Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou via Individual het gewone zilvergrijs bestellen (glaciersilber?), de 19" zwarte wielen, Individual Cohiba bruin volleder en carbon sierlijsten. Zet maar af... :)

Wij hebben zo eentje staan die afgeleverd gaat worden aan de klant, weet wel niet meer de interieurkleur, maar tis Glaciersilber vanbuiten.

Erg knap op een M4.

Geplaatst:

Hoe zit het met de gewichtsverdeling van de M3 en M4?

Geplaatst:

Hoe zit het met de gewichtsverdeling van de M3 en M4?

50:50 :)

Geplaatst:

Vandaag voor het eerst irl gehoord, klonk goed.

Geplaatst:

Heb er gemengde gevoelens bij. Blijft ietwat fake klinken in mijn oren. Moeilijk om uit te leggen.

Geplaatst:

Heb er gemengde gevoelens bij. Blijft ietwat fake klinken in mijn oren. Moeilijk om uit te leggen.

langs buiten is er niets fake, is gewoon het geluid van een moderne Turbomotor. 

Geplaatst:

Dat klinkt idd beter. Zal er nog aan moeten wennen dan. ☺

Geplaatst:

in ieder geval .. ik ben verliefd op de sound . En krijg enkel positieve reacties trouwens. 

Geplaatst:

in ieder geval .. ik ben verliefd op de sound . En krijg enkel positieve reacties trouwens.

Mocht je een dagje zee overwegen dan wil ik dit gerust verifiëren en ja, sorry da'k je velgen niet gekocht heb.
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mocht je een dagje zee overwegen dan wil ik dit gerust verifiëren en ja, sorry da'k je velgen niet gekocht heb.

ben vandaag aan zee geweest ...

Geplaatst:

ben vandaag aan zee geweest ...

Hop kjere ke were.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ziek hoe goed de diesel het doet...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik denk te begrijpen wat hij bedoelt, ook al heb ik geen van beide ooit in real life meegemaakt. Heb zelfs de neiging van hem gelijk te geven ook. :)

Geplaatst:

Alhoewel diesel blijft stinken. 't is blijft iets voor tractors!

Geplaatst:

Schitterend die Alpina. Jammer van de kleurencombo, een Alpina mag wel wat contrast hebben.

Alleen onnozel dat hij op 4:13 spreekt van de superieure kwaliteit van het leder, terwijl de testwagen gewoon standaard Dakota leder van BMW heeft.  :mellow:

Niet elke Alpina komt met Lavalina leder en lederen dashboard...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

edith: dubbelpost

Geplaatst:

Schitterend die Alpina. Jammer van de kleurencombo, een Alpina mag wel wat contrast hebben.

Alleen onnozel dat hij op 4:13 spreekt van de superieure kwaliteit van het leder, terwijl de testwagen gewoon standaard Dakota leder van BMW heeft. :mellow:

Niet elke Alpina komt met Lavalina leder en lederen dashboard...

Was ik ook aan het denken.

Kan je een Alpina bestellen met dat prachtig nieuwe M-stuur met paddels, of moet je dat ondertussen verouderd model nemen met die drukknoppen om te schakelen?

Geplaatst:

Kan je een Alpina bestellen met dat prachtig nieuwe M-stuur met paddels

Bij mijn weten niet.

Anderzijds, een M-stuur past dan weer niet bij een Alpina imo.

Geplaatst:

Ik ga volgende week eens naar Duitsland naar een Alpina verdeler. Ik ga op voorhand een afspraak maken om eens te kunnen testrijden met zo'n D3. Benieuwd of dat zal lukken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid