Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik overweeg deze M3 als opvolger voor mijn 530d. Met 50k km per jaar wil ik ook niet teveel inboeten wat comfort betreft. Op het einde van de reportage zegt de man toch dat de ophanging op slechtere wegen minder goed is, en dat de grote banden veel lawaai maken. Dat heb ik ook steeds ervaren in onze vorige M3. Ik kijk al uit naar mijn testrit om het zelf te kunnen ervaren.

Geplaatst:

@immoboer

attachment.php?attachmentid=1046905&stc= attachment.php?attachmentid=1046906&stc= attachment.php?attachmentid=1046907&stc= attachment.php?attachmentid=1046908&stc= attachment.php?attachmentid=1046909&stc= attachment.php?attachmentid=1046910&stc=

Mijn vrouw wordt het wachten stilaan beu.
Geplaatst:

Met de dag contenter dat ik mijn vrouw geen kleur heeft gekozen en geen M4. Perfectie!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zo in 't zwart is het idd zeer knap. Ik zou wel nog een schuifdak nemen, en beige leder. Ook de verduisterde achterruiten zou ik niet kiezen.

Geplaatst:

Ik zou eigenlijk een zilvergrijze willen, en dus niet dat Silverstone met die lelijke blauwe schijn. Binnen zou ik dan Cohiba bruin leder kiezen.

Volgens mij moet dat zilvergrijs zeker kunnen als je wil bijbetalen. En dan die 19'ers in de zwarte kleur.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zo in 't zwart is het idd zeer knap. Ik zou wel nog een schuifdak nemen, en beige leder. Ook de verduisterde achterruiten zou ik niet kiezen.

En ook houten inleglijsten zeker en ook lederen dashboard.
Geplaatst:

Ziehier een foto. Bij zo'n zilvergrijze zie je beter de mooie vormen van deze M3.

5383D8BB-E936-4FD0-BBB8-BB210F7FB643_zps

Geplaatst:

En ook houten inleglijsten zeker en ook lederen dashboard.

Lederen dashboard sowieso. Wel zou ik geen hout kiezen, want dat vind ik lelijk. Wel zou ik voor de carbon sierlijsten gaan.

Geplaatst:

eigenlijk wil je een 435i die eruit ziet als een M4

Geplaatst:

eigenlijk wil je een 435i die eruit ziet als een M4

Hij wil eerder de voordelen van een M4 maar niet de nadelen.

Geplaatst:

@immoboer

attachment.php?attachmentid=1046906&stc=    

Mist zo gigantisch hard de hoogglans Shadow-Line, hier. :cry:

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Die roze MINI :cry:

Geplaatst:

M View Head up display. Cewl... :)

attachment.php?attachmentid=1055426&stc=

Geplaatst:

Zeer knap zo in 't Silverstone. Op dit clipje is wel de blauwe schijn in deze lak niet te zien. Ik zou via Individual het gewone zilvergrijs bestellen (glaciersilber?), de 19" zwarte wielen, Individual Cohiba bruin volleder en carbon sierlijsten. Zet maar af... :)

Geplaatst:

Waarom heet dat f80 en niet f30?

Omdat vanaf nu alle ///M-modelllen een apart typenummer krijgen.

X5 M zou bvb de F85 worden volgens bimmerpost ;)

Geplaatst:
post-201-0-95130200-1405281925_thumb.png

;)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Omdat vanaf nu alle ///M-modelllen een apart typenummer krijgen.

X5 M zou bvb de F85 worden volgens bimmerpost ;)

Denk dat ze snel aan de G gaan zitten

Geplaatst:

Denk dat ze snel aan de G gaan zitten

Nieuw model van de 7 reeks wordt de eerste van de G-types nl G11 ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid