Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vond de combo toen OK, maar alle bestanddelen ervan waren op zich inderdaad maar zo-zo. De ledertint was erg flets (op de nieuwe M3 is dat ook, vind ik). En het hout dat je toen op de M3 kon krijgen (exclusief daarop) was ook wat vreemd. Maar de combinatie an sich vond ik wel knap, zeker met de buitenkleur erbij. Alleszins beter dan whatever buitenkleur met zwart interieur, vind ik persoonlijk.

Geplaatst:

Idd, de combinatie klopte wel. Het was een eerder klassieke configuratie, maar dat maakte de auto wel heel stijlvol. Zeker als cabrio was dat zeker geslaagd.

Sinds ik al meerdere malen een beige interieur heb, kan ik mij nog moeilijk verzoenen met een zwart interieur. Enkel in mijn Porsche vind ik zwart wel knap. 

Geplaatst:

persoonlijk vindt ik mijn combinatie wel geslaagd... ik was het ook beu van een zwart interieur. Elke keer ik de m4 nu zie... in love..

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hout in een M3/M4 owjee en dan nog rijden met lederen handschoentjes aan ook zeker ?

De wereld is naar de kloten zeg ik u, enfin regio Termont toch al .....

Sorry GTA xxx

Geplaatst:

persoonlijk vindt ik mijn combinatie wel geslaagd... ik was het ook beu van een zwart interieur. Elke keer ik de m4 nu zie... in love..

Het is wel ferm maar ik heb ook ooit zo'n licht interieur gehad en op den duur wou ik terug een zwart...

Geplaatst:

Hout in een M3/M4 owjee en dan nog rijden met lederen handschoentjes aan ook zeker ?

De wereld is naar de kloten zeg ik u, enfin regio Termont toch al .....

Sorry GTA xxx

Het toffe is dat je daar voorwaar ook een plausibel argument voor hebt, voor je "hout in een M3 o jee de wereld is naar de kloten" brainfart? :lol:  Want dat is niks anders dan b.v. een groene exterieurkleur verschilt van een blauwe. Die houten interieurlijsten zijn zuiver deco, net zoals de carbon interieurlijsten, de plastic interieurlijsten, de metalen interieurlijsten, enz. Dat weegt niks minder of meer dan alle andere. Het ziet er alleen anders uit. Dus: deco. Extra mogelijkheden om een auto naar persoonlijke smaak aan te kleden. Zoals een zilveren koetswerkkleur, of zwart, of blauw. Newsflash: smaak is persoonlijk.

Ik vind matte lakken ook erg lelijk. Of fake alu inleg, want ik heb lak aan namaak of imitatie-materialen. Maar ik catalogeer de gebeurtenisjes waarbij mensen dingen die ik niet mooi vind wél kopen, niet als "de wereld is om zeep o jee", en al helemaal niet met wat bijkomende schertsende zinnetjes. Het helpt je over je verzuring heen als je je wat minder opjaagt in anderen, en anderen gewoon hun ding laat doen, Jokke xxx  Mensen verschillen, smaken verschillen. That's all.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Het is wel ferm maar ik heb ook ooit zo'n licht interieur gehad en op den duur wou ik terug een zwart...

Het duurt toch wel efkens eer zo'n lichte kleur echt niet meer helemaal "als nieuw" te kuisen is, ondervind ik. Tenzij ge nooit kuist natuurlijk. Met kleine koters op de achterbank zou ik dat nu ook niet kiezen...

Geplaatst:

Mijn Oyster is na 120k km nog steeds perfect. Ik heb wel het gladdere nappa leder.

Geplaatst:

Het toffe is dat je daar voorwaar ook een plausibel argument voor hebt, voor je "hout in een M3 o jee de wereld is naar de kloten" brainfart? :lol: Want dat is niks anders dan b.v. een groene exterieurkleur verschilt van een blauwe. Die houten interieurlijsten zijn zuiver deco, net zoals de carbon interieurlijsten, de plastic interieurlijsten, de metalen interieurlijsten, enz. Dat weegt niks minder of meer dan alle andere. Het ziet er alleen anders uit. Dus: deco. Extra mogelijkheden om een auto naar persoonlijke smaak aan te kleden. Zoals een zilveren koetswerkkleur, of zwart, of blauw. Newsflash: smaak is persoonlijk.

Ik vind matte lakken ook erg lelijk. Of fake alu inleg, want ik heb lak aan namaak of imitatie-materialen. Maar ik catalogeer de gebeurtenisjes waarbij mensen dingen die ik niet mooi vind wél kopen, niet als "de wereld is om zeep o jee", en al helemaal niet met wat bijkomende schertsende zinnetjes. Het helpt je over je verzuring heen als je je wat minder opjaagt in anderen, en anderen gewoon hun ding laat doen, Jokke xxx Mensen verschillen, smaken verschillen. That's all.

Ik dacht dat het satirische duidelijker was. De pathetiek van de wereld is naar de kloten zou daarbij moeten helpen:)

Los daarvan verschillen smaken :D Miljaar .... Give me some fake alu en liefst van al: 3 pedalen :)

Geplaatst:

De gazze, de frein en de voetfrein? :D

Geplaatst:

Hout, Carbon of metallic, whatever. Tegenwoordig is t al plastic. Zelfs t leder.

Waar is de tijd van het 11x gelakte pianolak, van het dagelijks gemasseerde buffelleder onder uw gat en de merinoschapenwollen tapijten aan uw voeten.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik betwijfel sterk of ze "echt"carbon als inleg gebruiken......

Geplaatst:

Echt of niet echt, het draagt sowieso niets bij tot het rijplezier. Het enige wat telt is of je het knap vindt ja of neen.

Geplaatst:

Je kan vezels (koolstofvezel, glasvezel, zylon en al die speciale soorten materialen) toch in 1 laagje weven op een manier die mooi oogt en daarna sealen met hars, om dat dan af te werken met een laklaag? Dat is dan "echt" carbon, maar zonder enige technische functie (sterkte, stiijfheid, flex, ...), gewoon zuiver esthetisch. Snap ik wel, want licht breekt daar prachtig op, vind ik.

Geplaatst:

ik denk ook dat het zo een carbon is. Net zoals het hout ook maar een flinterdun laagske is, geplakt op iets anders.

Ik moet wel toegeven dat ik nogal behoorlijk heb moeten lachen met de laatste pagina's, waarbij het niet over de prestaties van de sportwagen gaat, maar over de interieurkleur en de inleg in het dashboard.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vind matte lakken ook erg lelijk. 

12662245603_21fbe975d8_k_d.jpg

Geplaatst:

Al geven ze 't gratis... :oops:

Geplaatst:

Tss, ketter. 

13795026943_32d0d81095_z_d.jpg

:P

Geplaatst:

Mijnen 2 nog ni goed bekeken zeker?!!

Geplaatst:

12662245603_21fbe975d8_k_d.jpg

Da is knap,

maar glanzend zo nog 10 keer knapper zijn.

IMO

Geplaatst:

Als je een blinkend blauwe neemt ziet die er op een ochtend met veel dauw of mist ook zo uit.

Geplaatst:

Vandaag eentje gespot, echt wel leuk zo subtiel en bruut tegelijk. Sedan trouwens :inlove: ik zou geen nanoseconde twijfelen.

y9y9upas.jpg

udegadug.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Conclusie: geweldige allrounder maar niet meer zo puur als de vorige 2 generaties?

Bestaat dat uberhaupt wel nog anno 2014 een "pure" rijders wagen? Waarschijnlijk wel maar het aanbod wordt minder?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is gewoon iets minder puur als de vorige, gaat al elke generatie zo vanaf het begin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid