ik mijn mening op basis van het geluid dat hier uit de boxen komt en ik besef daarbij dat het zelden 100% authentiek is.

Begrijp me niet verkeerd, het klinkt zeker goed, maar ik hoor iets fake. Misschien ben ik de enige maar ik hoor bij de filmpjes vanuit het interieur een zelfde toon/geluid als bij de F10 M5, ook al is dat een V8.

Ook dat anti-lag geluid kan mij niet bekoren, al zal het veel helpen voor een goede gasrespons. Nog zoiets dat ik graag in het echt eens zou ondervinden. Op die driftfilmpjes hoor ik echt die fractie die nodig is om druk op te bouwen. Je hoort het telkens, de eerste fractie als het gas er terug op gaat. Maar mogelijks voel je dat niet

Het is niet dat ik er over zou vallen, maar bij een ///M mag het van mij puurder zijn. 

(op vlak van geluid ben ik een moeilijk geval)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Veel Japanners.

Veel Japanners.

Nog andere? (bak in Type R schakelt zalig. klak-klak. Kort, soepel en met veel gevoel, duidelijke vergrendelingen)

Geplaatst:

Ford doet dat ook niet slecht in hun Fiesta ST imo.

Maar idd, doorgaans de japanners.

Geplaatst:

Hier zie ik toch redelijk veel A5 in

Wel dat heb ik van in het begin ook gezegt spel is nog niet op de markt of het is al een achterhaald model ,Audi vond deze lijn zeven terug al uit
Geplaatst:

Wel dat heb ik van in het begin ook gezegt spel is nog niet op de markt of het is al een achterhaald model ,Audi vond deze lijn zeven terug al uit

tjah :D :D :D

Geplaatst:

De handbak in de M235i is anders zeer aangenaam in gebruik.

Geplaatst:
Geplaatst:

M3 kopen :inlove:

Houtinleg erin :fp:

Ja, dat is zo denderend :fp: dat BMW het zélf deed (op de E36 M3 berline), en je kon niet anders kiezen zelfs. Elk zijn stijl, lijkt me? Jij jouw M3 met interieurlijsten in stof van skateschoenen, ik houtinleg. B)

Geplaatst:

Ik vind houtinleg echt iets voor bejaarden met een 5 of een 7 ofzo. Zeker als dat van dat bleek/fel hout is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik mag dat, dus: ik rijd al '5, ben nog niet bejaard maar gezien ik statutair ambtenaar ben mogen we aannemen dat mijn levensritme ongeveer op dat van een bejaarde ligt. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Donker hout kan nog wel mooi zijn bij een bruin lederen interieur. Pianolak is mooier maar is duur en wordt snel vuil en is uiteindelijk ook maar gewoon zwart. Aluminium vind ik maar niks. Alcantara en carbon vind ik misplaatst in een comfortabele wagen. Veel blijft er dan niet over.

Geplaatst:

Carbon :inlove: zeker als het mooi geweven is, laklaagje erover en dan hoogglansgepolierd :inlove:

Ir_fuel, ik zag vandaag een '2 met BMW Performance stuur en interieurlijsten en pookknop: knap, vind ik, maar dat carbon is imitatiecarbon?

Geplaatst:

Carbon :inlove: zeker als het mooi geweven is, laklaagje erover en dan hoogglansgepolierd :inlove:

Ir_fuel, ik zag vandaag een '2 met BMW Performance stuur en interieurlijsten en pookknop: knap, vind ik, maar dat carbon is imitatiecarbon?

Nein.

Dat carbon is echt.

Geplaatst:

Tenzij het geperste plastiek is met ribbelkes in :P , maar het voelt iig zoals carbon, en het ziet er ook zo uit.

Geplaatst:

Awel, het deed me inderdaad aan geperste plastic met ribbelkes in denken. :oops:

Geplaatst:

Effectief carbon, zonder blanke laag :)

Dacht ook eerst dat het gewoon een wrap was :D

Geplaatst:

Dat zegt imo veel over het kunststof ☺

Geplaatst:

Of over de carbon kennis van @@gTa

misschien moet hij het toch maar bij hout houden :D

Geplaatst:

Donker hout kan nog wel mooi zijn bij een bruin lederen interieur. Pianolak is mooier maar is duur en wordt snel vuil en is uiteindelijk ook maar gewoon zwart. Aluminium vind ik maar niks. Alcantara en carbon vind ik misplaatst in een comfortabele wagen. Veel blijft er dan niet over.

Wij hadden destijds hout icm met beige leder in onze M3 cabrio. Ik vond die beige kleur niet echt knap. Het was precies een bleke huidskleur. En dat hout vond ik ook maar niks. Tja, het was de keuze van mijn vrouw. Zij vond het wel knap.

Bij de nieuwe zou ik voor de carbon sierlijsten gaan. De kleuren die ik zou kiezen kan ik niet zeggen, want van alle mogelijkheden is er geen enkele combinatie waarvan ik echt overtuigd ben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid